Nejčtenější příspěvky

sobota 2. ledna 2016

Vánoční kosmetické novinky

Ahoj všichni, vítám vás u nového článku a zároveň i u prvního příspěvku tohoto roku. Doufám, že jste všichni prožili hezké a poklidné svátky a do nového roku vám přeji hodně sil. :-)  Během prosince se mi tu zase sešlo pár nových věcí. Některé jsem si koupila při shánění vánočních dárků a jiné jsem objevila pod stromkem. Přes Vánoce jsem je poctivě zkoušela a tak k nim teď už můžu říct alespoň pár slov. 
Nebudu chodit kolem horké kaše a začnu hned tím, co mě potěšilo nejvíce. Když jsem ji pod stromkem objevila, doslova mi od radosti přeskočilo v hlavě a chovala se jak malý blázen. :-D Když říkám ji, tak mám na mysli paletku očních stínů od The Balm Nude tude. Je to moje první "lepší paletka" tak si asi dovedete představit tu radost. :-D


Paletka rozhodně nezklamala mé očekávání. Pravda je, že nemám moc s čím srovnávat, ale zatím jsem zkrátka nadšená. Stíny hezky drží, jsou krásně pigmentované a bezproblémově se blendí. Skoro vůbec nepráší a výdrž bych řekla, že je také super. Zkoušela jsem je i bez báze a rozhodně vydržely déle než ty, které běžně používám. V paletce najdete celkem 12 stínů a z toho 4 matné. Nejvíc zatím asi ujíždím na stínu Selfish a Sophisticated. Sassy je zase skvělým rozjasňovačem do očního koutku. Z matných stínů jsem si nejvíce oblíbila asi Sleek. Taková hodně tmavě hnědá, ale na očích vypadá podle mě suprově. Jediný stín, který má u mě trochu vroubek je Silly. V paletce mě uchvátil, ale na oku už tak atraktivní není. Vtipný, nápaditý a i praktický obal asi nemusím komentovat.

Druhým přírůstek z dekorativky je lesk Astor Perfect Stay 8h v odstínu 012 Sweet Wood. Barvička je to opravdu krásná. Taková do staro růžova, ale dál už mě na něm nic moc neuchvátilo. 8 hodin rozhodně nevydrží. Upřímně nechápu, že mají výrobci stále touhu psát tam taková numera. Věří tomu snad ještě někdo? :-) Trochu lepí, ale musí se mu nechat, že na rtech vypadá vážně hezky. 


Také si konečně můžu ze svého wishlistu odškrtnout laky Sally Hansen Miracle Gel. Dlouho mi nedaly spát a nutkání je vyzkoušet mě pořád neopouštělo. Bohužel přišlo trochu zklamání.  Výdrž až 14 dní tedy u mě ani náhodou. Po týdnu se už lak začal celkem hodně odlupovat a musel z nehtů pryč. Nicméně abych nebyla hned negativní, tak to vezmeme krok po kroku. První dojmy totiž byly skrze pozitivní. Odstín 330 Redgy je hezká červená barvička, lak dobře kryje už v jedné vrstvě. V návodu doporučovali nanést vrstvy dvě a tak jsem poslechla. Výsledek byl vskutku parádní. Usychal trochu déle než jsem zvyklá u svých ostatních laků, ale pořád to bylo v mezích únosnosti. Na závěr jsem nanesla top coat, který celé dílo ztvrdil a dodal mu lesk. První dny se mi výsledek opravdu líbil. Musím říct, že finish byl takový víc do "gelového efektu" než dělají laky ku příkladu od Essence. Nicméně po pár dnech se lak začal odlupovat a to jaksi zmírnilo mé nadšení. Když srovnám cenu a "výkon" tak asi raději zůstanu u  svých obyč laků. Jeden lak stojí asi 289 Kč. Má Sally Hansen sbírka se tedy asi jen tak rozšiřovat nezačně. :-)
 



Ještě něž se přesuneme k pečující kosmetice tak tu mám dva voňavkové zástupce.
Již po druhé se v mé sbírce ocitl parfém Burberry Body. Já tu vůní prostě miluju. Obzvlášť na zimní období. Přijde mi, že má takový hřejivý nádech a zkrátka se s ní cítím opravdu dobře. Je to taková lehká pudrová a zároveň sladší a elegantní vůně. No to je zase jednou popis. :-D Nicméně doporučuji očichat těmi, co ještě nezkoušeli. S parfémem Beauty od Calvin Klein se v mém žebříčku top parfému dělí o první příčku. :-)
Pak tu mám opět dalšího zajocha do sbírky. Playboy Play it sexy je vcelku hodně velká slaďárna.  Trochu ozvláštněná přítomností pepře. Nic extra, ale myslím, že neurazí. 


Tak a teď již k té zmiňované pečující kosmetice. Začnu vlasy. Aktuálně zkouším hodně známou Hloubkovou masku 3 Minute Miracle od Aussie. Líbí se mi obal a dávkování, leč připouštím, že na cestování asi nic moc praktického. Nemá totiž víčko a produkt si dávkujete stlačením lahve rovnou do dlaně. Takže pokud byste to v kufru trochu stlačily, je dost možné, že masku budete mít všude. :-) Další ne až tak důležitý aspekt je to, že opravdu hezky voní. Teď k tomu důležitějšímu. Vlasy jsou po umytí hebké, lesklé a snadno se rozčesávají, což je vlastně přesně to, co maska slibuje. Takže za mě spokojenost. 


Na fotce si také můžete všimnout dvou produktů od Rexony. Konkrétně jde o sprchový gel freshness and care a antiperspirant ve spreji s aloe vera. Sprchový gel teprve čeká až přijde na řadu, takže zatím jsem nezkoušela a jen očuchávala. Myslím, že bude vhodný pro všechny, co nemají rádi moc parfémované sprcháče. Má totiž pouze takovou slabou svěží až mýdlovou vůni. Antiperspirant ve spreji mě vcelku překvapil. Hezky svěže voní a docela i funguje. Což podle mě u těchto sprejů není až tak zvykem.


A máme tu poslední dva produkty. Prvním z nich je micelární voda Nivea s vitamine E pro normální až smíšenou pleť.  Má šetrně odstraňovat make-up, hloubkově čistit, hydratovat a osvěžovat pleť. Nedávno jsem spotřebovala tu pro citlivou pleť a popravdě v nich  nějak nevidím rozdíl. Každopádně ani jedna z nic není vůbec špatná. Odličují obě dvě dobře a  zvládnou i oční make-up. V očích neštípou. Nevysušují pleť a šetrně ji čistí. Tak je asi jen na vás, po které z nich sáhnete. Já můžu s klidným srdcem doporučit obě dvě. 
Druhou věcí je rozjasňující roll-on na oční okolí od Yves Rocher z řady Sébo Végétal. Z téhle věcičky jsem opravdu nadšená. Je určený k projasnění pohledu, napomáhá ke snížení očních vrásek a kruhů pod očima a zároveň oční okolí hezky hydratuje. Obsahuje výtažek z kosmatce krystalového, který má v pleti stimulovat protein mTOR. Tento protein pak aktivuje buněčné mechanismy v boji proti vráskám. A jak to vidím já? Podle mě hezky hydratuje, projasňuje oční okolí a vypíná pokožku kolem očí. Bleskově se vstřebává a příjemně se nanáší díky roll-onu. Jako jeden z mála očních krémů mi nedráždí oči, což maximálně oceňuji. Tuhle věcičku určitě nemám doma naposled.
Tak a to už je vše. Můžete mi napsat, co hezkého jste v prosinci zkoušeli vy. Přeji  vám hezký den a ještě jednou vše nejlepší do nového roku. Tak zase někdy, pa. :-)


3 komentáře:

  1. Z laky od sally hansen take v cervenem odstinu mam stejny problem co ty, me se zacal loupat asi po 2 dnech coz jsem vazne nechapala skoda no. Paletku the balm bych si rada poridila. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukám, že to jsem na tom ještě dobře. U mě to byly cca 4 dny ještě v pěkném stavu, ale pak už to šlo z kopce. Jak říkáš, je to škoda. :-)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)