Nejčtenější příspěvky

pátek 19. února 2016

Únorové novinky aneb přírůstky do mé kosmetické sbírky...

Všechny vás zdravím a vítám vás u nového článku. Tentokrát na téma kosmetické novinky. Nebo ještě lépe, v tomto článku vám ukáži, co nového aktuálně zkouším. Tak konec zbytečných řečí a jdeme na to. :-)


Začneme vlasy. Tak dlouho jsem v Rossmannu studovala, který Aussie šampon si vzít až mi došly nervy a přešla jsem až na úplně druhou stranu regálu, kde byly asi ty nejlevnější produkty. Po kratším zkoumání jsem si vzala šampon a balzám od Isany. Byly super levné, jestli si správně pamatuji tak stály méně něž 30 Kč/kus. Zvolila jsem řadu s výtažkem z limetky a aloe vera. Tato řada je určena pro rychleji se mastící vlasy, které ale trpí na suché konečky. Má umýt a osvěžit kořínky a suchým konečkům dopřát intenzivní péči a hydrataci. Navíc díky obsaženému panthenolu a vitaminu B má efektivně podporovat revitalizaci a odolnost vlasů. Podle popisku se jednalo téměř o zázrak a tak nebylo divu, že tahle dvojka skončila u mě doma. No a jaké byly dojmy po vyzkoušení? No, za úplný zázrak bych to neoznačila, ale zároveň mi nepřijdou vůbec špatné. Vlasy vůbec nezatěžují, mají příjemnou svěží vůni atd... V podstatě jim nemám, co vytknout, ale zároveň jsem zatím nevypozorovala žádný účinek, pro který by mě tyto produkty nadchly a potřebovala jsem je znovu. Každopádně, za vyzkoušení nic nedáte. Špatné nejsou. :-)

A jdeme dále. Další novinkou u mě doma je Čistící pleťový gel Aqua Sensation od Nivea. Gel je obohacený o aktivní látku Hydra IQ a výtažky z okurky. Je určený pro normální až smíšenou pleť a slibuje čistou a svěží pokožku. Tak a co k němu říci? Ze začátku jsem ho lehce podezírala, že i přes jeho Hydra IQ moji pleť celkem vysušuje, ale nakonec se ukázalo, že v tom prsty nemá. :-) Takže můžeme říct, že pleť nevysušuje. Ale stejně si myslím, že vhodný bude spíše jen na mastnou pleť, u normální už by možná mohl udělat nějakou neplechu. Ale jeden vroubek přece jenom má. Občas mě na pleti lehce pálí. Ale dá se to přežít. Také bych řekla, že má takovou hutnější nebo spíše přilnavější konzistenci něž moje jiné gelové odličovače. Tak nějak lépe drží na pleti a neutíká hned pryč s obličeje. Parfemace fajn, balení také, takže v souhrnu skoro samá pozitiva. :-) Pro mastný typ pleti můžu doporučit. Pořídila jsem ho kolem sta korun.

U odličování ještě zůstaneme. Potřebovala jsem doplnit zásobu odličovacího mléka a měla chuť zkusit něco jiného než obvykle a tak jsem sáhla po Zklidňujícím a regeneračním čistícím odličovacím pleťovém mléce Cannabis od Bione. Ufff, celkem dlouhý název. :-D No a to jsem ještě nenapsala, co všechno to podle popisku umí. To je jeden benefit za druhým. :-D To by vydalo na román. Takže napíši jen to, co jsem při jeho používání zaregistrovala. Jednoznačně plní svůj účel, rychle a důkladně pleť čistí. Nezanechává ji nijak extra mastnou, ale já stejně vždycky ještě používám pleťovou vodu, takže by mně to stejně nevadilo. Každopádně pokud používáte pouze odličovací mléko tak tohle v klidu můžete. Nedráždí pokožku, nepálí v očích a zvláčňuje pleť. Kupovala jsem ho v drogerii Teta a stál mě tuším 60 Kč. Hodnotím kladně a myslím, že ho nemám naposled. 

Dalším produktem z péče o pleť je Saloos Zelený jíl. Jedná se o pleťovou a tělovou masku, která zbavuje pleť toxických látek, absorbuje kožní maz, vyživuje, zpevňuje, vyhlazuje a mnoho dalšího. Pokud bych měla popsat konzistenci produktu, tak jde v podstatě o jemný prášek. Jednoduše si z něj vytvoříte masku pokud ho smícháte s vodou v poměru 1:1. Tohle je má první zkušenost s produkty Saloos a musím řici, že jsem mile překvapená. Masku jsem si dávala klasicky na obličej a pak i na ramena a záda, kde mě teď začaly poměrně trápit pupínky. Pokožka obličeje vypadala po použití svěže, čistě, rozjasněně a řekla bych, že i odpočatě. Zkrátka přišla mi nějaká hezčí. A i ty hloupé pupínky na ramenou tak nějak rychleji zmizely. Určitě budu používat dále a uvidíme více. Jediná nevýhoda je asi to, že jsem s tím nadělala poměrně svinčík, ale za účinek to klidně oželím. :-) Cena 98 Kč.
 

 Ryor noční krém s extraktem z červených hroznů je dalším přírůstkem. Slibuje dokonalé odstranění známek únavy pleti, podporu elasticity, pevnosti a pružnosti pokožky. Je uřčen pro normální až smíšenou pleť všech věkových kategorií. Také působí proti vzniku vrásek. Je trochu hutnější, déle se vstřebává a delší dobu  po sobě nechává mastný film, to tedy né že ne. Ale je to noční krém, takže mi to nevadí. Ale pokud nesnesete ten umaštěný vzhled ani chvilku, tak bych tohle nedoporučovala. :-) Nicméně jeho efekt se mi líbí moc, pleť je ráno hezky hydratovaná a asi bych řekla, že vypadá i odpočatě a rozzářeněji. Cena 120 Kč za 50 ml balení. Za mě má ano.
   


Tak a poslední věcí je novinka v pravém slova smyslu. Jde o novinku značky Miss Sporty a konkrétně o jejich makeup Insta Glow. Měl by vám pomoci docílit rozjasněného a  svěžího vzhledu pleti. Musím řici, že není vůbec špatný. Vybrala jsem si odstín 002 Light (druhý nejsvětlejší) a sedí mi perfektně a to jsem celkem běloba. Měla jsem lehčí obavu, že na moji smíšenou pleť nebude nic moc ale nakonec je fajn. Nevím, jak to bude v létě, ale teď ho aktuálně nosím skoro každý den a vážně mě baví. Vydrží celý den, hezky se do pleti zapracovává a opravdu dělá přirozený efekt. Krycí schopnost není úplně velká, pokud trpíte na nedokonalostí tak určitě bude potřeba vytáhnout na pomoc korektor. Pokud máte chuť na přirozený a svěží vzhled, stavte se u stojanu Miss Sporty pro tohohle pomocníka. :-) Cena je kolem 80 Kč.  

A to je asi vše, co mi tenhle měsíc doma přibylo. A závěrem bych na vás měla menší prosbu. :-) Byla bych ráda, kdybyste mi daly tip na nějaký super šampon na vlasy.  Už nevím, co by a tak bych se ráda inspirovala. :-) Mějte se moc krásně a užijte si nadcházející víkend. Paaa :-)

2 komentáře:

  1. Pěkné novinky. Nevybrala bych si ale asi nic, maximálně zelený jíl, ale teď mám sama marocký a ten mi ještě pěkně dlouho vydrží :) Zkus třeba Urtekram, to je moje láska, koupila jsem ho v Biooo a je skvělý. Je přírodní, takže možná bude chvilku trvat, než si vlásky zvyknou, ale stojí to za to. Co jsem opustila ty drogérkové, tak se mi přestaly třepit konečky, vlasy vydrží dýl čerstvé, nesvědí hlava... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujal mě zelený jíl, asi ho zkusím :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)