Nejčtenější příspěvky

středa 4. listopadu 2015

Do dna aneb spotřebované produkty II

Ahoj všichni, vítám vás u oblíbeného odpadkového článku :-) Zase se mi doma k mé radosti nakupily nějaké ty spotřebované produkty a tak vám teď mohu nechat nahlédnout na to, co jsem poslední dobou používala a říci vám jak mně tyto věci vyhovovaly. Tak jdeme na to :-)





Tak začneme třeba ve sprše. Mám tu spotřebované dva sprchové gely. Jedním z nich je Balea limitovaná edice Tango Meloun. Kupovala jsem ho tuším už minulé léto, takže na svou chvílí si musel docela počkat. Ze začátku mi ta jeho žvýkačkově - melounová vůně hodně voněla, ale ke konci mi spíš lezla na nervy. Byla na mě dost intenzivní. Balea sprchové gely už zkoušel asi každý, takže vám o nich asi nemusím nic moc říkat. Zařadila bych je mezi průměrné, ale to neznamená, že se čas od času  pro nějaký nenadchnu. :-)
Druhým sprchovým gelem, který jsem měla o poznání raději je Fa Magic Oil s vůní růžového jasmínu. Mimo jiné obsahuje olejové mikroperličky. Opravdu hezky pečoval o pokožku a nevysušoval ji. Jo jo, měla jsem ho ráda. :-)


Třikrát hurá, spotřebovala jsem tělové máslo. Na mazání těla jsem hrozný lenoch a ne a ne se donutit k pravidelné péči. Nicméně Fennel tělové máslo Okurka a Meloun byl moc fajn. Bylo hutnější konzistence, ale v rámci možností se i rychle vstřebávalo. Dělalo hebkou pokožku, vyživovalo ji a přinášelo okamžitou úlevu pro vysušená místa.  Příjemně vonělo. Díky mixu okurky a melounu nebyla parfemace ani tolik sladká. Doporučuji vyzkoušet, seženete ho i v drogerii Rossmann. 


Teď budu trošku negativnější. Krémový peeling Synergen pro smíšenou pleť mě nijak moc nenadchnul. Konzistencí byl fajn, obsahoval hromadu maličkatých peelingových částeček a díky krémové struktuře zůstavaly tam, kde měly a obličej se s ním opravdu hezky čistil. Ale bohužel moji pleť dost vysušoval a vlastně mi nepřinášel žádný další benefit. Jelikož šlo, ale o opravdu levný produkt tak nijak nelituji toho, že jsem ho zkusila a věřím, že někomu určitě sedět bude. 
Druhým produktem je Balea denní krém pro problematickou pleť. Obsahuje zinek a kyselinu salicylovou takže by měl mít příznivý účinek na nedokonalosti pleti. Bohužel tento krém se prostě odmítal vstřebat do pleti a následně začal tvořit žmolky. Měla jsem i noční verzi tohoto krému a ten mi byl o něco užitečnějším pomocníkem. Každopádně tento denní krém moc nedoporučuji. 


To ovšem nemůžu říci o masce a peelingu na problematickou pleť od Yves Rocher. Tyhle mám vážně moc ráda. O celé řadě Pure System jsem už psala v samostatném článku. 

Ve zkratce asi takhle. Maska je účinná a navíc super rychlá (na pleti ji stačí nechat působit jen tři minuty). Peeling jako jeden z mála produktů opravdu bojuje proti černým tečkám. Leč účinek není patrný hned po prvních použitích, ale až po delší době. Je vhodný i pro každodenní použití a pleť nevysušuje. Můžu doporučit všemi deseti. Už je mám doma znovu, takže důkaz, že mi opravdu vyhovují. :-)


Maska Loreál Elseve Fibralogy mi moc nevyhovovala a to zejména proto, že mi až příliš zatěžovala vlasy. Měla vlasům dodat hustý a plný objem, ale u mě tomu bylo spíše naopak. Vlasy byly těžké, zplihlé a už po umytí nebyly takové jak bych si představovala. Nespokojená jsem byla i s vlasovým tonikem Aubrey Organics Biotin Repair Scalp Tonic. Primárně mělo sloužit k obnově vitality a zdraví pokožky hlavy, oživovat a revitalizovat vlasy a v neposlední řadě i zklidňovat podrážděnou kůži. No, vlasům se tento produkt celkem líbil, ale pokožce hlavy už moc ne. Pokožku mi tento produkt nezklidnil nýbrž podráždil. Takže tohle mi už domů znovu nesmí. :-)


Teď jsem si zakritizovala až dost, takže je třeba to opět proložit nějakou tou chválou. Řasenka Rimmel Extra Super Lash je jednou z mých velmi oblíbených řasenek a kupuji si ji opakovaně. Mimo jiné,  řadí se mezi ty levnější řasenky. Mám pocit, že v akci se cena pohybuje  kolem 80 Kč. Myslím, že koupí téhle řasenky nic nezkazíte. Ovšem chápu, že každému může vyhovovat něco jiného. Druhý oblíbený produkt, který se ale už bohužel neprodává (tedy jestli jsem se dobře dívala) je rtěnka ve fixu od NYC. Měla jsem odstín 494. Pravdou je, že i tento produkt měl své zvláštní požadavky. Ku příkladu musel stát neustále špičkou dolů jinak málo maloval. Ale to fixy většinou dělají. Barva byla super, výdrž taky. Díky tenkému aplikátorku se barva rychle a jednoduše nanášela. I ve spěchu jsem tak měla rty precisně nalíčené. Ano, můžu říci, že tato věc mě moc bavila.  


Noční krém s hedvábím, beta - glukanem a arganovým olejem od Ryoru patřil mezi mé oblíbence. Byl řidší konzistence, jednoduše se roztíral a hezky pleť hydratoval a vyživoval. Byl určen pro všechny věkové kategorie.  Sliboval stimulaci tvorby kolagenu, eliminaci volných radikálů díky obsaženému beta - glukanu a v neposlední řadě hydrataci za pomocí hedvábných proteinů. U Ryor krémů se mi také líbí jejich balení s pumpičkou. Přijde mi to mnohem hygieničtější než klasické krémy v kelímku. 
Ta mini lahvička vedle obsahovala revitalizační micelární vodu od Yves Rocher. Byla určena k odlíčení jak tváře tak i očí a rtů. Moc mi vyhovovala, odličovala opravdu dobře a zvládla i oční make-up a to vše bez štípání v očích. Moc fajn věc. :-)

Ve čtveřici těchto produktů se nacházeji dva korektory od NYC (rádoby rtěnkový obal). Moc nekorektorovaly :-) Mám doma lepší, takže tihle chudáci byly jaksi odsunuti na vedlejší kolej a následně zařazeni k vyhození. :-) Hydratační make-up s vitaminem E Affinitone od Maybelline mě bohužel také moc nevyhovoval a dost mě to mrzelo. Slyšela jsem na něj hodně chvály, ale s mým typem pleti si prostě moc do noty nepadl. Nejvíce mě na tom překvapoval fakt, že hydratační make- up v mém případě zvýrazňoval suchá místa. A čtvrtým produktem je tekutý korektor od Makeup Revolution. Jestli se nepletu tak jsem měla odstín Natural a musím říci, že byl docela tmavý. Ale na kruhy pod očima se docela hodil. Pravda trochu zalézal do vrásek, ale s tím já ještě nemám až takový problém. Je ale možné, že na starší pleti už bude dělat větší neplechu. Každopádně, mám a měla jsem i lepší korektory, ale úplně tak hrozný mi nepřišel. 




Tak a na závěr opět velká sláva. Dva spotřebované balzámy na rty. I nemožné se stalo skutečným. :-D Mám doma tunu balzámů a někdy si říkám "proč?" ,vždyť je nikdy nemůžu spotřebovat. Jenže touha pokaždé zvítězí a už si nesu domů další. :-D Každopádně něco k těmhle dvěma. Asi netřeba říkat, že Labello je o něco lepší než Balea. Nicméně konkrétně tenhle od Baley řadím mezi ty povedenější, docela i hydratoval a hodně ale hodně hezky voněl. :-)

A jsme u konce. :-) Děkuji za přečtení a mějte se moc hezky. V brzké době se můžete těšit na článek o oblíbencích za měsíc říjen a určitě i na jiné články. Tak se sem přijďte zase někdy mrknout. :-) Pa, J.









3 komentáře:

  1. Makeup od maybelline me zase naprosto vyhovuje, ale problem je ze tady v Uk jsem ho ve stojanech maybelline nevidela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já myslím, že vyhovuje snad všem, co ho někdy zkusili. Alespoň podle toho, co jsem slyšela. Jsem asi jediná, která s ním má problém :-D

      Vymazat
  2. Řadu Pure System právě objevuji, začala jsem právě maskou a teď jsem si dokoupila i zbytek a výsledky zatím nejsou vůbec špatné:-) Mini micelárku jsem měla jako dárek v časopise a za mně se nepovedla, na řasenku vůbec nestačila, jen ji rozmazala pod očima.
    A balzámy na rty jsou zlo, taky jich mám velmi, velmi přehnané zásoby:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)