Nejčtenější příspěvky

čtvrtek 12. listopadu 2015

Říjnová rekapitulace a oblíbenci za měsíc říjen

Ahoj všichni, máme tu listopad a to znamená další rekapitulační článek. Ukáži vám kosmetické oblíbence a taky vám řeknu, co zajímavého jsem dělala a co mě bavilo. Příjemné počtení přeji a jdeme na to.

Jako obvykle začnu kosmetickou částí. :-)



Jeden z nejoblíběnějších produktů za říjen bylo jednoznačně tělové máslo s hroznovými jadérky od značky Fennel. Jelikož jde o tělové máslo tak se asi dá předpokládat, že konzistence bude hutnější. Nicméně podle mne se roztírá bez problému a  docela rychle se vstřebává. Krásně voní a skvěle hydratuje. Obsahuje vitamin E, který urychluje regeneraci kůže, obnovuje její pružnost a udržuje přirozenou vlhkost. Za mě super produkt, hlavně teď na podzim. Mám už druhé balení a myslím, že jich bude ještě víc. Koupit ho můžete i v drogerii Rossmann.


Dalším oblíbeným produktem je Čistící pleťová voda pro normální a smíšenou pleť od Cien. Má příjemnou svěží vůní. Šetrně ale důkladně čistí pleť. Nevysušuje ji a neštípe. Mimo jiné je také super levná, stojí 39 Kč/ 250 ml. Doporučuji vyzkoušet.



Co by to bylo za oblíbence bez Yves Rocher. :-D Poslední dobou mám tuhle značku dost v oblibě a tak vás s ní budu otravovat i v tomto článku. :-D V říjnu u mě vedlo kombo složené z séra na stažení pórů a krému proti drobným nedostatkům pleti. V současné době se mi podstatně zlepšil stav pleti a tak si můžu dovolit upustit od přípravků určených speciálně na problematickou pleť. Řada Sebo Végétal je určená pro pleť smíšenou až mastnou a aktuálně asi naprosto odpovídá požadavkům mé pleti. Nejprve pár slov k séru. Jak už jsem psala je určené ke stažení pórů, dále absorbuje přebytečný kožní maz a zmatňuje pleť. S tím musím jen souhlasit. Moc mi vyhovuje. Jednak zajistí potřebnou hydrataci ale zároveň se pleť neleskne a vypadá čistě a zdravě. Druhým produktem je tedy péče proti drobným nedostatkům pleti, která by se konzistencí mohla označit za gelový krém. Rychle se do pleti vstřebává, nedělá mastný film ani jinou neplechu. Opět absorbuje přebytečný kožní maz, stahuje póry, zmatňuje a vyhlazuje pleť. V neposlední řadě zajišťuje i dostatečnou hydrataci. Pleť má být po jeho použití dokonale okysličená a svěží. Řekla bych, že je to pravdou. Oba produkty jsou šetrné k pleti, mají příjemnou parfemaci a neštípou ani nijak nedráždí pokožku. 


Co se týče make-upu používám v tomto období nejčastěji Catrice Nude Illusion. Mám odstín 010 Nude Ivory, což je asi nejsvětlejší, pokud se nepletu (na fotce je odstín lehce zkreslený, ve skutečnosti je světlejší). Na pleti mi sedí skvěle, hezky se zapracovává, dlouho vydrží. Má střední krytí a výsledný efekt je přirozený. Mimo jiné obsahuje UVA a UVB filtry. 




Na rty jsem nejčastěji používala lesklou rtěnku v odstínu Cerise Noire od Yves Rocher, která je zároveň i hydratační. Obsahuje 100% třešňový olej. Příjemně se nanáší. Pravda, moc dlouho nevydrží ale její intenzitu lze měnit opakovanou aplikací a to se mi na ní líbí. Výrazné rtěnky se nosit teprve učím. Zatím nemám odvahu vyjít v super pigmentované, výrazné matné rtěnce. Tohle je takový přechod mezi rtěnkou a leskem a to je pro mě akorát. 
Z balzámků na rty jsem nejvíce používala Bio balzám na rty rakytník 3v1 od kosmetiky Moje. Zajišťuje výživu, hydrataci a ochranu rtů. Mimo jiné moc krásně voní. Určitě nějaký zkuste.





Pak tu mám ještě tři oblíbence od značky Dermacol. Jedním z nich je vysoce lesklý a třpytivý lak ve zlatém odstínu. Moc se mi líbí, i když věřím že zlatá asi nepadne do vkusu všem. Moc nekryje, takže je nutné nanést ho minimálně dvakrát, schne delší dobu, ale za to na nehtech vydrží opravdu hodně dlouho. 
Dalším produktem jsou mono oční stíny ve stříbrno - béžovém odstínu. Jsou opět hodně lesklé. Nejvíce se mi líbí k projasnění vnitřního očního koutku.
Jako poslední tu mám automatickou tužku na oči v odstínu 1 black. Používám ji na waterline a někdy i na linky. Je hezky pigmentovaná, měkká a vydrží poměrně dlouho. 

Tak a to by byla kosmetická část a teď se vrhneme na zbytek. Asi  můj největší zážitek za říjen bylo absolvování extrémního překážkového běhu Predator Race. Spousta bahna, vody, překážek ale i zábavy. Už dlouho mě to hrozně lákalo, ale samotné se mi nechtělo. Teď jsme se konečně domluvili z více lidmi, sestavili tým a šli na věc. Byl to opravdu silný zážitek. Sama jsem se divila, že jsem se nakonec doškrabala do cíle :-D Asi o dvacet kilo těžší, protože jsem byla kompletně obalená bahnem. Zkrátka celotělový bahenní zábal. Tílko, který jsem měla na začátku závodu normálně do pasu mi na konci závodu končilo někde pod koleny. :-D Nemluvě o tom, že jsem si tam  potrhala asi každý kus oblečení. Ale i to mělo svou výhodu, protože jsem všechno oblečení rovnou bez výčitek vyhodila a nemusela absolvovat složité odbahňování. Což podle vyprávění kamarádky byla výzva sama o sobě. :-D


Tady se můžete podívat na oficiální video ze závodu. Mám tam i pár sekund slávy :-D



Ještě teplé víkendy jsem dost často využívala k procházkám do přírody, při jedné z nich jsem se mimo jiné zamilovala do divočáka. :-D No vždycky jsem měla z divočáků spíš strach, ale tenhle zdomestifikovaný fešák mě okouzlil na tolik, že jsem si s ním prostě musela pořídit selfíčko :-D A málo mě to stálo culík :-D


Jako správný seríálový maniak jsem nejčastěji prokrastinovala u The Vampire Diaries nebo The Originals. Jelikož mám někdy černé svědomí, že marním čas u seríálu tak si to alespoň obhajuji tím, že si procvičuji angličtinu, když na to koukám v originále. :-D No jo, hlavně, že si to umím obhájit. No a pochopitelně sleduji i Atentát na Nově, to bych nebyla já :-D

To je asi všechno, co mám na srdci. Doufám, že se vám bude článek alespoň trochu líbit. Mějte se moc hezky a dejte vědět, co jste si zamilovali vy a nebo, co zajímavého jste podnikli. Tak pa a zase někdy. :-)

















2 komentáře:

  1. Pleťovou vodu od Cienu jsem si nedávno taky pořídila, k vyzkoušení jsem se ještě nedostala, ale pokud se osvědčí, tak u mně určitě nebude naposledy.-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)