Nejčtenější příspěvky

pondělí 1. února 2016

Lednový Brandnooz box aneb jak nám chutnalo

Ahoj všichni, dnes opět pravidelné měsíční jídelní okénko. :-) Přišla lednová edice Brandnooz boxu a teď se společně mrkneme na to, co se v něm nacházelo.
Ještě než jsem si svůj boxík otevřela, koukala jsem na facebookovou stránku brandnooz.cz a zahlídla tam pár negativních komentářu ve smyslu "nejhorší edice" apod. Tudíž jsem neměla příliš velké očekávání a také se trochu obávala případného zklamání. No, nakonec to podle mého nebylo až tak strašné. Je ale pravda, že některá vydání se mi líbily mnohem více. Beru to, ale tak, že ne vždy se zadaří a ne vždy se  trefíme do vkusu všem. Každopádně od dalších boxíků mě to prozatím rozhodně neodradí.

Tak a teď už vážně k obsahu. Tentokrát to mám tak půl na půl. Něco se mi líbilo moc a bez něčeho bych se klidně obešla. Začátek by měl být pozitivní a tak začnu od věcí, co mě zaujaly nejvíce.
Mezi ně rozhodně patřila 100% jablečná nefiltrovaná šťáva Pure od firmy Harboe. Moc chutný  a zdravý nápoj. Chutnal skoro jako domácí mošt. Určitě nemám naposled. Cena kolem 30 Kč a sehnat se dá například v Makru a Albertu.
 

Mixitka Třešeň a mandle patřila také mezi ty věci, které mě potěšily. Mixit znám a občas si u nich objednám nějaké to müsli a příště asi přihodím i tuhle tyčinky. Byla opravdu moc dobrá. Cena 39 Kč za 50 gramů.
 

Mentos Choco jsou také moc fajn. Klasické mentosky zná asi každý a tyhle s čokoládou a karamelem určitě také neurazí. Sice se snažím omezovat sladké, ale teď jsem neodolala a musela ochutnat. Za mě fajn a připomínaly mi chuť Toffifee. U nás konkrétně více vedla varianta s bílou čokoládou. Cena za jeden kus je 19,90 Kč. 

Pak tu máme věc, kterou jsem měla v boxíku navíc za nasbírané věrnostní body. U tohoto produktu mělo dojít k určité záměně. Původně měl být v boxu jiný produkt a nakonec ke mně doputovaly Emco ovocné sušenky brusinkové - polomáčené. Se záměnou rozhodně nemám problém. Tyhle sušenky znám, leč ne variantu "polomáčené", občas si je kupuji a ráda si je dávám k snídani. Tyto "polomáčenky" mi také chutnaly a tipuji, že se u mě doma ještě někdy objeví.

Dalším produktem bylo šumivé víno Rotkäppchen Demi Sec v neprodejném spotřebitelském balení 0,2 litru. Musím se přiznat, že v tomhle ohledu jsem trochu barbar. Opravdu moc nepoznám dobré a špatné víno. Mně chutnalo, ale já vypiji kdeco, takže tohle nebude moc objektivní recenze. :-D Cena za 0,7 litru je 139 Kč. 

Tím se přesouváme do té části, která mě už příliš nezaujala.
Tam tak trochu patří i bonbony Ricola s meduňkou. Takhle, špatné nejsou, ale že by byly blahodárné na krk, to si nemyslím. Zkrátka nic, co bych nutně potřebovala mít. Cena 29,90 za 40 
gramové balení

Pak v boxíku byly dvě polévky v pytlíku od Maggi. Rajská a Písmenková. Jelikož nejsem úplný fanda tohoto druhu polévek tak je pravda, že jsem radostí neskákala zrovna metr vysoko. Nicméně, abych to nezavrhla dřív než to vyzkouším tak jsme doma zkusili rajskou a nakonec to bylo i docela dobré. Takže asi tak, pokud kupujete polévky v pytlíku tak tyhle můžete klidně vyzkoušet. :-)

Březňák 11 putovala k tátovi a nevypadal nespokojeně. Takže asi dobrý. :-D Cena 11,90 Kč.

Poslední věcí je Vitana Chlazená jíška. To je jediná věc, u které opravdu netuším jak to s ní u nás doma dopadne. No ale tak snad najde nějaké využití. 190 gramové balení koupíte za 29,90 Kč.

Tak a tím jsme u konce. Nakonec bych i tento lednový box nehodnotila úplně negativně. Něco se povedlo více, něco méně ale v souhrnu jsem víceméně spokojená. Věřím, že další vydání mně udělá třeba větší radost. Hlavně si udržet pozitivní myšlení, že? :-)
Mějte se krásně a zase někdy!

P.S. Box si můžete objednat zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)