Nejčtenější příspěvky

středa 26. srpna 2015

Avon Nákup

  Ahoj všichni, dneska se mrkneme na pár kosmetických produktů od značky Avon. Věci od Avonu se u mě vyskytly opětovně po celkem hooodně dlouhé době. Takže trocha nostalgie. Kdysi to byly jedny z prvních kosmetických produktů, které jsem doma měla. Joo to byly ty doby, kdy moje kosmetická sbírka obsahovala jen pár kousků a to ještě těch, které máma uznala za vhodné a nebo těch, na které zbylo z mizerného kapesného :-D To byly časy. Tak jsem si zavzpomínala a můžu se vrátit k původní myšlence. Kamarádka mi přinesla katalog až domů. Je tedy pochopitelné, že když mi to předhodila  přímo pod nos tak bylo těžké těm lákadlům odolat. Navíc v tom katalogu vypadá všechno vcelku pěkně, to má pak každý hned pocit, že všechno nutně potřebuje :-D Nicméně nakonec vznikla objednávka o 6 kusech. No jo musela jsem to ještě trochu proškrtat. :-D 

Začnu třeba s tělovým sprejem se zeleným čajem a verbenou. Normálně vůně typu zelený čaj a podobně nevyhledávám, ale zlákala mě verbena. Mám doma mýdlo s verbenovou vůní od L´occitane a strašně jsem se do něj zamilovala, takže jsem chtěla něco podobně vonícího. Sprej má svěží i celkem příjemnou vůní. Trochu jinou než to mýdlo.  Nevydrží vonět dlouho, ale to asi nikdo ani nečeká. Na osvěžení je skvělý. Nosím ho na cvičení, přece jenom na to se parfémy moc nehodí. Obsahuje vitaminy E a C a má povzbuzovat a osvěžovat pokožku. To nemůžu posoudit. Myslím, že účinek by byl vidět leda kdybych se v něm doslova koupala a to se mi zrovna moc nechce. Stál mě 49 Kč takže nic dramatického. Zkrátka příjemná věc, co sice moc nenadchne ale ani neurazí. Myslím, že spreje od Avonu už vyzkoušel každý z vás tak asi víte, co mám na mysli.
V tělové péči budeme pokračovat, dalším produktem je tělový peeling Lagoon. Jeho vůni jsem si zamilovala, tohle se Avonu podle mě hodně povedlo. Má vonět po melounu a hrušce. Na první čmuch jsem to úplně přesně nerozpoznala, ale je to taková sladká a zároveň osvěžující vůně. Vypadá to, že budu mít léto ještě dlouho, alespoň ve sprše. Zkrátka příjemný peeling s příjemnou vůní, který zanechává hebkou a svěží pokožku.  

Jako další  tu mám čistící tělový krém s minerály z Mrtvého moře. Jako kdybych neměla tělových krémů doma už tak dost, ale nějak mi nešlo odolat tomu obalu. Prostě jsem ho potřebovala. Bylo to silnější než já :-D Upřímně trochu nechápu v názvu slovo "čisticí". Že by mně nějak čistil pokožku to jsem tedy nezaznamenala, ale budu věřit, že něco takového dělá. Alespoň pro ten dobrý pocit. Každopádně je trošku hutnější, spíš takové máslo. Hezky hydratuje a vstřebává se taky celkem rychle. Nelepí a hodně dlouho  voní. Akorát škoda, že je obal plastový, víc by se mi líbil skleněný. 
A přesouváme se k péči o chodidla. Vybrala jsem si osvěžující krém na nohy s ananasem. Jeho vůně mi strašně připomíná Pina Coladu. Je hodně lehký, opravdu jen na osvěžení chodidel. Nijak závratně nezhydratuje. Rychle se vstřebává, příjemně osvěží, krásně voní.  Prostě ideální na léto na unavené nožky.
Samozřejmě jsem nemohla zapomenout na nějaké produkty k péči o pleť obličeje. Na tom asi ujíždím nejvíce. Neodolala jsem masce s minerály a 0,5% kyselinou salicylovou, která má bojovat proti rozšířeným pórům a účinně čistit ucpané póry. Zkrátka přesně to, co potřebuji. Docela mě překvapila, pleť po ní vypadá opravdu čistší, póry jsou méně viditelné akorát obličej lehce vysušuje. Znáte to, takový ten pocit staženého obličeje. Ale to vždycky spraví krém. Zaujala mě i její barva, je naprosto černá, takže pozor ať se vás nikdo nelekne :-D Po nanesení musíte počkat cca 15 minut než maska zešedne a pak ji opláchnete.

A na závěr si dáme věc, která mě nadchla asi nejvíce. A to jsem ohledně její účinnosti byla asi nejvíc skeptická. Je to péče proti akné s okamžitým účinkem a s 2% kyselinou salicylovou. Pomáhá redukovat akné, otoky a zarudnutí pleti již za tři hodiny. S těmi třemi hodinami si nejsem až tak jistá, ale za noc to opravdu zvládne skvěle. Byla jsem hodně překvapená. Dlouho dobu jsem nedala dopustit na roll-on Aknestop od Ryoru, ale tohle možná bude pro teď mým favoritem. Připravte se na to, že bude pálit, na některá místa i celkem hodně, ale s pupínkem si opravdu poradí. 

Tak a to je vše, mějte se krásně a můžete mi napsat jaké jsou vaše oblíbené Avon výrobky a nebo naopak jaké vás nejvíce zklamaly. Tak zatím, pa J. :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)