Nejčtenější příspěvky

čtvrtek 3. prosince 2015

Hodujeme v čase prvního adventu aneb listopadový Brandnooz box

Všechny vás zdravím. Dnes to bude opět článek o Brandnooz boxu. Rovnou říkám, že tenhle boxík se mi hodně líbil. Společnými silami jsme ho doma už zpracovali skoro do posledního kousku. :-) Tak a teď už k tomu, co jsem v boxíku našla.




Jako první vám ukáži Meggle smetanu do kávy. Má praktické balení, které zajistí pohodlné nalití do šálku. Normálně piji kávu pouze s mlékem, ale s touhle smetanou jsem měla alespoň menší změnu. Vzhledem k obsahu tuku však zůstanu do budoucna spíše u toho mléka. Každopádně, kdo rád kafe se smetanou, tak tohle bude určitě dobrá volba. 500 ml koupíte za 36,90 Kč.


Plněná tyčinka s karamelovou a vanilkovou příchutí s názvem Jsem sladká byla naprosto úžasná. Ta mi vážně chutnala. Škoda, že byla tak malá. :-D Doporučuji ochutnat. 50 gramové balení koupíte za 7,90 Kč. Za stejnou cenu pořídíte i lízátko Chupa Chups, které bylo též součástí boxu. Trocha nostalgie, lízátko jsem si sama už dlouhá léta nekoupila :-D S colovou příchutí se dokonale trefili do mého dětského výběru, tuhle příchuť jsme s bráchou jako děti zbožňovaly. :-D


       

Dr. Oetker Crema Tiramisú je také fajn věc. Lahodný krém Tiramisu s mascarpone a s vůní mandlí a kávy připravíte za pár minut. Budete k tomu potřebovat jen piškoty, kávu a mléko. Do 300 ml mléka přisypete prášek Dr. Oetker a šlehačem vyšleháte do hustějšího krému. Piškoty namočíte v kávě a pak už jen postupně navrstvíte do skleniček a necháte 2 hodiny ztuhnout v lednici. Doma nám moc chutnal a rychlá příprava je určitě také bodem k dobru. Běžná cena je 21,90. 

 


Teď trochu alkoholové okénko. V boxu byly mimo jiné i tyhle dvě piva. První z nich je svrchně kvašený nefiltrovaný světlý pšeničný ležák. Má mít lehkou a harmonickou chuť doplněnou o ovocné tóny.  No já nevím, jsem asi pivní barbar. Špatné nebylo, ale nepřišlo mi na něm nic zvláštního. Snad jen jinou barvu jsem zaregistrovala. :-D Stojí 15,90.
Druhé pivo je Březňák, světlý ležák. Přiznám se, že to jsem neochutnávala.  Vzal to za mě brácha a tomu chutnalo. Tak bude asi dobré :-) Lahev tohoto piva koupíte za 13,90 Kč.


A teď pro změnu vitamínová část. Zrovna se o mě minulý týden pokoušel nějaký bacil a tak jsem ocenila tyhle pomocníky. Pectol dropsy s vitaminem C jsou vhodné jako doplněk stravy při nachlazení, bolestech v krku, tlumí kašel a zaženou i únavu např. při dlouhé cestě v autě. Jsou dostupné ve čtyřech chuťových variacích a koupíte je pouze v lékárnách a to za cenu 18,90 za jeden blistr. Já dostala s pomerančovou příchutí a byly fajn. 
Dále byly v boxíku dva testovací balíčky Marťánků Gummi s echinaceou. Jsou sice pro děti, ale stejně jsem je snědla :-D Byly dobré, takže věřím, že je to opravdu fajn doplněk pro prcky. Myslí si, že mlsají a navíc dostanou i nějaký ten vitamín. Klasické balení s 50 kusy koupíte za 169 Kč.
Nesmím zapomenout na sáček horkého nápoje Maxi Vita. Je obohacen o zvýšenou dávku vitaminu C a přispívá ke snížení únavy a vyčerpání. Klasické balení s deseti sáčky pořídíte za 69,90. Na výběr máte ze čtyř variant. Konkrétně z brusinky, zázvoru, Echinacey a černého bezu , který je novinkou a tak byl i součástí boxu.  Bohužel mi trošku vadila přítomnost a chuť umělého sladidla, takže tohle asi nebude nic pro mě. 

  

Kofola Marcipán mě moc potěšila. Sice jsem o ní slyšela, že není moc dobrá, ale musím říct, že mně chutnala. Za mě tedy ano. 1,5 litru stojí běžně 24,90. Určitě se u nás doma ještě někdy objeví.


Klobásky Krahulík Snack wingy byly naprosto super. Ideální i jako svačina někam na výlet. Obsah masa je 136 gramů na 100 gramů takže nic ošizeného. Můžu doporučit. U nás se po nich jen zaprášilo. :-)


Rajec vody piji ráda a tahle kojenecká mezi ně také patří. A moc se mi líbí to roztomilé malé balení. Já vím, moc důležitý parametr. :-D 0,33 litru stojí běžně 9,90.



V boxu jsem také našla Knorr bohatý bujón. Musím potvrdit, že díky želatinové konzistenci se opravdu dobře rozpouští. Neobsahuje glutaman a konzervanty, což jednoznačně oceňuji. Za mě dobrý pomocník k dochucení jídel. Balení o čtyrech kusech pořídíte za 33,90. 



A jako poslední tu mám Spak Majonézu. Tu jedinou jsem zatím pořádně neozkoušela. Nechávám si ji do bramborového salátu na Vánoce. Věřím, že se osvědčí. 


Tak a to už je vše. Pokud bych měla vybrat něco, co mně chutnalo ze všeho nejvíce, byla by to nejspíš tyčinka Jsem sladká a klobásky Krahulík Snack wingy.

Pokud vás boxík zaujal a láká vás ho vyzkoušet, můžete si ho objednat zde: http://www.brandnooz.cz/
Mějte se hezky a užívejte předvánoční čas. Paa :-)









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)