Nejčtenější příspěvky

středa 29. července 2015

Co se chystá?


Ahoj všichni, chtěla jsem vám jen sdělit na co se můžete těšit zde na blogu. Táákže nebudeme to protahovat a jdeme rovnou na věc. Chystám článek o tom jak vypadá mé běžné líčení na léto. Také článek o tom jak si správně přát. Dále bych ráda napsala pár řádek o spotřebovaných produktech (několik se mi jich tu už nakupilo) Neměl by chybět ani článek o mé běžné odličovací rutině a o tom jak pečuji o svou pleť. Můžete se též těšit na tipy jak pečovat o svá chodidla a podíváme se i na to jak mi vyhovovaly nově zkoušené produkty. No a také se můžete těšit na report o produktech dánské kosmetické značky Gosh. Chystám se provětrat peněženku a vyzkoušet nějaké věcičky. Zatím jsem na ně slyšela jen samou chválu tak jsem zvědavá. 
Zde se můžete podívat na produkty, které momentálně zkouším. Některé z nich aspirují na moje velké oblíbence. Nebojte, dám vám brzo vědět v článku :-)

Zatím se mějte krásně a pokud máte nějaké konkrétní přání, co bych měla vyzkoušet nebo téma,
 o kterém bych měla napsat, neváhejte a dejte mi vědět. Paaa. J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)