Nejčtenější příspěvky

pondělí 11. ledna 2016

Minulý týden jsem...

Ahoj všichni, dnes to bude trochu hokus pokus. Napadlo mne, že se pokusím každý týden napsat článek reflektující týden předešlý. Jo, docela krkolomná věta, ale doufám, že se chápeme. :-D Tak tedy, jdeme na věc. A minulý týden jsem:

  • Konečně protřídila skříň a poslala dál vše, co už mi není a nebo to vůbec nenosím. Ne, už to nebudu schovávat na "kdyby náhodou někdy...". 
  • Slavnostně přemluvila přítele, aby se mnou šel do kina na film Padesátka. Bylo to super odreagování a nasmála jsem se minimálně na týden dopředu. 
 
  • I přes extrémní prokrastinaci nakonec úspěšně složila zkoušku. :-)
  • Propadla panice, když jsem ráno při líčení zjistila, že můj nejoblíbenější stětec na make-up od Yves Rocher začíná ztrácet chlupy víc než je normální. Následně jsem pak celý večer hledala na internetu nějakého nástupce. :-)

  • S velkou slávou  konečně dočetla knížku, kterou jsem měla rozečtenou už od listopadu. :-(
  • Se po vánočním lenošení  konečně vrátila k pravidelnému cvičení a druhý den to dost bolelo.
  • Se snažila jíst zdravě a zabila jsem to hned druhý den brambůrkama, čímž jsem též stihla porušit jedno z mých novoročních předsevzetí. :-D
  • Ujížděla na liči a úplně nejlepší by bylo, kdyby mi ho někdo rovnou loupal. :-D Děsně to totiž zdržuje :-D
  • Měla víkend ve znamení deskových her aneb návrat do mládí. Celý večer jsme strávili nad hrou Osadníci z Katanu a i přes počáteční nezdary se mi podařilo zvítězit.
  • Dostala úplně skvělý zápisníček. Je tak roztomilý, že je mi do něj líto psát. Nicméně to by asi nebylo moc praktické mít zápisník, do kterého by se nepsalo, takže ho asi nakonec stejně pokřtím mými moudry. :-D
  • Byla stále bláznivě zamilovaná do mé nové paletky od The Balm a ob den jsem navštěvovala jejich e-shop a zvažovala jsem jakého sourozence téhle paletce pořídím. Bohužel ještě teď to nevím, chci totiž asi všechno. :-)

Toť vše k mému minulému týdnu. Doufám, že váš týden byl také fajn, budu se těšit příště a mějte se moc hezky.  :-) P.S. Heslo pro tento týden: S úsměvem jde všechno lépe. :-)

1 komentář:

Děkuji za tvůj komentář. :-)