Nejčtenější příspěvky

úterý 1. září 2015

Srpnová rekapitulace aneb oblíbenci za měsíc srpen

Ahoj všichni, máme tu začátek nového měsíce a tak by se hodilo trochu zrekapitulovat měsíc minulý. No zrekapitulovat, asi to nebude rekapitulace úplně doslova. Podíváme se na pečující a dekorativní kosmetiku, kterou jsem v srpnu používala úplně nejvíce. Také vám povím, co jsem dělala a kde jsem byla a také na co jsem koukala, když jsem měla chvilku volna. Ale nebojte, pokusím se být stručná, aby to nebylo příliš dlouhé. Opravdu doufám, že z toho nevytvořím román, ale neručím za sebe. :-D Tak jdeme na to. 

Začneme kosmetikou, konkrétně pečující. Vybrala jsem pět produktů, po kterých jsem sahala úplně nejčastěji. Zároveň jsou to věci, které budou mými oblíbenci i nadále, protože všechny mi vyhovují a fungují tak jak slibují.


Začneme z kraje a tam máme péči proti drobným nedostatkům pleti od Yves Rocher z řady Sebo Végétal. Jedná se o krém na smíšenou až mastnou pleť, který je lehké gelové konzistence. Má svěží parfemaci, nezanechává mastný film, nelepí, rychle se absorbuje, ale zároveň dostatečně hydratuje. Nemusíte se ho bát použít ani jako podklad pod makeup. Slibuje zmatnění, absorbování přebytečného mazu, 24 hodinovou hydrataci, okysličení a osvěžení pleti. Podle mě funguje skvěle. Sice bych neřekla, že vyloženě zmatňuje, ale to je asi jediné s čím bych nesouhlasila. Rozhodně to není nijak mastný krém, takže lesku se bát nemusíte. Ostatní plní tak jak slibuje a myslím, že mé pleti prospívá. Je vhodný jak na denní tak i noční použití. Já ho používám jen přes den. Líbí se mi i vzhled včetně skleněného balení. 50 ml tohoto produktu koupíte kolem tří stovek. 

Další oblíbenec je také zástupcem Yves Rocher, tentokrát se jedná o rozjasňující hydratační peeling. Slibuje jemně vyčištěnou pleť, která opět získá svůj přirozený jas. Zároveň pokožku osvěžuje a díky výtažku z rostlinné mízy má i regenerační schopnosti. No a teď jednodušeji, moc příjemný peeling s krásnou jemnou vůní. Obsahuje tak akorát zrníček, které jsou tak akorát hrubé. Žádná drátěnka. A pozor, nevysušuje pleť, takže bod k dobru. 75 ml balení koupíte za 240 Kč, ale stačí ho jen drobet, takže vám vydrží na hodně použití. 

Tak a do třetice ještě jednou Yves Rocher. Konkrétně hloubkově čistící maska z řady Pure System. Má redukovat výskyt pupínků a černých teček, absorbovat nadbytek kožního mazu a nečistoty, obnovovat strukturu pleti a zmírňovat začervenání. Nechává se působit jen 3 minuty. Já jí mám ráda a jsem s ní moc spokojená a myslím, že i moje pleť. Jediné, co nemůžu potvrdit je její účinek na černé tečky, tam jsem žádné viditelné zlepšení nevysledovala. Upřímně ani jsem si nedělala iluze. Na černé tečky platí asi jen takové ty strhávací náplasti.  Nicméně opravdu hezky pleť vyčistí, ošetří a zmírní začervenání. Oceňuji také fakt, že ji stačí nechat působit pouze tři minuty. Bohužel někdy nemám tak moc času a nebo se mi  zkrátka nechce běhat půl hodiny s maskou na obličeji. Takhle je rychlá i účinná, co více si přát. :-) Cena: za 50 ml 179 Kč.

Tak teď konečně změna značky. Přecházíme k Dermacolu. Jak jsem očekávala tak se stalo :-) Čistící micelární voda Dermacol Hyaluron se stala mým naprostým miláčkem. Jen zřídka teď sáhnu po jiné. Perfektně odličuje, i oční make- up a ani trochu v očích nepálí. Nevysušuje, nedráždí, neštípe, nelepí. Prostě ideál. 400 ml balení vám vydrží na dlouho a cena je také příjemná. Já ji koupila za 129 Kč. Jednoznačně doporučuji vyzkoušet :-)

A pak ještě jeden oblíbenec. Nemám ho sice celý měsíc, ale používám ho skoro pořád. Jedná se o péčí proti akné s okamžitým účinkem Clear Emergency od Avonu. Funguje skvěle. Ten už u mě doma nemůže chybět. Blíže jsem ho představovala v článku "Avon nákup" http://jelenovojelenoviny.blogspot.cz/2015/08/nakup-ahoj-vsichni-dneska-se-mrkneme-na.html


Nyní se můžeme přesunout k dekorativce.Snažila jsem se to trochu zredukovat a zůstala jsem na čísle 9. Těchto 7 produktů a dva kosmetické pomocníčky jsem ale nemohla vynechat. Jsou to věci, které jsem tento měsíc používala takřka každý den a nedala bych je z ruky. 


Začneme třeba u dlouhotrvajícího, ultra jemného pudru All Matt Plus Shine Control Powder od Catrice. Moc fajn pudr, s celkem dlouhou výdrží. Na pleti vypadá přirozeně a celkem obstojně matuje. Není třeba každou chvíli přepudrovávat. Nemám nic, co bych mu vytkla. Za mě naprosto vyhovující pudr.
Dále tu máme zmatňující make-up od Dermacolu. Byl mým oblíbencem v podstatě po celé tohle léto. Více o něm se můžete dočíst v článku o letních oblíbencích: http://jelenovojelenoviny.blogspot.cz/2015/07/letni-oblibenci-part-ii-ahoj-damy-dnes.html

Tím se můžeme přesunout dále. No a třeba k gelu na obočí od Essence. Myslím, že ten zná asi už každý. Pokud ne, vyzkoušejte.Mně vyhovuje. Počáteční obavy byly rozptýleny a  teď si ho nemůžu vynachválit. 


A dále opět hodně známá záležitost. Báze pod oční stíny Prime and Fine od Catrice. Neříkejte, že ji neznáte. :-) Super pomocník za pár korun, cca 100 Kč. Zvládne udržet stíny i na mých hodně mastných víčkách. Takže myslím, že s ní vedle určitě nešlápnete.


Dalším zkrášlovátkem je rtěnka od Essence z řady Nauti Girl.Červeno- oranžová rtěnka příjemné textury v odstínu 01 Miss Navy. Na Essence rtěnky i s poměrně obstojnou výdrží. Je třeba trochu ji pomoci konturkou, ale jinak fajn a hezká rtěnka. 


Ze stejné Essence řady jsem si oblíbila i paletku stínů. Přesněji u mě v srpnu nejvíc frčely první dva stíny (hnědý a béžový) Všechny stíny jsou jemné, nepráší, jsou i docela pěkně pigmentované a mají v sobě lehký shimmer. S bází mi vydrží celý den. 


No a ještě vám ukážu mojí oblíbenou řasenku. Je to Yves Rocher Sexy Pulp, Ultra- volume mascara. Když jsem ji poprvé vyzkoušela tak jsem si vůbec nebyla jistá, co si s ní vůbec počnu. Nakonec se ale ledy prolomily a pomálu nepoužívám jinou. Sice nedělá nijak extra objem, skoro bych řekla že spíš prodlužuje než zahuštuje. Ale výsledný efekt se mi líbí, hezky zvýrazněné, oddělené řasy bez žmolků. Je poměrně dražší, běžně 385 Kč. 

No a pak tu mám ještě dva oblíbence z řad štětců na líčení. Tento měsíc jsem nedala dopustit na štětec na sjednocení líčení pleti opět od značky Yves Rocher. Nanáším s ním make-up a je prostě super. Rovnoměrně zapracuje produkt do pleti, neztrácí štětinky a je jemný. Je bytelný a pohodlně se s ním pracuje. Řekla bych, že je i cenově dostupný, stojí 250 Kč. Druhým oblíbeným štětcem je štětec na pudr od značky Ebelin. Ebelin štětce seženete v Dm Drogerii. Stál mě tuším 149 korun. Je kvalitní, s jemnými štětinkami a je hodně hustý, takže s ním pudr hezky naberete. Jen čas od času ztratí kousek nějaké štětinky, ale není to nic dramatického. 

A mám tu také jednoho neoblíbence. Bohužel. Onou černou ovcí jsou tekuté linky od Dermacolu.


Tyto linky jsem hrozně dlouhou dobu chtěla vyzkoušet, až jsem si je jednou pořídila a teď toho lituji. Nevím do jaké míry je tento produkt špatný a do jaké míry jsem já nešika, ale já se s nimi bohužel nenaučila pracovat. A že jsem to zkoušela mnohokrát. A v čem, že s nimi mám problém? Jednoduše s nimi nedokážu na oku vytvořit rovnoměrnou linku, vždycky mi ten tvrdý aplikátor nějaké místo setře a linka je pak místy hezky černá a místy nic není. No a když se snažím o opravu tak to je ve výsledku ještě horší než před tím. K mé smůle tohle bohužel není nic pro mě. 

Tak a tím jsem u konce kosmetické části

Přesuneme se k sprnovým zážitkům. Na pár dní jsem si s pár přáteli vyrazila na kanoe na Vltavu. Co čert nechtěl vybrali jsme si k tomu nejstudenější tři dny srpna. Co srpna, celého léta. Musím říct, že jsem chvílemi doslova mrzla a ani sebe rychlejší pádlování k zahřátí nepomohlo. Opalovací krém jsem nepotřebovala, ale za to pláštěnku jsem využila hodněkrát :-D No a já blbá se bála toho, že bude řeka plná lídí. Víte jak se říká o Vltavě, že je to tam v létě jak na dálnici :-D Každopádně přelidněná řeka se nekonala, fronty na jezech taky ne, ale to počasí tedy mohlo být lepší, to jo. Ale v souhrnu to byl i přes nepřízeň počasí podařený výlet a užili jsme si to jak se patří. Pokud se někdy vypravíte sjíždět Vltavu tak doporučuji navštívit  vesnici Zlatá Koruna. Velice sympatické místo s krásným klášterem a zajímavou historií. 


V srpnu jsem měla i oblíbence sportovního. Respektive jsem trochu sprostě vyměnila svůj dlouhá léta oblíbený pole dance za crossfit. Ale ne na vždy, bez mordování na tyči by to nešlo :-D Dlouhou dobu mě lákalo crossfit vyzkoušet, ale jelikož jsem tak trochu máslo tak jsem se tam bála jít sama. Nechtěla jsem se ztrapňovat v kolektivu cizích lidí :-D Ale shodou okolností  ho jedna z kamarádek už delší dobu cvičí a tak mě vzala s sebou. No musím říct, že to je super odreagování, ale také super záhul. Po prvním tréninku jsem nebyla schopna ještě pět dní potom bezbolestného pohybu :-D  Další tréninky už byly o něco lepší, ale zabrat mi to dává pokaždé pořádně. Ale v pozitivním smyslu. Určitě se nemusíte bát a klidně vyrazte Crossfit vyzkoušet,pokud vás to láká. Zvládla jsem to já, zvládnete to také. :-)



A na úplný závěr si dáme mé oblíbené seriály. Jsem tak trochu na kriminálky, takže teď koukám na 1. serii Expozitury. Když běžela v televizi tak jsem zrovna moc nestíhala tak to doháním teď. Někde jsem zaslechla, že by měla být brzy i druhá série tak to alespoň budu mít v žívé paměti. No a pak také koukám na seriál Scream. Ten je pro změnu hororového rázu, nebo alespoň to o něm píší. Zatím se u něj moc nebojím, tak uvidíme, co přinesou další díly. :-D



A tím konečně finalizujeme. Když se vám bude chtít tak mi napište, co jste měli v srpnu nejraději vy a nebo kde jste se byli podívat. Mějte hezký den a zase někdy. Pa J. :-)


6 komentářů:

  1. Ty linky jsou moje nejoblíbenější, jsou perfektní a skvěle drží, nerozmazávají se :) a ten pudr od Catrice bych ráda vyzkoušela :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak je to jasné, jsem prostě nešika. :-D Dám jim ještě šanci :-)

      Vymazat
  2. Dermacol micelarni vodu bych rada vyzkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Tu hloubkově čistící masku z YR mám taky, dokonce už druhé balení a fakt mojí pleti prospívá :) Ale jen na akné, na černé tečky to zase tak velký nebo spíš žádný účinek nemá :)

    20 Knižních Faktů

    OdpovědětVymazat
  4. JJ souhlas, na černé tečky je i tahle maska krátká :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)