Nejčtenější příspěvky

čtvrtek 10. prosince 2015

Listopadová rekapitulace a oblíbenci za měsíc listopad

Ahoj všichni. Vítám vás u nového článku, který bude tentokrát opět o oblíbencích. Konkrétně o těch, které jsem si nejvíce oblíbila právě v listopadu. Tak přeji hezké čtení. :-)


Začnu lakem na nehty od Miss Sporty. Je jak mým oblíbencem tak vlastně i novinkou. Jedná se o dlouhotrvající lak s gelovým efektem a vydržet by měl až deset dní. Tak dlouho mi sice nevydržel, ale i tak bych ho zařadila mezi ty laky, co drží v pěkném stavu celkem obstojnou dobu. Oproti klasickým Miss Sporty lakům je tento o něco hutnější konzistence, ale hezky kryje. Stačí jedna vrstva. Schne také docela rychle. 

Dále tu máme dvě věci od Avonu. Jsou to pečující barva na rty a báze pod oční stíny.
Začnu rtěnkou, tedy pečující barvou na rty v odstínu Pearlescent Red. Je to v podstatě balzám s perleťovým leskem. Rtům dodá světle růžový nádech a hezky je zhydratuje. Také se mi moc líbí její vzhled. 
Naprosto nadšená jsem však z báze pod oční stíny. Mám ji v odstínu light beige. Konečně něco, co mi opravdu udrží stíny v perfektním stavu celý den. Velice mě překvapila. Můžu jen doporučit. 




V listopadu jsem si také oblíbila dvojici složenou z 5 sec Perfect Blur od Garnier. Konkrétně primer na obličej a  oční péči. Pro vás to asi nebude začnou novinkou, protože na trhu už jsou pořádně dlouho. Nicméně já jsem opozdilec a dostaly se ke mně až před nedávnem. Začnu primerem pro zakrytí známek stárnutí, pórů a nedokonalostí. Aplikuje se po denním krému a má docílit v podstatě vyretušovaného vzhledu bez nedokonalostí a to i bez použití makeupu. Bez makeupu to u mě nefunguje. Nicméně jsem si ho velice oblíbila jako podklad pod makeup. Konzistencí i výsledným efektem mi hodně připomíná Baby Skin od Maybelline. Ovšem po té se mi více mastí pleť a také ji nemůžu použít více dní po sobě jinak si vždycky vysloužím nějaké ty pupínky navíc. Perfect Blur mi aktuálně vyhovuje mnohem víc. Druhým produktem z této řady je tedy oční péče. Má opticky vyhladit a vyplnit známky únavy a stárnutí. Omezuje výskyt vrásek a viditelnost kruhů pod očima.  Potvrzuji, že projasňuje a dělá oční okolí hezky heboučké. Vyplní i vrásky, takže korektor vám pak už do žádných vrásek nezaleze. :-)



Jako tradičně tu mám Lidlovské okénko :-) Tentokrát vedl sprchový gel Sensitive pro intenzivní výživu citlivé pleti. Mimo jiné obohacuje pokožku o přirozené lipidy. Má příjemnou svěží vůni a jemně čistí pokožku. Nevysušuje ji a dělá ji vláčnou. Moc příjemný. Dalším oblíbencem a řekla bych, že nejen mým, jsou odličovací ubrousky Iseree. Jsou určeny pro normální a smíšenou pleť. Zvládnou odlíčit i oční make-up, s trochou trpělivosti. Jako nouzovka poslouží skvěle. Nevysychají, takže je budete mít vždy při ruce. Nezanechávají ani ulepený pocit na pleti. A také jsou cenově velmi dostupné. 


A jako posledního tu máme mého zachránce. Poslední dobou jsem byla už naprosto zoufalá z toho jak mi padají vlasy. Měla jsem pocit, že budu snad brzo plešatá. Nakonec jsem v drogerii Teta objevila vlasový aktivátor proti vypadávání vlasů a tvorbě lupů od značky Reghaar. Bez váhání přistál v košíku a večer jsem ho už zkoušela. A teď něco o tom, jak tato věcička funguje. Díky svému jedinečnému složení omezuje vypadávání vlasů, podporuje jejich zdravý růst a snižuje tvorbu lupů. Obsahuj vitamin E, B5, biotin, výtažky z kopřivy dvoudomé, lopuchu obecného a octopiroxu. Aplikuje se dvakrát denně do suchých nebo vlhkých vlasů. Potvrzuji, že snižuje vypadávání vlasů. Zaznamenala jsem opravdu markantní rozdíl. Také jsem zaregistrovala pozitivní vliv na růst nových vlasů. Jediné negativum je pro mě asi to, že mi trochu zatěžuje vlasy a rychleji se mi mastí. Každopádně to klidně oželím. Hlavně, že mi zbudou nějaké vlasy. :-D Stál mě něco kolem 60 korun. Takže nic moc drahého. Pokud vás také trápí padání vlasů, doporučuji vyzkoušet tento přípravek. 

No a teď ještě něco mimo kosmetiku. Za listopad mám i oblíbenou písničku. Jmenuje se "Jsem optimista" a zpívá ji Olga Lounová. Rozhodně povzbuzující a možná i motivující záležitost. Náladu mi jednoznačně zlepší pokaždé, co ji slyším. :-) 

Také jsem k mé smůle objevila další seriál. Konkrétně Scream Queens. Zase se držím svého tradičního vkusu. :-D Další zabiják času. Achh :-D
Nechyběla ani zábava. V polovině listopadu jsme se rozhodli vyrazit s přáteli na Šumavu. Měli jsme představu, že jedeme na takovou sobotní podzimní vycházku. Ovšem jak se říká, počasí na horách je nepředvídatelné. A tak i přesto, že to zpočátku vypadalo na slunný a poměrně teplý den v polovině výšlapu už to byla ryze horská výzva. Z podzimní krajiny byla rázem zasněžená. Slunce se schovalo za mraky a začalo sněžit tak, že se po chvíli dalo lyžovat. No ale alespoň jsme si užili nějaký ten sníh. Na bílé Vánoce to letos totiž moc nevypadá. Jediné, co mě na tom štvalo byly tenisky na mých nohách. Ne úplně vhodná obuv do sněhu. :-D

Tak a to je vše, mějte se krásně. Užívejte předvánoční čas a nenechte se strhnout vánočním shonem. Pokud nestíháte tak jako já, tak věřte, že nepořádek vám neuteče (bohužel) a uklidit tak můžete klidně i po Vánocích :-D 



3 komentáře:

  1. Laky od miss sporty mam rada.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Hezcí oblíbenci :) Na Scream Queens se chystám taky během vánočního volna. A sníh ti závidím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super oblíbenci, bázi pod oční stíny od Avonu mám taky :)

    Christmas Giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)