Nejčtenější příspěvky

čtvrtek 27. srpna 2015

Rozbalování balíčku z prodavamekosmetiku.cz aneb MOJE kosmetika už je i moje

Zdravím a přeji hezký den. Pro tentokrát zase jeden rozbalovací článek. Nedávno jsem narazila na eshop Prodavamekosmetiku.cz a hned jsem pár věcí objednala. Můžete na něm sehnat kosmetiku od značek MOJE, E-style, Makeup Revolution, Dermacol, Ardell a Lambre. Co se týče značek v mém balíčku byl to dosti monotónní nákup. Veškeré produkty jsou od české značky MOJE. O tom jste už jistě slyšeli, já sice také, ale teprve až teď jsem si něco objednala a mohla ji konečně ozkoušet. Věcičky přišly pečlivě zabalené v bublinkové folii, zvolila jsem dopravu Českou poštou a poštovné mi vyšlo na 90 Kč.



Objednala jsem si pět věcí. K nákupu jsem dostala dárek, moc milé překvapení. Ještě s tím popiskem, to nemá chybu. Já mám prostě dárky k nákupu ráda. Vždycky mě mile potěší. Koho taky ne, že jo ? :-)
Tak jdeme na to mrknout blíže. Neodolala jsem balzámkům a hned si dva objednala. Každý stál 30 korun, takže byly skoro za hubičku. Prvním z ní je balzám na rty Brusinka. Lehce narůžovělý, voňavý balzám, který hezky hydratuje rty. Moc příjemný se skvělým popiskem " Brusinku pro moji pusinku". Dalším je Bio balzám na rty Rakytník, opět moc hezky voní, připomíná mi vůni Lipa. No a jako dárek jsem dostala Bio balzám na rty arganový olej, tenhle je skoro bez parfemace, ale je též moc příjemný. Celkově všechny tři balzámy jsou naprosto super, slibují výživu, hydrataci a ochranu a řekla bych, že to všechno plní.

Jako další jsem si vzala zvláčňující rtěnku v odstínu 5. Má moc hezký a kvalitní obal. Pigmentace fajn, výdrž nic moc, textura příjemná. S konturkou vydrží o trochu delší dobu. Stojí 50 Kč

Rozhodla jsem se ozkoušet i tvářenku, vybrala jsem si odstín číslo 3. Stála 60 korun. Má moc hezkou barvu, dělá takový ten přirozený vzhled. Má v sobě trochu droboulinkých třpytek, takže hezky rozjasní obličej. Není nijak extra pigmentovaná, což se mi líbí. Já ty extrémně pigmentované tvářenky moc nepreferuji. Otírat si z obličeje nadbytek tvářenky je asi to poslední, co bych po ránu chtěla dělat. :-D

No a to bych nebyla já, kdybych nevzala ještě lak na nehty. Vzala jsem si matný růžový v odstínu číslo 1. Je super. V jedné vrstvě moc nekryje, ale ve dvou už super. Příště pod něj zkusím dát bílý lak, možná by to mohlo udělat ještě hezčí dojem. Barva je taková ta typická barbie pink. Výdrž také není špatná. Provedla jsem nejtěžší zátěžový test pro laky - mytí nádobí :-D Přežil to docela důstojně, některý laky to nedávají vůbec a tenhle se vcelku drží. Matný efekt se mi taky moc líbí, asi budu mít novou závislost. Myslím, že matných laků budu potřebovat více.


Už máte taky vyzkoušenou kosmetiku od značky MOJE a co na ní říkáte? Za mě spokojenost. 





2 komentáře:

  1. stále som nemala ešte príležitosť vyskúšať niečo od Moje, ale musím, už si musím niečo kúpiť! :).

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o novú DEICHMANN KABELKU, ktorá sa práve koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. určitě něco zkus, je fajn a stojí pár korun :-) a děkuji za pozvání na giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)