Nejčtenější příspěvky

pondělí 25. ledna 2016

Čistá pleť bez akné s Dermacolem?

Hezký den všem, vítám vás u nového článku, který bude tentokrát věnovaný značce Dermacol. Konkrétně dvěma produktům, které jsem poslední dva měsíce pečlivě zkoušela a nakonec si je i vcelku oblíbila. A jaké, že to jsou?

Tak za prvé to je Jemný čistící gel na obličej s olejem z australského čajovníku, který je výjimečný zejména tím, že obsahuje hromadu jemných gelových mikroperliček, které jemně ale účinně odstraňují odumřelé buňky z pokožky a dodávají tak pokožce vitalitu. Mikroperličky fungují obdobně jako klasický peeling, ale s tím rozdílem, že jsou šetrnější k pleti, nedráždí ji a nepoškozují kožní film.  Obecně lze tento produkt označit jako "Gommage". Ostatně je to tak uvedeno i na obalu. Gel je určen pro normální a smíšenou pleť a je též ideální pomocník pro každodenní ošetření pleti. Jak už vám je asi z názvu jasné, v parfemaci produktu dominuje Tea Tree olej. Tím zároveň důrazně varuji, vyhněte se kontaktu s očním okolím. To by asi nebylo nic moc příjemného. Mně osobně tento produkt velmi vyhovuje. Čistí pleť, pomáhá v boji proti nepříjemným pupínkům a zároveň pleť nedráždí a nevysušuje.


Druhým produktem je Hydratační gel-krém pro mastnou, smíšenou a problematickou pleť se sklonem k akné. Produkt je velmi lehký, nemastný a velice rychle se do pleti vstřebává. Pleť nezatěžuje, naopak se tak dokonale během chviličky vstřebá, že ani nevím, že jsem si na obličej vůbec něco dala. Zároveň se však o pokožku hezky postará. Opět obsahuje olej z australského čajovníku, který zajišťuje antiseptické účinky a také se od této složky opět odvíjí parfemace produktu. Poměrně dobře hydratuje a netvoří suchá místa na pleti. Lze ho používat jak k denní tak i noční péči.   

Tyto produkty nejsou na trhu  žádnou novinkou, takže jste je už možná také zkoušeli. Pokud ne a máte problémy s pletí tak doporučuji vyzkoušet. Já jsem s nimi spokojená a věřím, že se u mě tyto produkty ještě někdy znovu objeví. Dle mého pozorování při pravidelném používání zlepšili stav mé pleti a snížili výskyt nových pupínků. Musím se přiznat, že zpočátku jsem k nim byla lehce skeptická. Kdysi jsem měla čistící gel Acneclear make-up removal (modrý obal s pumpičkou) a ten mi tedy vůbec ale vůbec nesedl. Ovšem tyhle dva mi padly do oka. Pochopitelně, pořád to není ten zázrak, který zatím marně hledám, ale rozhodně stojí za zmínku. :-) Mimo jiné jsou i velmi cenově dostupné. Čistící gel pořídíte za cca 105 Kč /100 ml a krém stojí cca 129 Kč za 50 ml.

A to už je vše. Mějte se krásně a zase někdy. :-)

1 komentář:

Děkuji za tvůj komentář. :-)