Nejčtenější příspěvky

čtvrtek 30. července 2015

Drby z drogérek

Zdravím moje milé čtenáře, dneska to bude trochu netradičně. Jako správná holka sbírám drby, to je samo sebou. Při toulkách drogeriemi jsem narazila na pár novinek a rozhodla jsem se, že se s vámi o ně podělím. No, možná že to nebude tak žhavé a vy už to dááávno budete vědět. No uvidíme :-)



Tak první novinkou je, že Makeup Revolution rozšířil svůj sortiment ve vybraných prodejnách drogerie Rossmann. Doposud měli jen pár paletek a od teď můžete vybírat z více než stovky produktů. Já přišla na čumendu trochu pozdě takže regál byl poněkud vypleněný, ale doufám že budou zásoby pravidelně doplňovat. A jaké výrobky tedy můžete v Rossmannu zakoupit? Jednak štětce, což je super, protože koupit dobrý nebo alespoň ucházející štětec v drogerii bývá někdy skutečně mise. Dále v regálech najdete sety na úpravu obočí, brow tint, rozjasňovače, pudry, linky, rtěnky. Myslím, že přibyly i nějaké paletky, tvářenky, mono stíny a určitě ještě něco na, co jsem určitě zapomněla. Jak se znám vzpomenu si až když vypublikuji tento článek :-D Každopádně za tento krok Makeup Revolution velice chválím. Mám jejich produkty moc ráda. Určitě vyzkoušejte, pokud jste tak ještě neučinili. Já už jich mám doma nasysleno hromadu. Kdyby měl někdo zájem o článek o produktech Makeup Revolution tak stačí  napsat do komentářů a já něco vytvořím. I když osobně si myslím, že blogy jsou už trochu přemakeuprevolutionovaný. Pffff, to je zase jednou slovo :-D


 
Tak další novinka, taky už ne úplně tak žhavá,  ale stejně stojí za zmínku. Možná že už je nějaký kousek u vás doma a nebo jste alespoň zaznamenali, že Mixa přišla na trh s novou řadou nesoucí název Anti- Imperfection. Je to tedy řada zaměřená na problematickou pleť, obsahuje čtyři produkty. Konkrétně pleťovou vodu, micelární vodu, DD ochranný tónavací krém a čistící gel. Cena produktů se pohybuje od 130 do 200 korun za kus. Mě zpráva o této novince naprosto nadchla, mám Mixu v oblibě, což už možná víte z předchozího článku o micelárních vodách. Musela jsem tedy hned běžet do obchodu a koupit alespoň jeden kousek. Zvolila jsem čistící a zmatňující pleťovou vodu, která je bez alkoholu a je určena pro mastnou a citlivou pleť se sklonem k nedokonalostem. Slibuje důkladné dočištění, stažení rozšířených pórů a redukci lesku a pozor, to vše bez vysoušení. Již po 4 týdnech pravidelného používání by měla být vaše pleť viditelně hezčí. A co k tomu můžu říct já? Zatím ji zkouším zhruba 14 dní. Musím potvrdit, že dočišťuje opravdu skvěle. S pupínky a rozšířenými póry si také umí dobře poradit. Bohužel vidím to tak, že na pravidelné používání 2x denně to u mě nebude. Bohužel mojí pleť vysušuje i přes to, že neobsahuje alkohol. V okolí nosu se mi po pravidelném používaní udělaly suchá místa. Nicméně přešla jsem na používání pouze večer. Dočistím s ní obličej, nanesu hydratační krém a vše je ok. Zvažuji ještě koupi gelu nebo micelárky, ale bojím se že budou mojí pleť příliš vysušovat.



Tak a jako poslední si dáme drb nejžhavější.  Drogerie DM se rozhodla, že do svého běžného sortimentu zařadí balzámy na rty od značky EOS. Táákže dámy, jestli jste ho ještě nezkoušely a stále po něm toužíte tak to vypadá, že máte po problému. Do konce tohoto týdne by měly být ve všech prodejnách.  Na výběr bude prozatím jen ze čtyř variant. Konkrétně budete moci svou sbírku rozšířit o tyto Eosy: granátové jablko a malina, letní ovoce, borůvka, nebo jahodový sorbet. Koupíte je za 159 Kč/ks. 


Tak jo, to je z dnešních drbů všechno. Mějte se krásně a kdyby měl někdo zájem o článek s produkty Makeup Revolution napište mi dolů do komentáře a já případně něco vymyslím. Jo a taky ještě jedna věc, jestli máte někdo zkušenost s micelárkou či gelem Anti-Imperfection od Mixy tak též budu moc potěšena, když mi napíšete jak vám vyhovují. Tak paaa. J.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)