Nejčtenější příspěvky

pátek 17. července 2015

Štětce od Yves Rocher?

Zdravím všechny kosmetické nadšence. Dnes se podíváme na mé první dojmy z nově pořízených produktů od značky Yves Rocher.

Nedávno jsem nakoupila pár věcí na eshopu (www.yves-rocher.cz, kdyby někdo tápal) a mimo jiné jsem kromě pečující kosmetiky přihodila do košíku i dva štětce. No a z čeho jsem nakonec nadšená nejvíce? Ano správně, ze štětců. Respektive ze štětce, nejvíce mě nadchnul štětec na sjednocení líčení. Za mě je naprostá jednička. Pravda nezkoušela jsem dražší štětce, ale nemám mu co vytknout. Mé dosavadní štětce s přehledem strčil do kapsy. Používám ho na nanášení make-upu a nemá to chybu. Krásně zapracovává produkt do pleti, nedělá šmouhy, je jemný a ani neztrácí štětinky. Provedení se zdá být kvalitní. Uvidíme jak dlouho mi vydrží. Druhým štětcem, který jsem si objednala je štětec na vykreslení kontur. Provedení taky hezké, vypadá kvalitně, neztrácí štětinky. Takovýto typ stětce v mé sbírce doposud chyběl tak se s ním musím nejprve naučit pracovat. Tuším, že také bude patřit mezi mé oblíbece. Oba štětce stály stejně, každý 250 Kč.

Dále jsem si objednala čistící gel pro smíšenou až mastnou pleť z řady Sebo Végétal. Bežně stojí 240 Kč za 125 ml. Tento produkt mám jíž po několikáté a nemůžu si ho vynachválit. Je dokonalý ke každodennímu dočistění a osvěžení pleti. Nevysušuje a hezky pečuje o pleť. Já ho používám vždy večer jako poslední krok v mé odličovací rutině. Abych byla přesná, miluji celou tuto řadu. Na moji mastnou pleť s občasným sklonem k akné je dokonalá. Můžu vřele doporučit. Momentálně mimo tento gel používám ještě krém proti nedokonalostem a micelární vodu. 

Rozjasňující hydratační peeling z řady Hydra Végétal mě také celkem potěšil. Nedokážu posoudit zda skutečně rozjasňuje nicméně je příjemný, má tak akorát zrníček, příjemnou vůní a dělá to, co by peeling měl. Oceňuji především to, že po použití nemám suchou a staženou pleť jako se mi u některých peelingů stává. Koupíte ho za 240 Kč za 75ml. (Už stojí ve sprše tak chudák chybí na fotce)

Posledním produktem, který jsem si objednala je zklidňující tonikum ve spreji pro citlivou pokožku Sensitive Végétal. Slibovala jsem si od něj, že mi bude pomocníkem právě v létě v horkých slunečních dnech a příjemně zklidní sluníčkem podrážděnou pokožku.  Zatím jsem spokojená. Jen pozor, pokud se ho rozhodnete střičkou aplikovat rovnou na obličej tak nečekejte nějaký jemný rozprašek, ale rovnou pořádnou sprchu. Tudíž rozhodně nedoporučuji jako osvěžení přes nalíčený obličej. 

Tak to bychom měli a teď se můžeme přesunout k dárkům k nákupu. Tentokrát jsem obdržela rovnou tři a poštovné zdarma. 
Jedním z nich je sprchový gel s vůní bergamontu, mandarinky a citrónu. Vůně je to opravdu příjemná a osvěžující. Zatím jsem ho nezkoušela ale už čeká ve frontě. Bohužel je z limitované edice 2014 tak nevím zda je ještě normálně dostupný. Stát by měl 79 Kč/200ml. Další je Sexy Pulp řasenka (01. Noir) Měla by být ultra volume, v mém případě se žádný extra objem nekonal, ale neříkám že mi nevyhovuje. Po jednom nanesení dělá pěkný přirozený vzhled řas. Nežmolkuje a i přes moje počáteční obavy se s tím velkým kartáčkem hezky pracuje. Co už se mi tolik nelíbí je její cena a to 385 Kč. Nejsem si jistá, zda bych si ji za tu cenu sama pořídila. Uvidíme, možná si ji nakonec také oblíbím. A jak se říká, darovanému koni na zuby nehleď. :-) No a nakonec tu máme denní krém pro normální a smíšenou pleť Elixir 7.9. Po použití tohoto krému má být vaše pleť odpočatá, vyhlazená, vypnutá, projasněná a sametově hebká. Krém má být též skvělým podkladem pod líčení. Zatím jsem ho použila jen párkrát tak nedokážu úplně objektivně posoudit jak přesně splňuje to, co slibuje. Nicméně je příjemný, hezky se roztírá a poměrně rychle se vstřebává. Pleť byla na dotek hebká a vypadala zdravě. Zdálo se mi že zanechává lehce ulepený pocit na pokožce a tak jsem byla trochu skeptická k tomu jak moc vhodný bude jako podklad pod make-up ale překvapil mě a obstál. Dokonce vyvrátil i můj strach z toho, že na mě bude příliš hutný a mastný. Nebyl s ním problém. Tento krém vás bude stát 670 Kč za 50 ml balení.

Tak jo, jsme zdárně u konce a já vám už jen popřeji hezký den. Užívejte si léto a zase někdy. :-) J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)