Nejčtenější příspěvky

pondělí 4. ledna 2016

Top 10 produktů za rok 2015 - pečující kosmetika

Ahoj všichni. Dnes to bude velká rekapitulace. Rozhodla jsem se sestavit žebříček toho nejlepšího, co za minulý rok uvízlo v síti mých kosmetických šuplíčků. A aby toho nebylo moc, rozdělila jsem pečující kosmetiku a dekorativku do dvou článků. Dnes se můžete podívat na to, co za pečující kosmetiku patřilo v roce 2015 mezi mé nejoblíbenější. Jelikož jsem tu většinu těchto produktů už dříve blíže specifikovala, tak se pokusím být pro jednou stručnější. Ale kdo ví. Známe se, že? :-) Tak tři, dva, jedna, začínáme!


Micelární voda Dermacol Hyaluron
Proč mám tento produkt ráda:
- Rychle a šetrně odstraňuje zbytky make-upu
- Zvládne odlíčit i oční make-up a neštípe v očích
- Pleť nevysušuje a nedráždí


Jemné čistící mléko Cien
Proč mám tento produkt ráda:
- Opět rychle, efektivně a šetrně odličuje
- Bezvadně rozpouští make-up a mastnotu na pleti
- Praktický obal s pumpičkou
- Velice příznivá cena
- Nezanechává po sobě příliš mastný film
- Zbytečně nevysušuje pleť


Čistící pleťová voda pro normální až smíšenou pleť Cien
Proč mám tento produkt ráda:
- Opět velice cenově dostupný
- Skvělý na dočistění pleti večer a k osvěžení při ranní péči
- Hydratuje a osvěžuje pokožku
- Praktický dávkovač
- Příjemná parfemace :-)


Expresní odličovač na oči s chrpou od Yves Rocher
Proč mám tento produkt ráda:
- Rychle a jednoduše odlíčí jakýkoliv oční make-up včetně voděodolného
- Nedráždí oči ani oční okolí
- Dlouho vydrží, stačí ho menší množství
- Nejlepší odličovač, co se mi zatím dostal pod ruku :-)


Intenzivní vyživující krém na ruce Mixa
Proč mám tento produkt ráda:
- Bohatá hydratace
- Rychlé vstřebávání bez pocitu ulepených rukou
- Příjemná jemná vůně
- Rychlá pomoc pro suché a popraskané ruce


Noční péče o pleť s 2% kyselinou salicylovou Avon
Proč mám tento produkt ráda:
- Pomocník, co vás nikdy nenechá ve štychu
- Účinně bojuje s pupínky, zmírňuje projevy akné a urychluje hojení
- Skvělá první pomoc, když už se objeví nějaký ten nepříjemný pupínek
- Nanáší se lokálně
- Netvoří suchá místa na pleti




Denní péče na normální a smíšenou pleť Elixir 7.9, Yves Rocher
Proč mám tento produkt ráda: 
- Lehká konzistence
- Rychlé vstřebání do pleti
- Rozjasnění, hydratace a omlazení pleti
- Pleť vypadá svěže a odpočatě


Hloubkově čistící exfoliační gel Yves Rocher
Proč mám tento produkt ráda:
- Jako jeden z mála produktů opravdu pomáhá  v boji proti černým tečkám
- Nevysušuje pleť
- Vhodný ke každodennímu použití
- Díky jemným částečkám šetrně a účinně čistí pokožku obličeje 


Revitalizační maska pro mastnou pleť se sklonem k akné Clairisine, La Chévre
Proč mám tento produkt ráda:
- Pomáhá při hojení již vzniklých pupínků a předchází vzniku dalších
- Zklidňuje pleť
- Snadno se omývá
- Pomáhá vrátit pleť do té správné kondice
- V kritických situacích nejlepší přítel :-)



Tělové máslo Hroznová jadérka Fennel
Proč mám tento produkt ráda:
- Skvělá hydratace
- Krásná a návyková parfemace
- Navzdory máslové konzistenci i celkem rychlé vstřebávání
- Zklidňuje pokožku

Tak to máme za sebou. Už jsem zvědavá, co si zamiluji letos. Doufám, že toho bude hodně. :-D Děkuji za přečtení a mějte se hezky. A případně mi napište, jaké byly minulý rok vaše nejoblíbenější produkty. :-) Pa

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)