Nejčtenější příspěvky

čtvrtek 27. srpna 2015

Jak pečuji o svá chodidla



Ahoj všichni, konečně se dostávám k tomuto článku. Bylo to s ním přesně tak jako s mojí péčí o chodidla. Chtěla jsem, ale pořád jsem se k tomu nějak nemohla dokopat. Taky si pořád říkám, že si budu mazat nohy každý den apod. Chci je přece mít jako z reklamy, ne :-D Jenže vždycky zapomenu a to mám krém na nohy už i u postele, abych si ho všimla. Teď vám představím produkty, které používám, když tedy zrovna nezapomenu :-D 

Začnu třeba odstraňovačem zrohovatělé kůže Fuss Wohl z Rossmannu. Koupila jsem ho tuším za 399 Kč. V balení byly dva nástavce. Jeden jemný a druhý hrubý, dvě alkalické baterie a čistící kartáček. Nad touhle koupí jsem váhala hodně dlouho. První jsem zaregistrovala podobný strojek od Schollu, ale byl pekelně drahý. Hnedle 1000 Kč za strojek, o kterém jsem si ani nebyla jistá zda bude opravdu tak skvělý jak slibuje, jsem si netroufala vyhodit. Pak jsem jednou objevila tenhle z Rossmannu a neodolala jsem. Co se týče fungování. Řekla bych, že efektivnější a možná i rychlejší je odstranění klasickou škrabkou na nohy. Na druhou stranu, mě to s tímhle strojkem prostě baví. Donutím se ho používat i častěji, což je pro mě jednoznačně plus. Používám ten hrubší nástavec. S trochou trpělivosti a snahy vám nožky hezky opiluje do hladka. A jak je to s náhradními nástavci? Nové se dokupují v balení po dvou a stojí asi 149 Kč. Strojek mám asi půl roku a jsem s ním spokojená. Můžu ho tedy doporučit. Podobné produkty má jednak Scholl a nebo Balea (ten je levnější).


Dál se koukneme na sbírku mých krémů na nožky. Tam jednoznačně vede Levandulový krém Ozalin. Miluju jeho vůní, to jak funguje i jeho konzistence je super. Není ani moc hutný, ani moc řídký. Prostě takový zlatý střed. Hezky se vstřebává, krásně hydratuje a opravdu  si poradí se ztvrdlou kůží na patách. Tohle je prostě můj oblíbenec a nedám na něj dopustit. Kupuji ho v Rossmannu a stojí kolem 39 Kč. Určitě ho seženete i v jiných drogeriích. Doporučuji vyzkoušet. Myslím, že tohle vám doma nemůže chybět. 

Ten pytlíček s názvem Perfecta, na fotce vedle Ozalinu, je jednak změkčující maska na zrohovatělou kůži chodidel a za druhé exfoliační peeling na chodidla. Oba jsou super. Prodávali je v Lidlu, jedno balení stálo kolem 10 Kč. Udělala jsem si poměrně zásoby, ale vypadá to, že brzy dojdou a nebudou doplněny. Teď už jsem v Lidlu viděla jen masku a peeling na ruce. Škoda, bylo to moc fajn. Kdyby jste na to náhodou narazili tak určitě berte. 

Jako další tu mám dva zástupce značky Balea. Jednak hydratační krém s urea komplexem na velmi suché nohy, u řady lidí velký oblíbenec, u mě jak kdy. Je hodně hutný, déle se vstřebává, ale dobře hydratuje. Nemám mu co vytknout. Dalším je krém pro namáhané nohy s olejem z čajovníku. No, tak ten jsem si zamilovala. Je méně hutný, tudíž ani tak moc nehydratuje, ale hezky chladí a osvěží chodidla. Po celém dni na nohou je to opravdu příjemná záležitost. Bolavým nožkám opravdu uleví.
Pak tu mám jeden Avon krém, ten jsem představovala v předchozím článku o novinkách. http://jelenovojelenoviny.blogspot.cz/2015/08/nakup-ahoj-vsichni-dneska-se-mrkneme-na.html.
Přesněji se jedná o Avon osvěžující krém na nohy s ananasem. Něco podobného jako ten zelený od Balea. Možná konzistencí ještě o něco řidší. Není to nic, co by vám nějak extra vyživilo chodidla nebo změkčilo ztvrdlou kůži. Je ale příjemný na osvěžení chodidel, zkrátka takový krém na každodenní použití. Rychle se vstřebává, i trochu hydratuje a příjemně sladce voní. Na léto ideál. 
A ještě tu máme Peo krém na rozpraskané paty. Výrobce je Astrid Cosmetics. Jde opět o super levný krém, tentokráte bez parfemace, s hutnou konzistencí, ale skvělým účinkem. Nejraději ho používám na noc. Namažu si chodidla, navlíknu chlupatý ponožky a ráno mám krásně hebké nožky. Taky věc, kterou můžu jen a jen doporučit. 

A na úplný konec si dáme Balea koupelové mléko na nohy s mandlovým mlékem a makadamiovým olejem. Opět dostupná záležitost, myslím že stál kolem 49 korun. Příjemně voní a hezky zvláčňuje chodidla. Nemám nic, co bych mu mohla vytknout. Ideální k relaxaci.

To by už bylo vše, děkuji za přečtení. Pokud chcete tak se se mnou podělte o vaše tipy a rady, co se týče péče o chodidla. Snad nejste taky takoví lenoši jako já. :-) Mějte se hezky a zase někdy. Pa,J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)