Nejčtenější příspěvky

pondělí 13. července 2015

Kosmetický duel

V této sérii článků proti sobě postavím dva produkty podobného účelu, které jsou součástí mé kosmetické sbírky. Který je horší, který je k ničemu nebo zda je některý z nich tím top produktem se dozvíte níže.

Dnes se podíváme na zoubek dvěma balzámům na rty. Bez kterého nemůžete žít zjistíte následně. J
V tomto duelu se utkají: modrý EOS lip balm Blueberry acai  (vlastním jich více, ale tenhle je asi můj nejoblíbenější. Teda až po červeném, ale ten už padl za vlast) a Carmex pomegranate.


Nejprve vám řeknu krátký příběh. S Eosem to byla láska na první pohled. Jeho vzhled mě zaujal natolik, že mi nebylo za těžko objednat si ho až z Anglie.  Na českých e-shopech se tehdy ještě nevyskytoval nebo jsem je alespoň neobjevila. Po čtrnácti dnech přišel a byla to sláva jako o Vánocích. Nemohla jsem se na něj vynadívat.  Ano stále ještě mluvíme o obyčejném balzámu na rty.  :-D Materiální svět byl uspokojen. Nicméně i přes to, že jsem tak trochu podvědomě tušila, že kromě odlišného obalu nic speciálního nenabízí, nevadilo mi investovat do dalšího rozšíření Eos sboru. Jenže pak se stalo něco nečekaného. Neodolala jsem a pořídila si balzám Carmex. A tak skončila jedna velká láska.  Přišel Carmex balzám s příchutí Pomegranate, prozatím jediný zastupce Carmexů v mé sbírce (ale tuším, že ne na dlouho). Naše seznámení bylo zprvu lehce rozpačité. Ta vůně se zdála trochu divná a hodně intenzivní.  Nevoní špatně, ale trochu mi připomínal vůni bločku do WC a cítila jsem ho i ze rtů. Po pár dnech už mi ovšem vůně nevadila a naprosto jsem si ho zamilovala. Bylo to řečeno už mnohokrát, ale je to pravda pravdoucí. Carmex skutečně léčí.  A navíc hydratuje sakra dlouho. Nemám s ním ani nutkání potírat si rty každou půl hodinu jako u jiných balzámů.

To je keců kolem dvou balzámů, co? :-D
Tak teď raději už jen menší přehled

Carmex 79 Kč/ 4,25 g
Co slibuje: Díky svému složení efektivně bojuje s rozpraskanými rty a zanechává je příjemně vláčné a jemné. Obsahuje řadu účinných složek jako je mentol, lanolin, kakaové máslo, vitamin E, aloe a petrolatum.

Můj názor: Oceňuji především SPF 15, voděodolnost a opravdu dlouhodobou hydrataci. Můžu potvrdit, že skutečně efektivně a rychle hojí popraskané rty.
     
EOS 129 Kč/ 7g
Co slibuje: Obsahuje vitamín E, který je cenný pro své přirozené antioxidační účinky, bambucké máslo, které dodává rtům intenzivní a dlouhodobou hydrataci a jojobový olej, který pečuje o vitalitu rtů, má blahodárné hojivé účinky a poskytuje dokonalou péči i nejcitlivějším rtům.

Můj názor: Není špatný, ale zároveň nedělá žádné zázraky. Příjemně voní.  Jedno balení vám vydrží na skutečně dlouhou dobu a hezky vypadá.
A závěr? Za mě určitě Carmex. Eos je super a dlouho byl mým nejoblíbenějším balzámem ale je pravda, že v jeho případě se platí poměrně hodně za vzhled a značku. V drogeriích koupíte řadu podobných produktů, které fungují stejně, ale stojí podstatně méně.


A co vy? Carmex nebo Eos? J
Hezký den a zase někdy načtenou J J.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)