Nejčtenější příspěvky

středa 24. února 2016

Do dna aneb spotřebované produkty III

Všechny vás zdravím a vítám vás u nového článku. Tentokrát bude o spotřebovaných produktech. Tak jdeme na to! :-)

Vezmeme to od koupelny, resp od sprchových gelů. Mám tu dva. Jedním z nich je opět Cien. To už tu bylo milionkrát, já vím, ale mám tyhle sprchové gely zkrátka ráda. Jsou levné, voňavé, jemné a hezky krémové. Tentokrát padl za vlast krémový sprchový gel Wínter dream. Voněl po vanilce a pomeranči a byl moc super. Druhý je z trochu dražší kategorie. Anatomicals sprchový gel s vůní růží také nebyl špatný. Akorát mi přišlo, že moc nepění.

Pak tu máme péči o vlasy. Začnu řadou Elseve Arginine resist. Šampon a balzám slibovaly posílení slabých vlasů a snížení jejich lámavosti. Abych řekla pravdu, tak mě tyhle věcičky nijak zvlášť nenadchly. Účel splnily, ale neohromily mě natolik abych si je toužila pořídit znovu.
 

Podstatně více se mi zalíbila řada Goodbye Damage od Garnier Fructis. Šampon a balzám jsou určené pro velmi poškozené vlasy, slibují méně roztřepených konečků, regeneraci vlasů a lesk. Tady jsem měla pocit, že se opravdu něco děje. Zdálo se mi, že vlasy jsou hezčí, hebčí a v lepším stavu. 

Ve spotřebovaných produktech samozřejmě nesmí chybět i suchý šampon. :-) Již po několikáté můj oblíbený Frotte od Swiss o Par. Je pravda, že nyní už je to spíš můj druhý nejoblíbenější, Batiste ho trochu převálcoval, ale i přesto ho řadím mezi mé spolehlivé zachránce. 

Sešly se mi tu i dva odlakovače na nehty. Jeden dražší a druhý levnější. A který je lepší? Odlakovač Missha s "vůní" cool odlakovával opravdu dobře. Pod vůní Cool se skrývala dle mě spíše vůně bonbonů, ale pochopitelně šmrnclá klasickým odlakovačovým odérem. :-D Druhý, Cien odlakovač, odlakovává možná o trochu hůře, ale zase je podstatně levnější, dostupnější a hlavně má super dávkovač. Já osobně asi zůstanu u levnější varianty.
 

Tím se přesouváme do sekce pleťové kosmetiky. Začnu Zklidňující micelární vodou od Nivea. Z hlediska čistících schopností řadím tuhle micelárku mezi ty povedenější. Dobře odlíčí, je jemná a nedráždí obličej. Klidně bych si ji pořídila znovu. 

A aby toho nebylo málo, tak ještě jedna micelární voda. Konkrétně Bioderma Sébium H2O. Vím, že na ni mnoho lidí nedá dopustit, ale mně bohužel až tak moc nenadchla. Nebyla špatná, ale...:-)
Psala jsem na ní samostatný článek, kdyby vás zajímal můj názor tak mrkněte. :-) 

Expresní odličovač na oči s chrpou od Yves Rocher je mým naprostým miláčkem. Zatím jsem nenarazila na žádný lepší. Odličuje rychle a  nedráždí oči. Můžu jen doporučit. :-)

Dále přichází na řadu Lirene hydratační čistící tonik 2v1. Také můj oblíbenec. Pleť dočistí, hydratuje a osvěží. Oblíbila jsem si ho hlavně na ranní čištění obličeje. Tohle u mě asi nebude naposled. :-)

Za to čistící pěna Creamy Latte Chocolate od Missha u mě naposledy je. Tento produkt mně moc nesedl. A dost mě to mrzelo. Extrémně mi přesušovala pokožku, takže jsem ji používala jen velmi zřídka. A hlavně nepoužívat do očí. Já vím, že všude píší "vyhněte se oblasti očí". Jenže znáte to, lenost vyhrává a tak jsem se jednou v kvaltu rozhodla odlíčit s ní i oči a to teda byla jízda. Jestli jsem někdy řekla, že něco pálí, tak to byl slabý odvar oproti tomuhle. :-D  Takže do očí néé. :-)
 

Tak a teď balzámková část. Mám tu čtyři. Jsem dobrá. :-D Za prvé všemi známý Eos. Příjemný balzámek, který asi nedělá úplné zázraky, ale rty zvláční a hlavně ten design. To prostě musel mít skoro každý. :-D
Carmex  mě co do funkčnosti nadchnul  asi ještě o trochu více. S popraskanými rty si poradil dobře, navíc měl SPF15 a byl voděodolný. Balzám na rty s arganovým olejem od kosmetiky Moje také nebyl vůbec špatný. Výborně rty hydratoval a chránil. Navíc je dostupný za velmi příznivou cenu. Miss Sporty Dr. Balm byl asi tak trochu předchůdcem Babylipsů. Byl to lehce tónovaný balzámek, svého času jsem ho měla hodně ráda, zvláště narůžovělý odstín 02.

A na závěr trocha dekorativky. Řasenka Miss Sporty The miaoww Look byla fajn. S lehce atypickým štětečkem se mi dobře pracovalo, řasy zahušťovala a i hezky prodlužovala. Jo, byly jsme kámošky. :-)

Gel na úpravu obočí Eyebrow Filler od Catrice také nebyl špatný. Moc se mi líbil odstín, akorát ten štěteček by mohl být krapet menší.

Mám tu i dvě báze pod oční stíny. Jednu vcelku dobrou a druhou špatnou. Ta lehce popravená hnědá tubička je báze od Elfu. Ta mi docela vyhovovala. I když na moji oblíbenou od Avonu asi nemá. Druhá, Eyeshadow primer od Absolute New York mi nevyhovovala vůbec. Myslím, že s ní to bylo horší něž zcela bez báze. Možná pro suchou pleť by byla fajn. U mě ale bohužel neuspěla.
 

A úplně nakonec dva linkovací pomocníci. NYC oční linky ve fixu byly kdysi moje oblíbené, ale pak se začaly objevovat lepší a byly chudinky lehce odsunuty stranou. Semi-permanentní linky od Jordany jsou ale moje oblíbené neustále. Mám je i ve více odstínech. Štěteček by možná mohly mít lepší, ale perfektně drží a tak na ně nedám dopustit.


Tak a to je vše. Děkuji za přečtení. Mějte se krásně a zase někdy. :-) 

2 komentáře:

Děkuji za tvůj komentář. :-)