Nejčtenější příspěvky

neděle 27. prosince 2015

Prosincový Brandnooz box

Všechny vás zdravím a aby toho všudypřítomného jídla nebylo málo tak jsem tu s recenzí prosincového Brandnooz boxu. Na začátek můžu jen konstatovat, že boxík opět naplnil mé očekávání, nezklamal a příjemně potěšil.
A co jsem v něm objevila tentokrát? Začnu hned věcí, ze které jsem měla asi největší radost a to nápojem Jumex Unico Fresco. Jedná se o řadu prémiových nápojů, které jsou baleny do elegantní a znovu uzavíratelné lahve s termoizolační funkcí. V nabídce je řada příchutí. Například pomeranč, granátové jablko, brusinka a další. Já měla možnost ochutnat brusinku a musím říct, že byla naprosto super. Už je mi jasné, že budu muset ochutnat i další příchutě. 500 ml pořídíte za 48 korun a sehnat se dají například v obchodním řetězci Tesco, Albert či Žabka.

Jako další jsem v boxu objevila slané preclíky Bohemia s názvem Zimní křupání. Jde o klasické slané preclíky a krekry, ale s vánočními motivy. V balíčku najdete všemožné tvary od sněhuláků přes stromečky až po sněhové vločky. Hravé tvary potěší jak děti tak i dospělé. 200 gramové balení je k dostání za 24,90.

Další mlsací záležitostí jsou Moravské brambůrky Petr Hobža. Tyto brambůrky s chytlavým reklamním sloganem "Nejsme chipsy, jsme brambůrky!" zná zřejmě každý a tak asi není nutno je blíže představovat. Vybrat si můžete ze solené či česnekové varianty. Já osobně mám raději solené. Pytlík o 175 gramech koupíte běžně za 32,90.

Musím se přiznat, že Krtečkova svačinka - polomáčené sušenky mě až zase tak nenadchla. Špatné nebyly, ale klasické  Zlaté polomáčené jsou podle mě mnohem lepší. Krtečkovu svačinku pořídíte za 9,90/34g
To s Horkým zázvorovým nápojem Maxivita jsem byla o něco spokojenější. A to jsem ho minule kritizovala. Příchuť černý bez mě totiž nějak neoslovil, ale zázvor si mě získal. :-)

V boxu jsem také našla rozpustnou kávu Nescafé Classic. To je přímo na míru kofeinovému maniakovy jako jsem já. Káva je dobrá a praktické uzavíratelné balení je též bodem k plusu. Nesmím opominout i atraktivní cenu 89,90 za 150 gramů. 

Spak Křen jablečný se u nás doma také neztratí. O Silvestrovské večeři na něj určitě přijde řada. Konkrétně jde o klasický křen s nastrouhanými jablky. Má výraznější ostrou chuť, která je doplněna svěží vláčností šťavnatých jablek. Cena 32,90.

Poslední dvě věci zajisté ocení milovníci svíčkové omáčky. A jelikož já patřím mezi ně, tak nemůžu mít námitek. :-)  Jako první vám představím Kand brusinky, které lze využít jako doplněk ke spoustě pokrmů. Já je zkoušela k domácí paštice a byly fajn, skoro jako od babičky. :-) 190 gramové balení stojí 36,90.
A jako úplně poslední tu mám Meggle Smetanu na vaření 10%, která by měla zajistit, aby vaše omáčky byly extra jemné a krémové a díky zkosenému obalu a extra širokému uzávěru zajistit i pohodlné nalévaní. Běžná cena je 28,90/ 500ml.



A to by bylo už vše. Na obsah předchozího boxíku se můžete podívat zde: http://jelenovojelenoviny.blogspot.cz/2015/12/hodujeme-v-case-prvniho-adventu-aneb.html Pokud jsem vás nalákala a také byste chtěli Brandnooz box vyzkoušet, tak stačí mrknout na stránku http://www.brandnooz.cz/ a tam už najdete vše potřebné.

Děkuji za přečtení a mějte se moc hezky. Pa a zase někdy. :-)

1 komentář:

  1. Vypadá to moc dobře. Já osobně už několikrát přemýšlela,ž e si tento box objednám, ale zatím jsem se k tomu nedostala, tak třeba někdy přijde chuť. :)
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)