Nejčtenější příspěvky

úterý 4. srpna 2015

Moje večerní péče o pleť

Ahoj dámy, na závěr dnešního parného dne jsem tu s článkem o tom jak se každý večer snažím pečovat o svou pleť. Nebudu říkat, že se mi vždy chce. Lenost občas přemůže každého, znáte to ne? :-) Nicméně zde se snaha vyplácí a vaše pleť vám vaši pravidelnou péči určitě oplatí. Co tedy aktuálně používám takřka každý večer? Momentálně mezi mé nejoblíbenější patří těchto devět věciček. 

Moje večerní rutina co se týče péče o pleť asi logicky začíná odlíčením. Jak jinak. Začínám odlíčením očí. Aktuálně používám dvousložkový odličovač s chrpou od Yves Rocher. Pak začnu s odličováním zbytku obličeje. Nejprve používám čistící mléko s mandlovým olejem od Lirene. Mimochodem tohle je moc příjemná záležitost. Je jemně parfemovaný, šetrně odličí make-up (zvládne i ten oční a neštípe), hydratuje a nezanechává po sobě mastný film. V dalším kroku přichází na řadu micelární voda, aktuálně používám nejvíce  Loreál na suchou a ciltivou pleť. Taky moc příjemná a hlavně funkční záležitost. O mé sbírce micelárek si můžete přečíst zde http://jelenovojelenoviny.blogspot.cz/2015/07/posviceno-na-micelarni-vody-ahoj-moji.html  Poté obličej ještě dočistím nějakým čistícím gelem. Aktuálně nejčastěji čistícím gelem na problematickou pleť od značky Yves Rocher. Jak jinak, já mám tuhle značku prostě v oblibě :-) Každopádně tenhle gel můžu jen a jen doporučit. Účinně čistí póry, ale zároveň je k pleti šetrný. Pleť nevysušuje a nestahuje. Nemáte po jeho použití akutní potřebu běžet rychle pro krém a pleť bleskově něčím namazat. 


Poté podle potřeby obličej ještě otřu nějakým pleťovým tonikem určeným pro boj s akné. Výrazem podle potřeby  mám namysli zejména ty dny, kdy moje pleť není zrovna ve formě a je "vyzdobena" nějakým tím pupínkem. Momentálně v takovým chvílím sahám po čistící a zmatňující vodě Anti-Imperfection od Mixy. Obsahuje zinek takže si s pupínky umí celkem účinně poradit. No a když není třeba bojovat s pupínky tak používám zklidňující tonikum ve spreji. Opět zástupce od značky Yves Rocher, tentokráte ale z řady Sensitive Végétal. Též příjemná záležitost, můžu doporučit. 




A teď se konečně přesouváme k závěrečné části. Jako poslední na pleť nanáším korektivní sérum od Loreál z řady Skin Perfection. O produktech řady Skin Perfection jste asi už slyšeli mnohokrát. Není to dávno, co se o nich mluvilo snad na každém kroku. Já zkoušela jen tohle sérum. Mám už druhé balení a zprvu mi přišlo jako malý zázrak. Měla jsem pocit, že mojí pleť dělá opravdu krásnější, ovšem ten pocit mě už krapet přešel. Nevím jestli je to tím, že intenzivní reklamní masáž už jaksi opominula a s ní se vytratil i placebo efekt a nebo si moje pleť už na tohle sérum prostě zvykla. Každopádně i přes to, že už víceméně žádné super zázraky nepozoruji tak tenhle produkt pořád moc ráda používám a myslím, že mé pleti svědčí a vyhovuje. No a na úplný závěr používám hydratační krém. V současnosti nejvíce zvláčňující pleťový krém od Dermacolu. Je s extraktem z květů třešně a voní úplně jako třešňový jogurt. Je lehký, hezky se vstřebává a dobře hydratuje pleť, což je přesně to proč jsem si ho koupila. Nemám k těmu tedy žádné výhrady. Když mám chuť na změnu tak sahám po Karlovarském hydratačním krému. Velice příjemný, hezky hydratující avšak trochu hutnější krém. V popisku je uvedeno, že je vhodný k denní péči, to by tedy nebylo nic pro mě, ale jako produkt k noční péči si ho nemůžu vynachválit.


No a abychom to měli úplně komplet tak nesmíme zapomenout na péči o rty. Momentálně v mém výběru vyhrává Vitamínová výživa na rty s medovou vůní od české značky Bione


Tak a to je asi vše, co bych vám tak mohla sdělit k mé večerní péči o pleť.  Pochopitelně hezká pleť  nestojí jen na kosmetických produktech. Bez dostatečného pitného režimu, kvalitního spánku a mnoha dalších faktorů nemusíte vytouženého efektu dosáhnout ani s těmi nejdražšími a nejlepšími produkty. Je to zkrátka komplexní věc. Nicméně do čeho investovat více času než do svého zdraví, že? 
Prozatím se s vámi loučím, mějte se krásně a užívejte si léta. Paa J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)