Nejčtenější příspěvky

neděle 25. října 2015

Říjnové novinky

Ahoj všichni, vítám vás u nového článku. Tentokrát se podíváme na novinky, které zkouším tento měsíc. Původní plán byl, že tenhle měsíc budu spotřebovávat to, co mám už rozdělané a žádné další kousky si prozatím pořizovat nebudu. Ale nevyšlo to. Opět jsem něco nutně potřebovala a nemohla si pomoci :-D Znáte také ten pocit? :-D No ale co, alespoň vám mám teď, co ukázat. Musím si to nějak obhájit, ne? :-D

Začnu dalšími Yves Rocher přírůstky. Že mám tuhle značku v oblibě, to už asi nezapřu i kdybych chtěla. Mám takový pocit, že ji zmiňuji pomalu v každém článku.


Jako první vám ukáži Sérum stahující póry z řady Sebo Végétal. Je určené pro mastnou a smíšenou pleť a má absorbovat přebytek kožního mazu, čistit ucpané póry, zmatňovat pleť a snižovat její zrnitost. Obsahuje vysoce čistící pudr ze šišáku bajkalského. Běžná cena 540 Kč za 30 ml. Po tomto produktu mé srdce prahlo už delší dobu, takže je asi pochopitelné, že jsem se na něj opravdu těšila. A musím říct, že mé očekávání nezklamal. Mé pleti skutečně vyhovuje. Udržuje ji čistou, nezatěžuje ji, příjemně hydratuje ale zároveň i zmatňuje. Na jednu aplikaci ho stačí jen malounko, takže soudím, že mi i celkem dlouho vydrží. Skleněný obal se mi také líbí, parfemace též příjemná a praktický dávkovač je jen dalším plusem. 

Z pečující kosmetiky mám od této značky nově také cestovní sadu řady Sensitive Végétal. 
Konkrétně Hydratační micelární vodu pro citlivou pleť, Zklidňující odličovací mléko a v nejmenší tubičce se ukrývá Hydratační zklidňující péče. Jelikož je tato řada uřčena zejména pro citlivou pleť tak jsou všechny produkty bez parfemace a alkoholu. Micelárka a odličovací mléko jsou opravdu výborní pomocníci pro snadné a rychlé odlíčení. Odličují opravdu bezvadně, zvládají i oční make-up a v očích neštípou. Pleť nevysušují. Každopádně mám ale pocit, že mě na pleti lehce pálí, zejména to odličovací mléko. Není to nic hrozného, ale nejsem si jistá, co by to udělalo z opravdu citlivou pletí. Co se týče krému, tak ten byl fajn. Rychle se vstřebával, hezky hydratoval, nezanechával mastný film, nemám výtek. 



Dalším Yves Rocher nováčkem v mé sbírce je make-up pro bezchybnou pleť. Opět slibuje snížení zrnitosti pleti. Měl by splynout s pokožkou a zaručit tak bezchybný vzhled a přirozené sjednocení pleti. Vydržet by na pleti měl až 14 hodin. Obsahuje rostlinné a minerální pigmenty a výtažek ze zrnek sóji. Mám ho v odstínu 100 Rosé a koupit ho můžete běžně za  399 Kč. Tak a jak to vidím já? Za mě příjemný make-up, který hezky kryje i v opravdu malém množství, vypadá přirozeně, nezalézá do vrásek, nezvýrazňuje suchá místa a kupodivu i na mé mastné pleti vydrží celkem dlouho. Takže můžu říci, že jsem s ním spokojená.


Od Yves Rocher tu mám ještě Top coat na oční stíny. No tak z tohohle moc nadšená nejsem. Taková zbytečná věc navíc. Zatím jsem ho použila jen párkrát a že bych z toho byla nějaká odvařená to říci nemůžu. Možná dávám na první dojem, kdy jsem si v touze po zafixování pracně vystínovaných očí akorát celé dílo rozpatlala. Takže pokud nezačnu být šikovnější tak tenhle produkt asi moc využívat nebudu. Každopádně, kdyby vás lákal tak stojí 119 Kč za 4 ml a na výběr je ze tří odstínu. Já si vzala lesklý. 


Tak a teď změna značky. V Lidlu se mi podařilo ukořistit Cien Čistící pleťovou vodu pro normální a smíšenou pleť. Moc fajn věc, skvělá k dočištění pleti. Cena také víc než příjemná, řekla bych. 250 ml stojí 39 Kč. 
Mám doma ještě tu růžovou pro suchou a citlivou pleť a ta také není špatná, ale za mě je favoritem tato. Bohužel dost často bývá vyprodaná, ale když ji tam zahlídnete tak doporučuji přihodit do košíku. :-)
Zde se můžete podívat na článek s dalšími produkty od značky Cien. http://jelenovojelenoviny.blogspot.cz/2015/09/levna-kosmetika-z-lidlu-aneb-cien-po-xte.html



V drogerii Teta jsem narazila na výprodej značky Flormar. Slyšela jsem na ní zatím jen samou chválu a tak mě už dlouho lákalo něco vyzkoušet. Teď přišla konečně ta vhodná chvíle a tak už mám doma také něco od Flormaru. Vybrala jsem si quattro očních stínů v takových podle mého celkem podzimních barvičkách. A pozor, ukořistila jsem je za 49 Kč. To jsem tam prostě nemohla nechat. :-) Pigmentace je podle mě super, jsou hezky jemné, nepráší a hezky drží. Jsou poměrně hodně třpytkaté, obsahují takový jemný zlatý shimmer. Nejvíce se mi asi líbí hnědý a zelený stín. 





Dalším výprodejovým kouskem jsou mono oční stíny od Miss Sporty v odstínu 111 Tender. Nic moc pigmentace, trošku práší, ale barvička je moc hezká a cena 9 Kč. Asi chápete, že to jsem si domů musela odnést už jen z principu. :-D


Nově také zkouším intenzivní pleťové sérum na problematickou pleť ANTAKNE od značky Bione. Na zadní straně balení je napsáno: "Chcete vyzrát na akné?" a to já chci takže jsem ho hned musela koupit. Stálo 69 Kč takže cena celkem příjemná. A co vlastně dělá? Toto aktivní sérum je určeno pro každodenní ochranu problematické a mastné pleti. Kombinace bioaktivního oleoaminu, antimikrobiálního čajovníkového oleje a azelaové kyseliny zajišťuje nenahraditelný "zdravotní" efekt. Navíc má působit i proti vráskám. Používat se má vždy na noc a to na nejvíce postižená místa.  Je to takový tekutý gel, který na pleti zasychá do takového slabounkého filmu. Něco jako, když si dáte hodně tenkou vrstvu nějaké pleťové masky gelové konzistence. Musím potvrdit, že proti pupínkům opravdu bojuje. Žádných suchých míst na pleti jsem se od něj také nedočkala. Prozatím můžu jen chválit. 


Tak a přesouváme se z obličeje na ruce. Opět tu mám nové laky, to bych nebyla já. Tentokrát jen dva. Neodolala jsem laku  No make-up look od Essence v odstínu 03. To je myslím ten nejtmavší. Moc se mi líbí polomatný finish, který vytváří. Jen by mohl o trochu více krýt. Je nutné nanést minimálně dvě vrstvy. Schne trochu delší dobu, ale překvapil mě tím, že na nehtech docela dlouho vydrží. Stál tuším kolem 50 Kč


Pak jsem si ještě pořídila Gel top coat od Gabriella Salvete. Je celkem fajn, příjemně se nanáší, docela rychle schne, ale mám pocit, že ten gel top coat od Essence je o malounko lepší. 


A na úplný konec sladká tečka. Harmonizující krém na ruce od Dermacolu s vůní belgické čokolády. Tento krém byl jako příloha v časopise Žena a Život. Moc příjemný,lehký krém. A vůni jsem si zamilovala, je opravdu krasná. Jediná nevýhoda je, že vždycky když si namažu ruce tak dostanu chuť na sladké. :-D


No a to už je vše. Děkuji za přečtení a mějte se moc hezky. Pa, J. :-)


















2 komentáře:

  1. Krásné novinky :) To zelené sérum Yves Rocher bych si taky chtěla pořídit, jsem ráda, že ti sedí :)

    Sweater Weather Tag

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)