Nejčtenější příspěvky

středa 30. září 2015

Pod drobnohledem: Pure System - řada na problematickou pleť od Yves Rocher

Všechny vás zdravím a vítám vás u mého nového článku. Tentokrát bych se ráda zaměřila na produkty značky Yves Rocher, konkrétně na jejich řadu Pure System, která je určena pro péči o problematickou pleť. Rovnou můžu říci, že tato řada si získala moji přízeň a mám dojem, že mé pleti pomohla. Rozhodně jsem vypozorovala větší změnu k lepšímu než u jiných produktů. Asi před necelým rokem jsem přestala užívat antikoncepci, protože jsem měla pocit, že mému tělu to moc nesvědčí. A skutečně je mi bez ní lépe, ale asi na mě farmaceutické firmy za trest seslaly nějakou kletbu a moje pleť se naprosto zbláznila. :-D A tak ve 25 vypadám jako v pubertě. Vlastně ne jako v pubertě, protože já v pubertě měla jen sem tam nějaký ten pupínek. Za to teď. No zkrátka mé tělo bylo zvyklé na pravidelný přísun hormonů a já mu je teď sebrala, takže někde se to asi projevit musí. Ale zpátky k původnímu tématu. Jak jsem říkala, už skoro rok bojuji s problematickou pletí a tak v panice nakupuji, kde co a jen doufám, že to nějak pomůže. No a v rámci hledání přípravku- záchranáře jsem narazila právě na tuto řady od Yves Rocher. Nic jsem od ní vlastně ani neočekávala, ale teď s odstupem času můžu říci, že jsou to jedny z mála produktů, který mi opravdu nějakým způsobem pomohly k lepšímu stavu pleti.

On je také v mém věku výběr správné kosmetiky ještě o něco horší. Já už nehledám jen věci, které mně úplně předezinfikují a vysuší obličej. Potřebuji zároveň i něco alespoň trochu hydratačního. A tahle řada mé požadavky víceméně splňuje. Respektive splňuje je alespoň v tom smyslu, že pleť mi vylepšila a zbytečně mi ji nevysušuje. 


Teď bych vám už mohla konečně tyto produkty blíže představit.
Začnu Hloubkově čistícím gelem obsahujícím rostlinné exfoliační částečky, který pomáhá snižovat výskyt kožního mazu, hloubkově čistí pleť a má eliminovat výskyt černých teček. Předchází znovuobjevení pupínků. Neobsahuje mýdlo a tudíž nevysušuje pokožku obličeje. Balení o 125 ml stojí 159 Kč. 

Nejvíc si na něm cením toho, že vůbec nevysušuje pokožku. Já totiž úplně nesnáším ten pocit staženého obličeje. Důkladně čistí a podle mne opravdu předchází vzniku dalších pupínků. Má příjemnou parfemaci a obsahuje spoustu drobných a jemných zrníček. Co se týče černých teček. Nepočítejte s tím, že se jich jeho používáním úplně zbavíte. Nicméně můj subjektivní pocit je, že po dlouhodobém používání tohoto gelu mám černých teček opravdu méně, nebo jsou alespoň méně viditelné.  Kdybych vám měla doporučit jen jednu věc z této řady, byl by to zřejmě tento čistící gel. Já ho považuji za nejzdařilejší z této čtyřky.


Jako další tu máme Čistící pleťovou vodu s bio aloe vera a kyselinou salicylovou, která má opět hloubkově čistit póry, dále zmírňovat začervenání pupínků a má zjemňovat strukturu pleti. V neposlední řadě by pleť měla být i zmatněná. 150 ml balení pořídíte běžně za 159 Kč. Takhle čistící voda je jiná především tím, že je jakési gelové textury. Což je na jednu stranu fajn, mám pocit, že něco na té pokožce ulpí a má pak větší šanci působit. Na druhou stranu právě kvůli tomuto jsem ji vyřadila z ranní péče o pleť. Jak jakoby ulpí na pleti tak poté při dalším nanášení krému a makeupu se začínají na obličeji tvořit takové maličké žmolky. Zkrátka se ta gelová textura lehce drolí. Večer mi to vůbec nevadí, ale ráno ji raději vynechám. 

Nicméně tohle je asi jediné její negativum. Když tedy opomenu čistící schopnosti, je to tonikum, tím se prostě odlíčit nedá. Ale s tím asi všichni počítáme. Používá se tedy na již odlíčenou pleť pouze k dočištění a ošetření. Zanechává po sobě malinko lepkavý film, ale není to nic šíleného. Já mám tohle tonikum ráda především za jeho zklidňující efekt. Zmírní začervenání, lehce stáhne póry a zklidní problematická místa. 



Součástí této řady je i pleťová maska, konkrétně Hloubkově čistící maska s bio aloe vera a kyselinou salicylovou. Její jednoznačnou předností je rychlost usychání a celkově doba aplikace. Na obličeji se má nechat působit pouhé tři minuty. Pleť hezky vyčistí, zmírní začervenání a přijde mi, že trochu vysuší pupínky. Usychá do takového sádrového vzhledu a chvilku to pak trvá než ji zcela omyjete. 

Má čistit a ozdravovat pleť a s tím naprosto souhlasím. Pak také slibuje redukci černých teček, ale to asi nejde jednoznačně posoudit.  Já si myslím, že pokud ji použijete jednou týdně, tak černých teček vás to určitě nezbaví. Každopádně tak i tak patří mezi mé oblíbené produkty. 50 ml balení pořídíte za 179 Kč.


Posledním zástupcem této řady je Péče proti nedokonalostem 4v1. Jde o pleťový krém, který by měl redukovat tvorbu pupínků a opět i černých teček. :-) Dále by měl zjemňovat strukturu pleti, zmatňovat ji a to až po dobu 8 hodin. Mimo jiné má mít i regenerační účinky a zmírňovat pozůstatky akné. Pleť má být díky němu čistá a má vypadat zdravě. 

Je to lehký krém, který se rychle vstřebává. Nelepí a podle mě urychluje hojení již vzniklých pupínků a redukuje výskyt nových. Opět bych řekla, že zklidňuje postižená místa a vcelku i hydratuje. Mně to tedy nestačí, takže ho používám spíše jako takové sérum a aplikuji přes něj ještě nějaký jiný hydratační krém. Každopádně opět oceňuji, že pleť nevysušuje. Nikdy se mi nestalo, že by mi na pleti způsobil nějaká suchá místa a to ani v případech, kdy jsem ho používala samostatně bez dalších hydratačních přípravků. Výtku mám pouze k 8 hodinové době zmatnění pleti. To já opravdu nemůžu potvrdit. Ale jinak je opravdu super. Běžně stojí 205 Kč za 40 ml balení.

A to je vše, co mám ohledně této řady na srdci. Za mě jsou to opravdu povedené a kvalitní výrobky a můžu je doporučit všem, co bojují s problematickou pletí. Mám k nim určité výhrady, respektive ještě mi u nich něco chybí, abych je mohla označit za dokonalé. Ale to je asi také způsobeno tím, že je to řada především pro pleť mladší, která nepotřebuje například tolik hydratace. Ale bez ohledu na to, musím říct, že během svého takřka ročního pátrání po nějakém tom zázraku jsem zatím na moc lepších věcí než jsou tyto výrobky nenarazila. 

Pokud máte nějaký tip na něco zázračného, co si s pupínky hravě poradí tak mi dejte určitě vědět. Budu moc ráda. Mějte se hezky a zase příště, pa J. :-)



6 komentářů:

  1. Masku bych rada vyzkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně YR moc nemusím, protože mi skoro nic od nich nesedlo. Píšeš ale moc hezky, že bych třeba i vzorek zkusila. V poslední době se i na mojí pleti dějí nevídané věci a navíc nevím, jak je vysvětlit :-(
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v ně nejdřív taky nevkládala moc velké naděje. Zkusila jsem je už spíš jen tak ze zoufalství a teď zpětně můžu říct, že to nebyl špatný krok. Podle mě nejvíc funguje ten čistící gel a maska. Sice jsem neviděla výsledky hned, ale po delším používání mám dojem, že mi opravdu pomohly k lepšímu stavu pleti.

      Vymazat
  3. Já mám zkušenost hned s tím prvním výrobkem. Je pravda, že výsledků jsem si všimla po půlročním používání, ale teď mám druhé balení a jsem s ním spokojená. V nejbližší době bych si chtěla pořídit krém proti nedokonalostem :)

    Evolution of smooth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten čistící gel taky nedám dopustit, ale souhlasím s tebou. Já si nějakých výsledků všimla také až po delší době. Nicméně alespoň se nějaké dostavily. U řady produktů mi přijde, že jsou to naprosto vyhozené peníze. Na obalu jsou sice naslibovány zázraky, ale s mou pletí to mnohdy neudělá vůbec nic :-)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)