Nejčtenější příspěvky

úterý 15. března 2016

Březnové novinky...(nákupy v DM drogerii a nové produkty od značky Cien)

Všechny vás zdravím, dnes to bude zase klasika. Nový měsíc a zase pár nových kousků u mě doma. I když musím se pochválit. Poslední dobou se držím a snažím se spotřebovávat zásoby. No ale alespoň pár maličkostí jsem si nemohla odepřít. A co jsem to zase nakoupila? Hned ukáži. :-)

Po čase jsem zase zavítala do DM drogerie a opět neodešla s prázdnou. :-) Abych byla na jaro v té správné kondici, chtělo by to asi nějaký detox a tak hned ze začátku skončil v košíku Detox čaj. Nedělám si moc iluze, že by to mělo nějaký extra efekt, ale tak alespoň pro ten pocit. :-) Ale bez ohledu na účinek, musím říct, že je moc dobrý. Teda pokud jste na bylinkové čaje, tak jako já. Stál 37 Kč.



Dále se v košíku ocitly dvě koupelové sole. Jedna levandulová od Teteseptu a druhá s orchidejí a vanilkou od Balea. Levandulová od Teteseptu má být relaxační a musím souhlasit. Po náročném dni to byl opravdu balzám na nervy. Cena 39,90. Balea orchidej a vanilka není tak úplně klasická koupelová sůl. Jde spíše o takové malinkaté tmavé perličky. Ještě jsem nezkoušela, ale pytlíček je perforovaný, takže si můžete přičichnout k vůni. Musím říci, že parfemace je božská. Pořád k němu musím čichat. :-D Je mi až líto je vypotřebovat, asi si nejdřív dojdu pro další balení, abych měla zásobu a pak až začnu spotřebovávat. :-D
No jo, to je logika. :-D

Rozhodla jsem se také vyzkoušet Balea pleťové masky. Jednu s vůní malin a vanilky a druhou levandulovou. Obě jsou vhodné pro všechny typy pleti a obě mají i shodný způsob použití. Cca 15 minut je necháte působit na obličeji a poté zbytek masky setřete kosmetickým ubrouskem. Obě mají zklidňovat a hydratovat pokožku. Líbily se mi obě, hezky hydratovaly a vyživovaly pleť. Ale pokud bych si měla vybrat jen jednu, tak by to byla ta s vůní malin a vanilky. Ta parfemace byla krásná. Sladká, ale zároveň ne příliš silná. Cena 19,90 Kč.

Můj balzámkový arzenál rozšířil Balea Protect balzám v tubičce. Zatím se nejeví špatně. Vypadá to, že dělá to co má. Neodolala jsem ještě SOS- séru na problematickou pleť od Alverde. S tím se zatím seznamujeme. Vlastně ani nevím jestli nějak pomáhá. Zatím jsem vypozorovala jen to, že nepálí a nevysušuje. Dost se drolí, tak moc nedoporučuji na používání přes den. 

Okouzlila mě i Balea Emulze na ruce Luxury Golden Glamour s orientální vůní pačuli a vanilky. Vůně se mi líbí, krém je lehký, rychle se vstřebává a pěkně hydratuje. Už stojí v práci na stole. :-) Cena 39,90. 

Jako dalšího tu mám Lehký osvěžující hydratační krém od Lirene. Obsahuje barbadoskou třešeň a citronovou trávu, které obsahují vitamin C působící jako antioxidant. Zabraňuje tak předčasnému stárnutí pleti, hydratuje, rozjasňuje, osvěžuje a stahuje póry. Krém je opravdu lehký, rychle se vstřebává a zároveň dostatečně hydratuje. Pleť vypadá svěže a zdravě. Je ideální i jako podklad pod make-up. Zatím jsem s ním moc spokojená. Cena kolem 70 Kč.



Tak a teď trochu Lidlovské okénko. Asi jste už zaznamenali, že Lidl přišel s novými  kosmetickými produkty od značky Cien. No a to jsem si pochopitelně nemohla nechat ujít a při první příležitosti to letěla omrknout. Nakonec jsem si odnesla tři věci. Nemohla jsem tam nechat Cien Odličovač očního okolí, který je vhodný i pro voděodolné líčení. Má to samé balení s dávkovačem jako mají jejich pleťové vody, které mám mimo jiné moc ráda, ale už jsem je tam dlouho neviděla, tak snad se znovu objeví. Zásoby se tenčí. :-) Ale zpátky k odličovači. Má poměrně svěží formuli, moc takových odličovačů jsem ještě nepotkala. Je jemně parfemovaný, ale v očích neštípe. A teď to nejdůležitější,  odličuje dobře. Překvapil mě příjemně. A je skoro zadarmo, stojí 29,90 Kč.

Dále jsem si vzala Cien čistící pleťovou masku. Příjemně chladila, ale teda víc než výsledný efekt mám v paměti to, jak jsem ji za boha nemohla sundat. Já nevím jestli jsem nějak přešvihla tu čtvthodinku, ale to prostě nešlo dolů. :-D V návodu píší: " zbytek masky setřete měkkým kosmetickým ubrouskem". Já to dřela jak blázen a pořád se to drželo. :-D Tak při druhé aplikaci si radši nařídím budík :-D Cena 15 Kč. Mají i jiné varianty. Tuším, že ještě hydratační, s Koenzymem Q10 a ještě asi nějakou protivráskovou.

Tak a jako poslední  jsem si vzala pidi kabelkový Cien krém na ruce s vůní mléka a levandule. Moc příjemný, hezky vonící a i hezky vypadající. :-) Rychle se vstřebává a adekvátně k tomu i hydratuje.  Stojí tuším 25 Kč.

A co vy, také máte rádi kosmetiku Cien nebo vás nijak neoslovila? 
Mějte se hezky!!
Paa

1 komentář:

  1. Ja som vyskúšala pár solí od Balei. Niektoré boli super ,iné nevoňali skoro vôbec vo vode. Je to škoda ,že je to tak 50:50, lebo vždy majú v ponuke zaujímavé vône.

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)