Nejčtenější příspěvky

neděle 1. listopadu 2015

Degustace v barvách podzimu aneb Brandnooz box říjen

Ahoj všichni, dnes jsem tu s článkem pro všechny milovníky dobrého jídla. Přišel mi říjnový Brandnooz box a tak se teď se mnou můžete podívat na to, co jsem v něm našla.

Začneme třeba čokoládovou tyčinkou s názvem Jsem Višňová. Hořká belgická čokoláda s višňovou náplní je opravdu super kombinací. Moc mi chutnala. V obchodě ji seženete za 9,90.
Druhá tyčinka, kterou jsem v boxu našla byla limitovaná edice Corny White BIG. Super svačina na cesty a bílá čokoláda je příjemnou změnou. Běžná cena Corny tyčinek je 14,90.


Tak a teď trochu alkoholové okénko. Začnu třeba 10- ti kusovým balením rumu Božkov Speciál mandlový, který se určitě bude hodit při vánočním pečení, ovšem pokud mi ho do té doby naše mužská část rodiny nezkonzumuje :-D Já ho ještě neokoštovala, ale brácha si ho pochvaloval velice :-) 0,5 litrovou láhev koupíte za cca 145 Kč. 


Jednoznačně jsem si ale užila  jablečný cider Strongbow Honey. Strongbow, to já můžu a tímto řadím i tuhle příchuť mezi mé oblíbené. Běžná cena 18,90/330 ml.


A alkoholickou část uzavřeme dvěma lahvemi piva s příchutí tequily s názvem Desperados. Tohohle jsem se lehce obávala, ale nakonec mi chutnalo. Musím sice přiznat, že na mě bylo docela silné, ale jako společník k sobotnímu sledování hororu Ghoul uspěl na jedničku. Přítel si ho taky pochvaloval. Takže za nás dobrý. :-) 330 ml balení koupíte za 24,90.


Čaj Saga švestka a skořice se u mě také neztratí. Já čaj piji skoro pořád. V práci i doma mám vždy zásobu a tenhle je ideál na podzimní večery. Cena 25,90.


CHIO Popcorners jsou jedním slovem úžasný. Potřebuji víc a víc. Myslím, že mám novou závislost. :-)


Dalším produktem v boxu jsou Maggi Špagety Bolognese, resp. základ jemné rajčatové omáčky a zelenina s kořením pro dotvoření správné chuti. Ještě jsem nezkoušela, ale jsem na to velice zvědavá. Přijde mi to jako super nápad. Běžná cena 34,90 Kč.


Brandnooz box tentokrát obsahoval i spoustu produktů k pečení. Mezi nimi byl Vitana cukr s rumovou příchutí (5,90 Kč), Vitana droždí sušené pekařské (5,90 Kč), Babiččina volba - hladká mouka na křehké pečivo (21,90/ 1 kg) a Hera - máslová příchuť (25,90/250g).




 Jak jinak tyhle věcičky ozkoušet než tím, že z nich něco upeču. No a ještě navíc, když jsem měla pěkně všechny ingredience včetně receptu přímo pod nosem. To by byl pomálu hřích. Volba padla na linecké sušenky a tak jsem si dala cvičně první letošní linecké. Povedly se na výbornou, takže o Vánocích nebudu experimentovat a zvolím na chlup stejné ingredience. Dám na babiččinu volbu. :-D


V boxu se mimo jiné nacházel i časopis F.O.O.D. plný zajímavým receptů. Určitě něco vyzkouším.

Recepty ze zadní strany průvodního dopisu

Průvodní dopis

Pokud dostanete někdy chuť objevovat nové pamlsky tak stačí kliknout na stránku http://www.brandnooz.cz/brandnooz-box a objednat si svůj box. Cena se pohybuje od 249 do 299 Kč. Částka je odlišná pro různé formy předplatného. 
A co říci závěrem? Mně se boxík líbil, viděla bych to jako příjemnou obměnu mých oblíbených beauty boxíků :-D Jen po té kosmetice se tolik netloustne. :-D

Mějte se krásně! Pa J. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)