Nejčtenější příspěvky

úterý 13. října 2015

Zářijová rekapitulace aneb oblíbenci za měsíc září

Všechny vás vítám u mého nového článku, ve kterém bych vám ráda ukázala své oblíbence za minulý měsíc. A jelikož tuším, že dnes to bude dlouhé tak nebudu zdržovat a jdeme rovnou na to. :-)
Nejprve se podíváme na oblíbence z dekorativní kosmetiky.


Tenhle měsíc jsem si mimo jiné oblíbila rtěnku od Essence v odstínu 53 All about cupcake. Je to příjemná rtěnka v takovém světle růžovém odstínu. Barva je hezká, rtěnka sice moc dlouho nevydrží, ale na rtech je příjemná. Ideální na dny, kdy chcete mít něco na rtech, ale necítíte se na žádné výrazné odstíny.




Druhým produktem na rty je Long Lasting Gloss Glide Lipgloss od Manhattan. Má takovou tmavě fialovou barvu a lehký shimmer. Pigmentace mě velice mile překvapila. V podstatě je na rtech zrovna takový jako v lahvičce. Na lesk i poměrně dlouho vydrží. Jen malinko lepí, ale to je asi na úkor té delší výdrže.


Konečně jsem si také pořídila vychvalovanou řasenku Astor Seduction Codes. Krásné balení, praktický kartáček. Skvěle natočí i moje rovné řasy. S použitím kleštiček na řasy je výsledek úplně dokonalý, ale i bez nich mi vyhovuje. Neslepuje řasy, nedrolí se a dobře se odličuje. Můžu ji doporučit. 


Co se týče značek, vedl tento měsíc v mých oblíbencích jednoznačně Rimmel. Oblíbila jsem si od nich rovnou čtyři produkty. Začnu bronzerem. Měl by být voděodolný, mít SPF 15 a vydržet by měl až 10 hodin. Je jemně namletý, hezky pigmentovaný a řekla bych, že opravdu docela dlouho vydrží. Mám odstín 022 Sun Bronze. Jen se trochu obávám, že balení mi moc dlouho neporušené nezůstane, ale produkt jako takový mně naprosto vyhovuje. 


Dalším oblíbeným produktem jsou jumbo linky ve fixu Scandaleyes. Jedná se o dlouhotrvající linky, které by měly na očích vydržet až 24 hodin. To potvrdit nemůžu, ale vydrží opravdu dlouho. I na mých mastných víčkách vydrží celý den v hezkém stavu. Neobtiskávají se, pigmentace je dobrá, hezky se s nimi pracuje a štěteček zatím drží v původním stavu. Takže za mě zatím super. U některých fixů mám problém se špičkou, která se časem tak jako by ohne a pak už moc dobře nekreslí.  


Pro úpravu obočí jsem si tentokrát pro změnu oblíbila kit Brow this way v odstínu 003 Dark Brow. Set obsahuje dva štětečky, stín a vosk na obočí. Štětečky se dají v pohodě používat, stín pěkně drží a není do zrzava. Za to jsem vskutku vděčná :-) Vosk je trošku tmavší, ale v menším množství se dá v klidu použít. Výsledný efekt je přirozený a upravené obočí vydrží hezké a zafixované po celý den.



Posledním oblíbencem je matující báze pod make-up Stay Matte Primer. Matující efekt by měl vydržet až 8 hodin a já musím jen souhlasit. Upřímně lituji, že jsem tuhle bázi nezkusila už dříve. Maximálně mi vyhovuje. Je to přesně to, co potřebuji. Do pleti se hezky zapracovává, makeup na ní hezky sedí. Zmatní pleť a prodlouží výdrž make-upu. Nedráždí pleť a ani ji zbytečně nevysušuje. Pro mě ideál. Nic víc nepotřebuji.




Tím jsme prošli oblíbence, co se týče dekorativky a můžeme se přesunout k těm z řady pečující kosmetiky.



Začnu třeba čistící, výživnou a hydratační micelární vodou Exclusive od Bione. Co se týče čistících schopností zařadila bych jí spíše do průměrných produktů, ale má i něco navíc a tím si získala mou přízeň. Díky svému složení zajišťuje výbornou hydrataci, omezuje glykaci bílkovin a tím snižuje tvorbu vrásek, zlepšuje elesticitu pokožky a hlavně potlačuje rozvoj mnoha kožních mikrobů a urychluje obnovu kyselého a mastného ochranného filmu na pokožce. Výrobce doporučuje nanést přípravek po večerním čistěním dlaněmi na pleť a nechat působit. Já si část přelila do flakonku se střičkou a po každém čistění pleti si ji nastříkám na obličej a s výsledkem jsem nadmíru spokojená. Podle mě je díky ní má pleť hezky hydratovaná a vypadá zdravěji a svěže. Řekla bych, že tak trochu stojí i za zredukováním počtu nedokonalostí na mé pleti. Budu zkoušet dál a uvidíme jestli budu i nadále spokojená. Ale prozatím můžu jednoznačně doporučit. 



Když už jsem začala u té péče na pleť tak u ní ještě chvilku zůstaneme a ukáži vám mé aktuálně nejoblíbenější krémy na obličej. Začnu třeba denní péčí na normální a smíšenou pleť ELIXIR 7.9 od Yves Rocher. Krém slibuje sametově jemnou, projasněnou a odpočatou pleť. Má chránit pokožku obličeje před nepříznivým vlivy prostředí jako je UV záření či znečištění. Dále chrání před negativními dopady stresu či únavy. Tak a teď k mým dojmům. Krém je takové lehké, spíše až gelové konzistence. Bleskově se vstřebává, na pokožce chvilku trošku lepí. Nicméně make-up se na něj nanáší bez problému. Pleť je po něm taková heboučká. Dostatečně hydratuje, ale zároveň příliš nezatěžuje mou mastnou pleť. Ač je lehce parfemovaný tak mě nijak nedráždí. Mně vyhovuje :-)


Tento krém jsem nejčastěji střídala s hydratačním Vita-krémem 25+ od Lirene. Tady se neubráním cenovému srovnání. Již zmiňovaný krém od Yves Rocher stojí bez slevy 670 Kč a Lirene krém jsem pořídila za 80 Kč. Ohledně ceny tedy vcelku diametrální rozdíl. Avšak co do účinku, tam až tak velký rozdíl nevidím. Lirene krém je o něco hutnější, trošku delší dobu se vstřebává, ale není to nic hrozného.  Pleť hezky hydratuje, nezanechává po sobě mastný a ani ulepený film, nedráždí pokožku a jako podklad pod make-up je také vyhovující. Je trochu více parfemovaný, má takovou sladší vůní. Je vyvinut speciálně pro péči o mladou pleť ve věku 25+, obsahuje komplex vitaminu B5 a kanolového oleje, má zajišťovat dostatečnou hydrataci a ochránit pleť před předčasným stárnutím. Já jsem s ním zatím naprosto spokojená. 



Tak a do třetice noční péče o pleť s 2% kyselinou salicylovou od Avonu. Hutný krém, který se celkem dlouho vstřebává je určený pro boj s nedokonalosti. Ideální první pomoc proti otravným pupínkům. Používám ho jen lokálně na postižená místa a musím ho pochválit. Rozhodně urychluje hojení. Trošku pálí, ale nevytváří na pleti suchá místa, takže další palec nahoru. 




Tak a teď už jen tak letem světem. Další oblíbenec je Rival de Loop Pure skin kosmetické náplasti určené k čistění nosu, brady a čela. Dělají co mají, jsou levné, asi není co dodat. Druhý oblíbenec od stejné značky jsou Hydratační pěstící kapsle pro namáhanou dehydratovanou pleť.  Příjemná změna v běžné rutině. Pleť byla po jejich použití hezky vyživená a kupodivu ani nebyla příliš mastná. Olejíček se celkem rychle vstřebal. 


Další produkt, co nepotřebuje komentář je deodorant  Hot Pink od Cien. Já ho používám během dne jako doplněk k antiperspirantu. Nejčastěji ho nosím v tašce na cvičení. Jak asi napovídá název, vůně je opravdu hodně sladká. Na obalu je psáno "no aluminium salts" takže by možná mohl zaujmout ty z vás, které si hlídají přítomnost hliníku v deodorantech.


Co se týče produktů do sprchy tak u mě jednoznačně vedl hydratační sprchový krém Indian Rituals od Avonu. Tu vůni jsem si naprosto zamilovala. Takhle mě už dlouho žádný sprcháč nenadchnul. 


A na závěr si dáme produkty na vlasy. Tento měsíc jsem také konečně vyzkoušela šampon a kondicionér Goodbye Damage od Garnier Fructis. Je to řada určená pro velmi poškozené vlasy a za 1 týden používání by měla odvrátit 1 rok poškození. Jednoduše řečeno, slibuje silnější vlasy a méně roztřepených konečků. Nic moc jsem od toho nečekala, ale musím říci, že mě mile překvapily. Hezky voní, nezatěžují vlasy, zbytečně je nemastí a mám pocit, že na ně mají opravdu pozitivní vliv. Můj subjektivní názor je takový, že po používání tohoto šamponu byly mé vlasy opravdu o něco hezčí, lesklejší a vypadaly zdravě. Až se divím, že to vůbec říkám. Většinou jsem ohledně těchto produktů skeptik a mám pocit, že s mými vlasy se nikdy nestane to, co by se podle obalu stát mělo. :-D


A na úplný konec asi můj největší miláček. Aussie lehký ošetřující sprej na vlasy prahnoucí po objemu. S výtažkem z australských mořských řas. Podle popisu výrobce vám pozdvihne vlasy i ducha. Lze ho aplikovat jak do mokrých tak i do suchých vlasů. Můj první výrobek od Aussie a hned láska jako trám. Používám ho každý den a nemůžu si ho vynachválit. Respektive jsem na něm asi úplně závislá. Vlasy nezatěžuje a ani je zbytečně nemastí. Dokonce bych řekla, že prodlužuje interval mezi jednotlivým mytím. Dodá vlasům texturu, hezky je provzdušní a udělá je objemnější. Tento produkt z mé rutiny naprosto vyřadil lak na vlasy. Vystačím si pouze s ním. A mimo jiné, miluji jeho vůni :-)



No a aby to byla rekapitulace se vším všudy, měla bych asi zmínit i jiné než kosmetické oblíbence. Tak tedy. Když jsme měla náhodou trochu toho volného času navíc tak jsem koukala na druhou sérii seriálu Temný případ. Celkem zajímavý příběh, ale na mě to bylo trošku zdlouhavější. Když jsem neměla náladu na televizi tak jsem se pustila do čtení. Tento měsíc jsem přečetla knihu Reportáž psaná na oprátce. No jo, jsem klasik :-D Co se týče sportu, stále mě drží crossfit. Chodím pravidelně dvakrát v týdnu a zatím jsem nadšená. Už ani nebývám tak zmordovaná jako jsem byla ze začátku. No a jako prevenci podzimní deprese cvičím jógu podle videí na Youtube. Nejraději mám Lesley. Odkaz na její kanál najdete zde: https://www.youtube.com/user/lesleyfightmaster
Tak a tím jsem se  konečně dobrali ke konci. Dneska to byl zase trochu román :-D Mějte se hezky, užívejte si podzim. Ideální čas na příjemný relax :-) Můžete mi dát vědět, co jste si oblíbili vy. Budu ráda za vaše tipy. Pa J.



















6 komentářů:

  1. Super článek :) ELIXIR 7.9 od Yves Rocher mě celkem zaujal a určitě po něm mrknu :) Já jsem si teď oblíbila ranní čistící masku - Havlíkova přírodní apotéka a matný Lip cream od Sleek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Od Havlíkovo přírodní apotéky chci už dlouho něco zkusit, tak děkuji za tip, podle popisku vypadá opravdu zajímavě. :-)

      Vymazat
  2. To je pořádně dlouhý článek :) Musela jsi nad jeho psaním strávit hodně času, což oceňuji :) Některé věci mám doma stejné :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za ocenění mojí snahy a také za pozvaní na Giveaway :-) Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)