Nejčtenější příspěvky

středa 5. srpna 2015

Jelen na cestách aneb můj cestovní deník


Zdravím všechny, kteří zavítali sem ke mně na blog. Dneska to bude trochu turistik téma. Nemůžu tady přece pořád blábolit jen o krémech na obličej. I když néé, že bych to nedělala ráda. :-D Můj přítel by mohl vyprávět :-D O kosmetice můžu mluvit až do padnutí a nic mě nezastaví. Ale zpátky k tématu. Dneska bych vám ráda pověděla, kde jsem se tohle pondělí potulovala a třeba vám i dala tip kam můžete o letošních prázdninách vyrazit. 
Takže, kde že jsem to tedy byla? Mé kroky již poněkolikáté vedly na Šumavu. Tentokráté k řece Vydře. Rozhodli jsme se, že si uděláme menší procházku v přírodě a volba padla právě na toto krásné místo. Potom, co jsme konečně dorazili na Čenkovu pilu a po delším trápení konečně našli místo k zaparkování mohla naše cesta  začít. Od Čenkovy pily jsem se vydali po červené turistické značce podél Vydry a po pár kilometrech nakonec uhnuli na jednom rozcestí na žlutou turistickou trasu vedoucí směrem na Srní. Ze Srní jsme se pak vydali zpátky na Čenkovu pilu. 
Jediné, co mě na tomhle výletu zprvu rozčilovalo byl můj batoh a davy lidí jak na Václaváku. Naštěstí krásná příroda uklidnila moji neurotickou povahu a po chvíli hořekování jsem přestala vnímat, že nesu na zádech nějaký pitomý batoh a začala se zase chovat jako normální člověk a ne jako vzteklý fracek :-D Davy lidí taky postupně opadaly a vyskytovaly se už jen sem a tam v nějakých jooo atraktivních úsecích. Celou trasu jsme ušli tak za čtyři hodiny a to jsme nasadili dost vycházkový krok a každou chvíli jsme dělali pauzy a lezli do řeky nebo okukovali vše, co nás zrovna zaujalo. Když jsem na rozcestníku zahlédla nápis Modrava, rozjela jsem téma Policie Modrava a tak mi to vydrželo celou zpáteční cestu až do Čenkovy pily :-D 


Na závěr jsme si zašli doplnit spálené kalorie do místní Kafírny. Nemohli jsme přece zůstat v mínusu, ještě bychom náhodou pohubli. Celá zfanatizovaná Policií Modrava jsem si ani nevšimla, že kolem nás pobíhá Kryštof Hádek se svou rodinou. Byli tak hezky obyčejní, že dokonale splynuli s prostředím. Sympatická vlastnost. Nebýt lidiček u vedlejšího stolu, kteří vehementě štěbetali něco ve stylu: "Hele to je ten herec" tvrdě bych tuhle skutečnost ignorovala a rvala do sebe štrůdl :-D  A to patřím řekla bych mezi jeho fanynky. Teda asi ne tak doslova, ale filmy s ním patří mezi mé oblíbené. Hraje prostě dobře o tom žádná. Nicméně nakonec uspokojená pocitem určité senzace jsem se i nadále spokojeně věnovala svému štrůdlu a kávě a držela se svého chladného dekóra. Což znamená, že jsem nezačla se stalkingem a honbou za fotkou. I když nekoukat jak trouba mi stálo lehké úsilí. No a toť asi vše k této historce.

Každopádně jestli jste ještě Šumavu nikdy nenavštívili, určitě tak někdy učiňte. Evidentně se líbí i dalším lidem :-D Myslím, že nebudete litovat.
Vezměte si pohodlnou obuv, menší svačinku, batoh co vás nebude rozčilovat a vyrazte obhlížet krásy přírody. Obchoďáky počkají ;-) 
Ahoooj J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)