Nejčtenější příspěvky

úterý 28. července 2015

Letní oblíbenci Part II

Ahoj dámy, dnes přináším druhou část reportu o mých letních oblíbencích. V první části  jsem vám ukázala mé oblíbené vůně, oční stíny, linky a laky na nehty. Teď se podíváme na make-up, balzámy na rty, bronzer, tvářenku, rozjasňovač a možná ještě na něco dalšího. :-) Tak jdeme na to. Znovu přidávám fotku celého mého top souboru.




A začneme třeba u make-upu. Přes léto jsem si hodně oblíbila make-up od Dermacolu Matt Control. Mám druhý nejsvětlejší odstín. Pro mě ideální na léto, ale na zimu na mě bude moc tmavý. Jsem hrozná běloba :-D
Nicméně make-up je velice příjemný, vytváří přirozený efekt, nezalézá do vrásek a hezky se zapracovává. V jedné vrstvě zakryje drobné nedokonalosti, ale přesto vypadá pleť stále přirozeně. Zmatnění není nikterak dramatické a ani dlouhodobé. Po zapudrování mi vydrží  maximálně 6 hodin v hezkém stavu a pak je zapotřebí lehká oprava. Výrobce slibuje, že po něm má pleť vypadat bezchybně, vyhlazeně a svěže a také má snižovat viditelnost pórů. S tím souhlasím, za mě tento produkt opravdu dostál svých slov. V současnosti nepoužívám žádný jiný a jsem naprosto spokojená. Koupila jsem ho asi za 250 Kč.


Dále tu mám ještě jeden produkt od Dermacolu a to konkrétně remodelační tónovací fluid s kyselinou hyaluronovou. Slouží ke sjednocení tónu pleti a vyhlazení vrásek. Nejprve jsem si vyčítala, co jsem si to zase koupila a litovala vyhozených tří stovek. Ano 50 ml tohoto produktu stojí kolem 300 korun. Což není úplně nejlevnější. K dostání je pouze jeden odstín a neměla jsem možnost ho nikde vyzkoušet a tak proběhla opět koupě jaksi na slepo. To se pak není čemu divit, že po otevření balení jsem odstínem byla jaksi zděšená. Zdál se mi moc tmavý. Nakonec se ukázalo, že s i s mojí bledou tváří hezky splyne. Pochopitelně asi jen v létě, na zimu na mě už moc tmavý zřejmě skutečně bude. Když to vezmeme zkráceně tak odstín je ok. Třpytky, které fluid obsahuje mi nevadí. Naopak hezky projasní obličej a to já v létě ráda. :-) A teď k tomu vyhlazení vrásek. Já jich ještě moc nemám. Vzhledem k tomu, že jsem však starý mračoun tak na čele už se jich pár najde. Celkem mě rozčilují, protože některé make-upy mi do nich vesele zalézají a vypadá to opravdu škaredě. Tento fluid si však s těmi potvorami hravě poradil, takže teď se můžu zase mračit o sto šest. Má SPF 30, za mě další velké plus. Občas ho používám jen jako BB krém ale většinou spíše jako podklad pod make-up. Takto se mi osvědčil nejvíce. Je určený pro všechny typy pleti a i mojí smišené až mastné pleti vyhovuje. Jestli chcete vyzmizíkovat vrásky tak doporučuji tuto řadu vyzkoušet. Vyrábí se tuším ještě micelární voda, oční krém, pleťová maska, noční a denní krém. Já mám momentálně spadeno na micelární vodu. Určitě se dá sehnat i v nějaké slevě, tak koukejte a vyzkoušejte.

Tak a teď si dáme něco méně okecávacího. Koukneme se na moje oblíbené balzámy. Pro letošek vede bezpochyby Carmex. To už jsem někde psala, mám na něm doslova závislost a mám pocit, že lepší balzám jsem ještě nikdy neměla. Pak mám v oblibě Babylipsy. Známe nejspíše všechny. Mám zabarvený z řady Electro, odstín  Strike a rose a ten žlutý nese název Intense Care. Mám je ráda, ale na druhou stranu nejsou ničím výjímečné, bohužel ani na rtech moc dlouho nevydrží. Nesmí tu chybět ani zástupce Labella. Musím říct, že v poslední době jsem na Labello celkem zanevřela a ani nevím vlastně proč. Kdysi jsem skupovala každou jejich novinku a teď nějak stagnuji. Labello na fotce je s příchutí Watermelon a  barví rty lehce do růžova. Je přijemný a i hezky hydratuje. Musím říct, že je lepší než Babylips. Asi zvážím jestli se nepřeorientovat zpátky na Labello. Co se týče cen tak stojí plus mínus všechny stejně. Do 90 Kč. Jediná nevýhoda je, že Carmex se u nás nedá koupit v drogeriích. Nebo jsem ho tam alespoň nikde nikdy neobjevila 


A nakonec si dáme tyto tři produkty. První je tvářenka od Essence blush up!, odstín 10 heat wave. Kupovala jsem si ji již minulý rok, stála mě asi 100 korun. Myslím, že to byla limitka takže už ji asi v běžném sortimentu nenajdete, ale jistě budou mít nějakou podobnou. Používám ji dost často a pořád ne a ne ji vypotřebovat. Jedno je tedy jisté, tohle 8 gramové balení vám vydrží na hodně ale opravdu hodně dlouho. Balení je kvalitní. Kromě lehce oprýskaného nápisu mi vydrželo v neporušeném stavu až do této doby. Jedna strana tvářenky je do oranžova a druhá je růžová. Snadno si tak namícháte pokaždé trošku jiný odstín. Pigmentovaná je tak akorát. Já u tvářenek upřednostňuji paradoxně trochu menší pigmentaci, protože to s nimi  tak jednoduše nepřeženete a nevypadáte jako marfuška. Odstín se mi moc líbí, pigmentace mi také vyhovuje, ale bohužel na tvářích moc dlouho nevydrží. Alespoň o malinko delší výdrž bych vskutku ocenila. Jako dalšího tu máme bronzer od W7. Ten byl kdysi v Ladyboxu, takže cenu ani tip, kde ho pořídit vám neporadím. Jediné co mu musím vytknout je, že hodně práší. Ale dá se to zvládnout. Hodně záleží jaký štěteček na nanášení zvolíte. Případně stačí produkt ze štětečku ještě před tím než se s ním pustíte do zkrášlování tváře lehce oklepat a pak už nehrozí vašemu makeupu žádná újma. Je hezky pigmentovaný, jemně namletý a na pleti vydrží úctyhodnou dobu v hezkém stavu. Jako posledního vám představím můj oblíbený rozjasňovač, konkrétně rozjasňovač Rival de Loop v odstínu 01 Moon dust.  Tuhle značku seženete jen v Rossmannu. Je velmi cenově dostupná a i kvalita těchto produktů je super. Samozřejmě jsou i věci, které nestojí za nic, ale najde se tam i spousta těch, které stojí za vyzkoušení. Tak je to ale u většiny značek a to nemusí být ani levné.Vraťme se k rozjasňovači. Cena příznívá - asi 80 Kč. Balení tragédie, ale obsah za mě skvělý. Dá se krásně a rovnoměrně rozblendit a poté vypadá hezky přirozeně. Na fotce rozetřený není, takže můžete vidět jeho pigmentaci v plné parádě. Neobsahuje žádné velké třpytky, je jemně namletý, neopadává a dlouho drží. Pigmentace je taky fajn. Na zapečený highlighter mě dost překvapila, čekala jsem o dost menší intenzitu.  Řekla bych, že bude ideální a naprosto dostačující pro ty z vás, které ještě žádný takovýto produkt nevlastníte a chcete ho vyzkoušet.  Do začátku podle mě super. 

Tak a to bylo z dnešního povídání o oblíbených produktech všechno, snad vás něčím inspiruji a když budete chtít napište mi, co máte rádi vy. Přeji vám hezký den a zase někdy paa. J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)