Nejčtenější příspěvky

čtvrtek 24. září 2015

Mé nejoblíbenější vůně


Ahoj všichni, dnes bych vám ráda ukázala mé nejoblíbenější vůně a třeba vám dala tip na to, jakými vůněmi si zpříjemnit nadcházející podzim. :-) Vybrala jsem pro vás čtyři, které jsou pro mě ty nejvíce top.


Začnu tou úplně nejoblíbenější. Pokud bych si měla vybrat jen jednu jedinou voňavku, byla by to právě Calvin Klein Beauty. Na této vůni jsem naprosto závislá. Mám ji už po několikáté a tuším, že si ji budu kupovat snad celý život. Je to krásná, smyslná, ženská vůně. Neznám nic krásnějšího. :-) 
V základu této lehce květinové vůně můžete cítit cedr, v srdci parfému jasmín a v hlavě ambrette. Pokud jste tuhle vůni ještě neměly, doporučuji vám ji alespoň očuchat. Věřím, že se do ní zamilujete stejně tak jako já. Tato parfémová voda vydrží vonět opravdu hodně, hodně dlouho. 100 ml balení můžete v internetových parfumeriích koupit za zhruba 700 Kč, což mi přijde jako docela příjemná částka. 


Další oblíbenou vůní je SO ELIXIR od Yves Rocher. Chvíli mi trvalo než jsem si k této vůni našla cestu. Zprvu mně příliš nevoněla, ale nakonec jsem v ní našla zalíbení. Podle popisu výrobce se jedná o elixír ženské svůdnosti pro ty, které milují být středem pozornosti, být zářivým bodem v davu a být svůdná :-).
Je to taková neobvyklá květinová vůně, prvotně ucítíte svěží bergamont a po čase se parfém rozprostře do květinových tónů, kterým vévodí růže a jasmín. Základ parfému tvoří výtažek z pačuli, bobů tonka a z kadidla. 50 ml této parfémové vody běžně stojí 1350. Nejsem si jistá, zda je to vůně, která by voněla většině. Nicméně určitě ji očuchejte a třeba se vám zalíbí. Já ji mám moc ráda, ale třeba můj táta ji moc v oblibě nemá a vždy když jsem s ní navoněná tak si ze mě dělá srandu, že voním jak babičky ložní prádlo :-D 


Oriflame Paradise, je též jedna z mých velice oblíbených vůní. Opět neotřelá, zvláštní ale moc hezká vůně. Velice mě překvapilo, že Oriflame umí dělat tak pěkně voňavé věcičky. Mimo jiné, moc se mi líbí její flakonek. Složením je podobná předchozím dvěma. Opět květinová , elegantní vůně. Z počátku vás okouzlí tóny růžového pepře, frézie a bergamontu. V srdci vůně na vás dýchne jasmín, růže, konvalinka a pivoňka.
Základ parfému tvoří cedr, pižmo a kašmírové dřevo. 50 ml této nádhery pořídíte za 514 Kč. 


Posledním oblíbeným kouskem je Playboy VIP. Z Playboy vůní jsem byla kdysi jako šílená a musela jsem je mít všechny. Po čase mě ale většina omrzela a jediná, která si u mě našla stálé místo je právě Playboy VIP. Příjemná květino- ovocná vůně, s  trochu menší výdrží. Nicméně voní moc hezky. Cítit z ní můžete květy pomerančovníku, pivoňku, nektarinku, kašmír, pižmo či santalové dřevo. Hezký flakonek, příjemná vůně a dostupná cena. Ve vaší sbírce se určitě neztratí. 50 ml pořídíte v internetových parfumerií kolem 200 korun. 

Máte také v oblibě některou z těchto vůní? A jaký je váš úplně nejoblíbenější parfém? :-) Hezký den a zase někdy, J :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)