Nejčtenější příspěvky

pondělí 13. července 2015

Červencové zkoušení

Ahoj ženy, doufám, že si hezky užíváte letní dny. Já je zatím prožívám víceméně pracovně, ale nějaký ten čas na hezký výlet si vždy najdu. Co se týče kosmetických zážitků tak těch také pár mám. V tomto měsíci zkouším tři nové věci. Tentokrát jsem si záměrně vybrala ke zkoušení české výrobky. A jestli propadly či úspěšně prošly zkouškou se dozvíte dále. A koho jsem si tedy přibrala do své sbírky?

Čistící, výživná a hydratační micelární pleťová voda Exlusive od značky Bione Cosmetics.  Tak tuhle micelárku jsem si zamilovala od prvního použití. Opravdu. Odličuje průměrně, ale opravdu skvěle hydratuje, rozjasňuje a vyživuje pleť. Opravdu mě překvapila. Většinou dělím micelárky na ty, které čistí dobře a nebo na ty, které jsou naprosto k ničemu. Pro tuhle však budu muset vymyslet zvláštní kategorii :-D. Složení je bez konzervačních látek, bez parfemace, bez silikonů, ropných produktů aj. Je vhodná i pro velmi citlivou pleť. Obsahuje aktivní látky (karnosin, kyselinu azelaovou, panthenol, nikotinamid, glycerin, alantoin, lipo-amin a koenzym Q10). Hydratuje pleť, snižuje tvorbu vrásek, zlepšuje elasticitu pleti, potlačuje rozvoj mnoha kožních mikrobů, obnovuje kyselý a mastný ochranný film na pokožce. Výrobce doporučuje na noc po odlíčení nanést přípravek ještě dlaněmi na vyčistěný obličej a dekolt, nechat volně zaschnout a po mnoho hodin působit.  Uvidíme, jak se osvědčí při dlouhodobějším používání, ale prozatím jsem nadšená. Na noc jsem vynechala i krém a nechala působit jen tento přípravek a ráno jsem byla mile překvapena. Pleť vypadala odpočatě, zdravě a hydratovaně. Cena byla taky velice příjemná, stála mě kolem 60 korun. Nejsem si jistá, zda nebyla v nějaké akci, ale i kdyby ano tak určitě nebude její běžná cena o moc vyšší.

Jako dalšího pána na holení tu máme hydratační Karlovarský krém. Měl by rozjasňovat a obnovovat přirozený vzhled pleti. Působit jako prevence proti ochablé pleti a tvorbě vrásek, chránit a zvláčňovat pleť. Prozatím mě nijak zvláště nenadchnul, nicméně hezky hydratuje. Cena příznivá, kolem 70 Kč.

No a na závěr levandulový krém Ozalin, který je určený na změkčení ztvrdlé kůže. Krém obsahuje levanduli a lecitin. Za mě opravdu krásně voní a taky opravdu skvěle funguje. Na ztvrdlou kůži na patách hotový zázrak. Dalším pozitivem je i velice nízká cena, kolem 40 Kč za 50 gramové balení. Můj oblíbenec asi na ještě hodně dlouho.

Zkoušely jste některý z těchto produktů? Máte nějakou oblíbenou českou značku?  Napiště mi do komentářů a podělte se se mnou o své tipy, budu ráda. Zatím mějte krásné léto a zase někdy. Paaa J. J




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)