Nejčtenější příspěvky

středa 16. září 2015

Zajíci v krabici

Ahoj všichni, dnes to bude zase jednou rozbalovací článek. Podíváme se na obsah boxíku s názvem Zajíci v krabici. Tentokrát se nejedná o kosmetiku ale o dobrůtky. A co více, všechno by to měly být kvalitní potraviny složené z přírodních surovin a bez zbytečných konzervantů a barviv. V krabičce najdete i podrobnou průvodku popisující jednotlivé produkty,  suroviny v nich obsažené a kartičky s recepty. Od boxu jsem si slibovala, že by mi mohl dát inspiraci a tipy na dobré a zdravé jídlo. A jak to nakonec dopadlo? Spokojenost nebo zklamání? Jdeme na to.

Zásilka přišla v hezké krabici z tvrdého kartonu.


Pod víkem na mě čekalo 5 produktů



Začneme třeba u nejmenšího a zároveň asi i u nejlepšího. Fruit Pure 100% - Ananas - tyčinka vyrobená pouze z bio ovoce. 30g stojí 39 Kč. Neobsahují žádné další sladidla a ani pojiva a jsou dostupná v 7 příchutích. Tohle bylo opravdu boží, snědla bych jich klidně celou hromadu. Šťavnatá a osvěžující pochoutka. Měly by být dostupné na eshopu Zajíců v krabici tak budu muset nějaké objednat.


Jako další tu máme prémiovou tofu paštiku Patifu. Ještě jsem ji nezkoušela, ale celkem se na ní těším. Já mám paštiky ráda, ale jelikož jsem se rozhodla, že budu žít zdravěji tak si je raději odpouštím. Tohle by mohla být dobrá alternativa jak si dát paštiku a navíc nemít výčitky :-) 100 gramové balení vás bude stát 25 Kč. Koupit by se údajně měla dát i v DM drogerii.


Ve velkém zeleném tubusu se nacházejí Zeleninové krekry Fenykl - Rozmarýn. Jsou ze špaldové mouky a lze je konzumovat samotné nebo s různými dipy. Jsou dostupné i v jiných variantách a koupit je můžete opět na eshopu Zajíců. 80 gramů stojí 76 Kč. Jsou dobré, ale za mě už je to trošku dražší pamlsek. Kupuji si podobné za zhruba 40 Kč.


Dále se v boxíku nacházela Novohradská hořčice. Jedná se o speciální hořčici vyrobenou mnichy z Nového Dvora podle originální trapistické receptury. Já nejsem zrovna milovník hořčice, ale tohle je fakt ňamka, ale teda dost pálivá. :-)  Už se těším až si s ní něco ukuchtím. 210 gramů stojí 95 Kč. 


Posledním kouskem je Hof Roastie Aronia - Chia, snídaňové musli inspirované granolou. Obsahuje o 30% méně cukru než je u podobných produktů zvykem. 300 gramů pořídíte za 115 Kč. Já jsem si ho dala s bílým jogurtem a bylo vážně super. 


Holandská hořčičná polévka



Smetanovo - hořčičná omáčka



Citrónovo - hořčičná omáčka s tofu a bramborami



Pikantní grilované tofu se salátem a hořčičnou zálivkou




Tak a teď je na čase udělat závěrečné zhodnocení :-) Boxík mě stál 350 Kč i s poštovným a celková cena produktů byla též 350. Takže žádná ztráta. Nejprve jsem byla z obsahu lehce zklamaná, ale nakonec mě ochutnávka zlomila a začala jsem být nadšená. A už se těším až si uvařím podle přiložených receptů. Už je možné objednávat říjnové vydání. Možná neodolám a znovu si objednám. :-) Každopádně jsem ráda, že jsem Zajíce v krabici vyzkoušela a můžu vám je doporučit. Mějte se krásně a zatím pa. J. :-)

P.S. Boxík si můžete objednat na stránce: http://www.zajicivkrabici.cz/











2 komentáře:

  1. Ahoj, ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuji za pozvání a určitě se mrknu :-)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)