Nejčtenější příspěvky

středa 23. září 2015

Nákup dioptrických brýlí přes internet. Výhra nebo průšvih?


Ahoj všichni, v tomto článku bych se s vámi ráda podělila o moji zkušenost s nákupem dioptrických brýlí online. Jelikož mě v poslední době trošku zlobí očka tak jsem se rozhodla, že by nebylo vůbec od věci dát jim taky trochu  klidu od kontaktních čoček a nosit častěji brýle. Jenže to není jen tak. Od základní školy, kde jsem si s nimi užila své, dioptrické brýle takřka nenávidím. Znáte to, kdo byl na základce malý, vyhublý a k tomu ještě obrýlený, měl to spočítané :-D Tahle negativní zkušenost ve mně zanechala své a ještě deset let po odchodu ze základní školy mám s nošením brýlí problém. :-D Sahám po nich pouze doma a nebo ve dnech naprosté nutnosti. Nicméně jak jsem již říkala, dohnalo mě svědomí a dala jsem si závazek, že budu brýle nosit častěji a nechám oči odpočinout. Doma mám sice brýlí asi trilion, jenže ani jedny se mi prostě nelíbí a připadám si v nich jak trouba. To je navíc celkem rozmar, protože ani jedny z nich nepatří zrovna mezi nejlevnější. No nafackovala bych si.

 A abych se dostala k věci, po zkušenosti, že u mě je investice do brýlí povětšinou vyhazování peněz, začala jsem pátrat po levnějších variantách. Až jsem tak narazila na stránku http://www.opti24.cz/ a nestačila jsem se divit. Super výběr obroučků a pozor, až neuvěřitelně nízké ceny. Já jsem až doteď netušila, že se dají dioptrické brýle sehnat za tak nízkou cenu. Jedny mi hned padly do oka a nakonec zvítězily v souboji desítek jiných obroučků. Stáli 1390 korun včetně kvalitních skel, pouzdra a čistícího hadříku. Pouzdro sice není žádná výhra, ale to už bych asi chtěla opravdu moc. :-)



Stále se mně tomu nechce věřit. Ještě kdyby to byla cena jen za obroučky, tak by mi to přišlo v rámci možností normální. Ale že jsou v ceně zahrnutá i skla, tak tomu jsem uvěřila až v momentě, kdy mi dorazily domů a já si je nasadila :-D
Musím říct, že mi to přišlo ze začátku až podezřelé a sjela jsem snad všechny recenze, které k tomuto eshopu byly. Zdály se být  reálné a zákazníci byli povětšinou spokojeni. Nejčastěji jako minus uváděli delší dodací dobu, ale to se mi zdá ok vzhledem k tomu, že se jedná o produkt na míru. Každopádně uklidněná víceméně kladnými recenzemi jsem to tedy riskla a brýle si objednala. Jako dopravu jsem zvolila Českou poštu a způsob platby na dobírku. Celkově i s poštovným jsem platila 1518 Kč takže za poštovné jsem dala 128 Kč. Takže asi normálka :-)

 Na stránkách eshopu si můžete nahrát svou fotografii a zkoušet si jak v brýlích budete vypadat. Je ale nutné počítat, že je to spíše jen tak orientační. Ale výběr vám to jednoznačně usnadní. Já si záměrně vybírala obroučky rozměrově shodné s brýlemi, které mám doma. Mám celkem úzký obličej tak jsem nechtěla riskovat, že mi budou brýle příliš široké.

Orientační online zkouška obrouček

Řekla bych, že jsem měla šťastnou ruku při výběru a dorazily mi brýle, které mi skvěle padnou.
Co se týče kvality též nemám výhrad. Jeví se kvalitně zpracované, bytelné, nikde nebyly žádné oděrky. Za mě spokojenost. Musím se přiznat, že jsem se celou dobu tak trochu připravovala na nejhorší. V tom smyslu, že mi možná přijde nějaká šílenost, co bude brýle připomínat jen zdaleka. Každopádně na nejhorší nedošlo a já jsem mile překvapená.

Tak a takhle to nakonec dopadlo. :-)


A co vy? Máte také zkušenost s nějakým e-shopem zaměřeným na prodej dioptrických brýlí? Láká vás to vyzkoušet a nebo raději zůstanete u klasických kamenných prodejen? Já můžu tento eshop s klidným svědomím doporučit. S pozdravem J. :-)

1 komentář:

  1. Tyjo, to slyším poprvé, že se dají dioptrické brýle koupit přes internet! Taky nosím hodně čočky a brýlí mám trilion a nějak mi pořád nesedí, v každých mám o půlku víc a stejně nakonec nejlíp vidím v čočkách a doma nosím slabé obnošené, které mi padají, když se předkloním :D Možná se nechám inspirovat tvou dobrou zkušeností a v budoucnu si pořídím brýle přes tento eshop. Ta cena je neuvěřitelná! V kamenných obchodech je to tak cena jednoho skla :D Děkuju za recenzi!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)