Nejčtenější příspěvky

úterý 11. srpna 2015

Srpnové novinky

Ahoj všem, dnes jsem tu s novinkami za měsíc srpen. Tak to nebudu dál prodlužovat a jdeme se na to mrknout. 


Hned na začátek vám představím věc, kterou jsem už strašně dlouho chtěla. Bohužel mé zásoby byly už dost velké a tak bylo nutno nejprve něco spotřebovat a pak až syslit dál. :-) Onou toužebnou záležitostí je micelární voda Dermacol Hyaluron Micellar Lotion. Stála mě 129 Kč a balení je 400 ml! Takže mám co vypotřebovávat asi na hodně dlouho. Musím říct, že to bude nejspíš můj miláček. Je krásně jemná, neparfemovaná, neštípe v očích a úžasně odličuje. Musím potvrdit, že s přehledem zvládne i voděodolný make-up. Díky obsažené kyselině hyaluronové má zpevňovat, vypínat a hydratovat pleť. Neobsahuje mýdlo a alkohol. Musím potvrdit, že opravdu hydratuje. Vysušené pleti se s ní nedočkáte.  Je skutečně skvělá, dost možná trumfne i moji dlouho zbožňovanou Mixu. Vice o micelárce Mixa se můžete dočist zde http://jelenovojelenoviny.blogspot.cz/2015/07/posviceno-na-micelarni-vody-ahoj-moji.html


Jako další z mých novinek vám ukáži  Balea krém pro namáhané nohy s olejem z čajovníku. No co říct ke krému na nohy. Nic zvláštního nedělá. Příjemně zhydratuje a osvěží chodidla. Přijde mi, že lehce chladí. Popraskané nohy vám nezahojí, ale to ani neslibuje. Není hutný, což je to, co na něm oceňuji. Hlavně teď v létě. Pokud si totiž večer namažu nohy nějakým hutnějším krémem tak pak přes den doslova bruslím v sandálkách. Nemluvě o tom, když bych si namazala nohy přes den. Tenhle se rychle vstřebává, sice až tak nehydratuje, ale přece jen alespoň trochu suchým nožkám uleví. Balení je 100 ml a stojí 45 Kč.

No a  co by to bylo za měsíc, kdybych nerozšířila mojí už takhle gigantickou sbírku laků na nehty. Nicméně držela jsem se a mám nové jen dva a z toho je navíc ještě jeden top coat. Jsem dobrá! :-D Neodolala jsem laku Colorama od Maybelline v odstínu 654. Krásná modrá, na léto jako stvořená. Cena 39,90. Jelikož mi došel  můj oblíbený top coat od Essence  The gel nail polish  tak jsem šla doplnit zásoby. Psala jsem o něj v letních oblíbencích http://jelenovojelenoviny.blogspot.cz/2015/07/letni-oblibenci-part-i-ahoj-damy-leto.html Bohužel byl vyprodaný a tak jsem neochotně sáhla po jiném. Taky od Essence ale s názvem  gel-look plumping. Je sice o něco levnější než ten předchozí, ale je taky o něco horší. Skoro bych řekla o dost horší. Pravda je, že díky řidší konzistenci se lépe nanáší, ale lesk nic moc a prodloužená výdrž laku se taky nekoná. Já tedy nedoporučuji. 


Pak jsem si ještě pořídila cestovní balení roztoků na čočky, to je ta zelená krabička z úvodní fotky. Ale o tom třeba příště. Mohla bych napsat třeba celý článek o kontaktních čočkách, roztocích, kapkách do očí atd. Jsem v tom za ta léta jejich nošení už celkem zběhlá. No ale to jindy. Jdeme dál.
Jako další jsem si pořídila Hydratační krém na ošetření pupínků od Neutrogeny. Slibuje, že díky své unikátní technologii uvolňuje póry a pomáhá tak odstraňovat pupínky. Okamžitě se vstřebává a dodává pleti potřebnou hydrataci a zároveň pokožku zklidňuje. Můžu potvrdit, že se vstřebává opravdu bleskově a hydratace taky není špatná. Většinou velká část krémů na problematickou pleť spíše vysušuje, ale tenhle ne. Což je opravdu super a má za to ode mě jednoznačně palec nahoru. O účinku na pupínky ještě moc nic nepovím, na to ho mám moc krátkou dobu. Nicméně nemusíte se bát použít ho i jako podklad pod make-up. U mě v tomhle uspěl v pohodě. Nezanechává na pokožce mastný a ani lepkavý film. Jeho běžná cena je 179 Kč za 40 ml, mně se ho podařilo urvat v DMku ve výprodeji za 89,90. To jsem tam prostě nemohla nechat. 


A jako poslední tu mám gel na úpravu obočí Make me brow od Essence. Myslím, že to už velká řada z vás bude znát. Tuším, že v drogeriích se objevil jako jeden z prvních, tedy až po gelu od Alverde. Má malý praktický kartáček, kterým celkem precizně upravíte obočí. Mám odstín 02 a je super. Nic nazrzlýho, toho jsem se dost obávala, ale překvapil. Můžu ho srovnat jen s gelem na obočí od Catrice. Cenově vyjdou podobně. Catrice mě stál cca 110 Kč za 6,5 ml balení a Essence 75 za 3,8 ml. Velikostně je lepší kartáček od Essence, U Catrice gelu je kartáček úplně obří. Zároveň barva se mi líbí víc u Catrice gelu a co se týče kartáčku u Essence tak mi přijde, že je dost hrubý a škrábe. No každý má něco, ale účel splní oba dva perfektně. Zatím se nemůžu rozhodnout, který mi vyhovuje více. 

Tak a to je pro dnešek vše. Děkuji za přečtení a přeji hezký den. Paa J.

2 komentáře:

Děkuji za tvůj komentář. :-)