Nejčtenější příspěvky

pondělí 8. února 2016

Pohled do zimního Kupkosmetiku boxu

Ahoj všichni, do třetice všeho dobrého jsem si koupila i zimní edici beauty boxu od e-shopu Kupkosmetiku.cz. A teď vám ukáži, co jsem v něm našla. Tak jdeme na to. :-)


Balení boxíku bylo přesně takové jak jsme zvyklé ze všech předchozích, tak asi není nutné blíže popisovat. Nechyběl ani průvodní dopis s popisem produktů. V boxu jsem našla celkem 8 produktů a 3 vzorečky. 
Boxík byl tentokrát o pár korun dražší, z původních 269 korun na 299 korun. Zpočátku nebylo mé nadšení tak velké jako u předchozích edic. Bylo to asi způsobeno tím, že složení boxíku bylo poměrně podobné tomu minulému. A tak jaksi nebyla uspokojeno moje touha po "novinkách". Každopádně všechny produkty v boxu jsou fajn a tak mi vlastně nakonec nevadí, že je mám znovu nebo v jiných variantách. Takže po prvotním "zklamání" nakonec byla stejně radost. :-)



A teď už konečně k obsahu. :-) 
Začneme nejhodnotnějším produktem a tím jsou umělé řasy EcoTools pro spalující pohled. Balení obsahuje i lepidlo a oboustranný bambusový aplikátor, který je na jedné straně opatřen kartáčkem a na druhé straně zešikmenou hranou pro snadné přitlačení řas k očnímu víčku. Ještě nebyla vhodná chvíle na vyzkoušení, ale už se na ně moc těším. Doporučená cena je 299 Kč.


Jako další jsem v boxu našla bezbarvý balzám na rty Blistex Lip Classic, který je obohacený o zvláčňující aloe vera, vitamin E, heřmánek, jojobový olej a včelí vosk. Je moc příjemný a hezky rty hydratuje. Doporučená cena 99 Kč.


Náplasti na drobné popáleniny Aluminaid se asi nikde neztratí. I když tak trochu doufám, že je nebudu potřebovat. :-D  Doporučená cena těchto pomocníků je 99 Kč.


Velkou radost jsem měla i ze sprchového gelu Sebamed s výtažky z leknínu a s relaxační vůní. Moc jsem se těšila až ho vyzkouším a musím říct, že nezklamal. Pokožku opravdu jemně čistí, hezky ji opečovává a hydratuje. Vůně je svěží, skoro bych řekla až pánská. Parfemace je ale velmi jemná, takže mi to nijak nevadí. Balení o 200 ml pořídíte za 99 Kč. 

 

Další věcí do koupelny byla zdravotní koupel od Teteseptu. Já dostala variantu Cold Relief, která obsahuje eukalyptus, kafr, rozmarýn a tymián a uvolňuje dýchací cesty a pomáhá při nachlazení. Určitě přijde vhod. :-)
Cena 39,90.


Cestovní balení suchého šamponu Batiste s jemnou květinovou vůní se mi také hodí. Batiste suché šampony jsou opravdu super, to už jsem psala i dříve a už to asi i kdekdo moc dobře ví. :-) Doporučená cena 69,90. 


Tak a teď se dostáváme k části, ve které se jednotlivé boxíky lišily. Každý z boxů obsahoval nějaké produkty nebo produkt z limitované edice winter wonderful! od Essenece. Já obdržela lak na nehty a kajalovou tužku na oči. Lak na nehty v odstínu 01 The Frosted je hezká šedo - bílá s perletí. Lak kryje ve dvou vrstvách, v jedné to není úplně ono. Usychá celkem rychle a do takového polomatného efektu. Bohužel ale moc dlouho na nehtech nevydrží. Barvička je ale moc hezká. Cena 59,90. Druhým produktem od Essence je kajalová tužka na oči v odstínu 01 Cold as eyes (bílý odstín). Tužka dobře kreslí, je měkká a docela i drží. I na vodní lince nějakou dobu vydrží. Stojí také 59,90


Tak a nakonec tu máme už jen vzorečky. Konkrétně mini balení tělového mléka Sebamed, které bylo mimochodem i v minulém vydání a je naprosto super. A mycí emulze Sebamed z řady Anti - Dry, kterou už jsem také měla a také není vůbec špatná. Posledním kouskem byl pak vzoreček CC krému od Lirene, který jsem ale ještě nezkoušela.


Nakonec bych řekla, že byl boxík opět vydařený. Z počátku, jak už jsem psala, se mi asi moc nezamlouvalo, že je obsah celkem podobný tomu minulému. Objektivně ale musím říct, že se mi to všechno hodí. Takže si vlastně nemám na co stěžovat. :-) Ještě s přihlédnutím k tomu, že cena celého boxu byla 299 a celková cena výrobků v něm obsažených byla cca 800 Kč. A taky mě velice potěšila možnost dodání přes Zásilkovnu, která dřív v nabídce nebyla a poštovné bylo celkem vysoké. 
Tak a to by bylo už úplně vše, mějte se hezky a zase někdy! :-)
P.S. Na obsah munulého boxíku se můžete podívat zde.

3 komentáře:

  1. Box vypadá celkem dobře, jsou to takové věci, které se neztratí :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že si jsou s minulým opravdu hodně podobné, stále stejné značky i produkty. Asi bych do něj šla třeba jednou do roka, kdy by se mohl obsah snad měnit. Jinak takhle sám o sobě mi přijde fajn, tetesept by se mi zrovna teď hodil proti rýmičce :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypada hodne dobre, ale skoda ze se opakuji produkty.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)