Nejčtenější příspěvky

pátek 30. října 2015

Pohled do podzimního Kupkosmetiku Boxu

Ahoj všichni, dnes něco pro milovnice všemožných beauty boxíků. Tento článek bude opět o krabičce e-shopu Kupkosmetiku.cz. Už jsem měla i letní edici a dost se mi líbila a proto jsem neodolala a pořídila si i tuto podzimní. Teď se se mnou můžete podívat na to, co se v krabičce skrývalo. Musím říci, že mě opět nezklamal a velice potěšil.

Produkty dorazily v pevné kartonové a motýlkové krabici. Pod víčkem, tak jak jsem zvyklí, se opět nacházel průvodní dopis s popisem produktů. Box obsahoval celkem 7 plných balení, 2 cestovní balení a 3 vzorečky. 




Tak a teď to trochu blíže prozkoumáme. V každém boxíku by se měly nacházet tři produkty od Essence z limitované edice Urbaniced. Já dostala dva oční stíny a rozjasňovač. Ten mě potěšil asi nejvíce. Zrovna nedávno jsem si totiž říkala, že by nebylo špatné  pořídit si nějaký nový. A tenhle je super. Je lehce narůžovělý a dostatečně pigmentovaný. Je i jemný, takže se  štětečkem dobře nanáší. Mimo jiné, líbí se mi i jeho reliéf.  Škoda, že ten mi tam moc dlouho nevydrží. :-D Doporučená cena 94,90. Mám odstín 01 The Happy Direction. Dalším Essence zástupcem je jednak stejnojmený mono oční stín - 02 The Happy Direction a druhý, tmavý je mono oční stín v odstínu 03 For City - Kittys Only! Má se jednat o oční stíny s metalickou strukturou. Stíny jsou hezky jemné. Trošku máslovitější struktury, takže díky bohu moc nepráší. Odstín 03 je poměrně dost pigmentovaný, hezký stříbrno-šedý stín.Teda doufejme, že to má být skutečně šedý a ne černý stín. :-D Druhý v odstínu 02 je už o poznání méně pigmentovaný. Ale řekla bych, že hezčí než na očích by mohl být jako tvářenka. Vyzkouším a uvidíme. Doporučená cena těchto stínů je 59,90. 




Dalším produktem je Tetesept sůl do koupele s medovým mlékem. Ta medová vůně je cítít už přes obal. Nemůžu se dočkat večera, kdy ji vyzkouším. :-) Myslím, že bude super. Věci od Teteseptu mám ráda a zatím mě nikdy nezklamaly. Tyto 80 gramové pytlíčky můžete pořídit kolem 49 korun. 


Suchý šampon s exotickou kokosovou vůní Tropical od Batiste mě absolutně vrátil do léta. No a také musím potvrdit, že Batiste suché šampony jsou opravdu dobré. Mně byla tak trochu nepříjemná ta Batistí epidemie, co byla všude kolem a tak jsem si zarputile kupovala jen svůj oblíbený Frottee od Swiss O.Par. Ovšem kapituluji a smekám, tohle je vážně dobré. :-)


Stalo se přesně to, co  jsem očekávala. V boxíku byl výrobek od Lirene. Ale musím se přiznat, že jsem tak trochu v hloubi duše doufala, že se tam objeví micelárka. Tohle mi sice nevyšlo, ale hydratační tonikum s aloe se na první ozkoušení také nejeví špatně. Je bez alkoholu, takže by nemělo vysušovat pleť. Má hezkou svěží parfemaci a zatím se jeví tak, že má i solidní čistící schopnosti.Ozkouším více a pak dám určitě vědět. Má i příjemnou cenu, 200 ml pořídíte za 79,90.



Tak a teď věc, která mě potěšila skoro nejvíce.  Balzám Blistex MEDPLUS mně určitě přijde vhod. Zrovna mě začaly trápit popraskané rty a tohle by měla být ideální záchrana. Obsahuje speciální hojivé látky, jako jsou eukalyptus, kafr či mentol. Pomáhají ulevit od bolesti, mají antiseptické účinky, zklidňují a dodávají rtům hydrataci. Zní to úžasně a zatím to vypadá, že je to i pravdivé. Jen škoda toho kalíšku, já mám raději balzámky v tyčince. Tohohle záchranáře seženete za 109 korun.


Dále jsem dostala výživný krém na ruce s meruňkovým olejem a mateří kašičkou od značky Amai. Příjemný krém, snadno roztiratelný, ale trochu dlouho se vstřebává. Nicméně výsledný efekt je fajn. Ruce jsou hezky vláčné a hydratované. 100 ml stojí 49,90.

Posledními produkty, které jsem v boxu našla jsou cestovní balení hydratačního tělového mléka Sebamed a 20 ml vzorečky Kondicionéru Sebamed a mycí emulze Anti - Dry též od Sebamedu. Vzorečky jsem prozatím nezkoušela. Asi si je nechám až někam na cesty. Tělové mléko jsem ale už vyzkoušela a myslím, že ho budu potřebovat i ve větším balení. :-) Je takové tekutější konzistence, bez problému se roztírá a bleskově se vstřebává. Má příjemnou a nedráždivou parfemaci. Taková čistá vůně. Pokožka je po něm hezky hydratovaná a vláčná. Toto 50 ml cestovní balení vás vyjde na 59 korun. 


A to už je vše. Řekla bych, že se i toto vydaní povedlo. Víceméně využiji asi vše. Cena celého boxíku byla 269 Kč a celková hodnota produktů v něm obsažených byla cca 632 korun. Za mě tedy spokojenost. Jediné, co mě na tom celém trochu irituje je poštovné 150 korun, ale chápu, že jinak to asi nejde. 

P.S. Mějte se moc hezky a užijte si nadcházející víkend, pa J. :-)





5 komentářů:

  1. Super článek, tento boxík by mi taky vyhovoval :)

    October Favourites

    OdpovědětVymazat
  2. Vyhovoval by mi take. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, ráda jsem se podívala, co jsi tam měla. Já si ho koupila také. Jestli chceš, mrkni na můj blog, taky jsem ho tam dávala. :) Určitě si box objednám příště zas.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, koukala jsem na tvůj článek o tomto boxíku a musím říct, že ta tvářenka také nevypadá vůbec špatně. Trošinku závidím :-D Další edici si také plánuji koupit, zatím mě to hodně baví.

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)