Nejčtenější příspěvky

sobota 12. března 2016

Kosmetická rekapitulace aneb oblíbenci za leden a únor

Všechny vás zdravím a vítám vás u nového článku. Dnešním tématem budou oblíbenci za měsíc leden a únor. Tak se na ně jdeme podívat. :-)

Začneme třeba u pečující kosmetiky. Mým velkým oblíbencem v zimních měsících je Karlovarský hydratační krém, který má rozjasňovat a obnovovat přirozený vzhled pleti. Mám ho ráda zejména pro jeho skvělý hydratační účinek. Poradí si i se suchými místy na pleti. Má jemnou parfemaci a celkem rychle se vstřebává. Pro mě nepostradatelný produkt zejména při pobytu na horách. 

Dalším oblíbencem z pečující kosmetiky je Rozjasňující roll-on na oční okolí od Yves Rocher z řady Sérum Végétal. Konečně oční krém, který mi nedráždí oči. Takže určitě jedno velké plus. Navíc se mi líbí i jeho účinek. Hezky rozjasní oční okolí a vyživuje pokožku. Zároveň se bleskově vstřebává a nezanechává po sobě vůbec žádný mastný film. Měl by také snižovat viditelnost vrásek a kruhů pod očima. Za sebe můžu určitě doporučit.

V zimě se pochopitelně neobejdeme bez balzámu na rty. Já asi nejvíce používala právě Regina Jelení lůj s vůní banánu. Tyto prcky jsem si koupila v balení po třech. Tuším, že to byla edice Tropical. Kromě banánového tam byl ještě pomerančový a melounový. Každopádně nejvíc mě asi bavil právě ten s banánovou vůní. Hezky zvláčňuje rty a vejde se snad i do té nejmenší kapsy. :-) 


A když jsem u těch produktů na rty, tak tu mám ještě jednu věcičku. Poslední dobou jsem velice ráda používala Chubby Lips od Gabriella Salvete v odstínu 06 Chocolate. Nečekejte moc velkou pigmentaci, ani výdrž, jde spíš o takový zbarvený balzámek. Ale na rtech vypadá moc hezky a celkem přirozeně, takže pokud se bojíte výrazných rtěnek, tak tohle by mohlo být pro vás to pravé. A také má moc příjemnou lehkou ovocnou vůni. :-)

Mým oblíbencem v tomto období se stala také Vyhlazující báze pod make-up od Yves Rocher. Přišlo mi, že hezky předpřipravila pleť na následné nanesení makeupu. Krapet pleť rozzářila, sjednotila a vyrovnala jemné vrásky. Bezproblémově se roztírá a stačí ji jen malinké množství. Make-up se na ni hezky nanáší a dobře s ní vydrží i celý den. Já mám smíšený až mastný typ pleti a vyhovuje mi skvěle. Co se týče odstínu, mám odstín 01. Rosé a s moji světlou pletí si plně rozumí. :-) Také se mi líbí balení s pumpičkou. 

A do třetice Yves Rocher. Poslední dobou nedám dopustit na jejich Top Coat na oční stíny. Nejprve jsem ho v jednom článku označila za zbytečnost, ale nakonec jsem si k němu našla cestu a dokonce se stal rovnou až naprostou nezbytností při mé líčící rutině. Na zafixování očních stínů na celém víčku mně nevyhovoval vůbec, ale na zafixování očních linek je perfektní. Dlouho jsem bojovala s tím, že se mi prakticky jakékoliv oční linky během dne začaly obtiskávat, ale s tímhle pomocníkem je tomu konec. Takže třikrát huráá. :-) Prošel i přes zatěžkávací test ve fitku. :-D Tuším, že mají na výběr ze tří odstínů, já mám prakticky bezbarvý odstín 01. Brillant.

Mezi laky na nehty vedl růžový Rimmel 60 seconds v odstínu 230 Portobello Pink. Obecně Rimmel laky patří mezi mé asi nejoblíbenější. Rychle usychají, hezky kryjí a celkem dlouho mi na nehtech vydrží.


A na závěr tu mám dva oblíbence z řad štětců. Na nanášení make-upu se stal jasným favoritem štětec B01 od Petra Lovely Hair. Používám ho zhruba dva měsíce, den co den. Zatím se jeví, že zpracování bude opravdu kvalitní. Doposud žádná vypadlá štětinka nebo uvolněná rukojeť. Sehnala jsem ho na eshopu Dekorativka.cz a stál tuším 200 Kč. Druhý oblíbený štěteček je štětec na oční linky od Essence. Používám ho na vykreslování obočí a nemůžu si ho vynachválit. 

A to už by bylo k oblíbencům vše. Děkuji za návštěvu mého blogu. :-) Přeji vám hezky prožitý víkend a zase někdy. Paa 

2 komentáře:

  1. Tak na ten Regina jelení lůj pamatuju z dětství! Vždycky se mi celý rozpatlal, jak se dává to víčko přes něj, ale jinak byl fakt super :D Top coat na oční stíny zní zajímavě, ale s dobrou bází je to asi spíš rozmar, než nezbytnost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chubby Lips od GS je můj velký oblíbenec!


    Jarní Soutěž

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)