Nejčtenější příspěvky

pátek 4. září 2015

Do dna aneb spotřebované produkty

Ahoj lidičky, přeji vám hezký den a přináším článek o spotřebovaných produktech. Musím říci, že mě vždy tak trochu potěší, když něco vypotřebuji. Mám pak takový ten hřejivý pocit, že to nepřišlo nazmar a nevyhodila jsem zbytečně peníze jen tak do větru. No a taky mám vždy trochu radost, že si můžu jít s klidným svědomím doplnit zásoby :-D No znáte to, jsem prostě holka. Nakupily se mi tu slavnostně nějaké ty odpadky, tak vám mám konečně co ukázat. Mám tu  ode všeho něco. Některé produkty stály za nic a nikdy víc už bych si je nekoupila. Něco bylo takové to nijaké. Chápete, takové to, co není úplně špatné ale zároveň ani úplně dokonalé. No a pak je tu i řada věcí, které bych si s klidem koupila znovu. Tak jdeme na to. :-)



Začneme první čtyřkou. Tady máme Pleťové tonikum od Dr. Hauschka, které podporuje a podněcuje funkce pokožky, reguluje objem vazivového vlákna a dodává pleti růžový a oživený vzhled. Není určeno k čistění pleti, ale je součástí pěstící péče. Večer se má používat místo krému, nebo jako základ pod krém. Lze ho používat i k osvěžení pleti během dne a k zafixování make-upu. Je to příjemná věcička, která hezky voní, zklidňuje pleť, pečuje o ní a dělá ji vskutku o něco krásnější. Ovšem je to také trošku dražší sranda, 100 ml tohoto zázraku stojí 490 Kč. Možná po něm v budoucnu sáhnu znova.

Dále tu máme Bylinné tonikum na problematickou pleť Aknestop od Ryoru. Slibuje adstringentní a protizánětlivý účinek a zlepšení projevů akné. Stojí do 100 korun a seženete ho třeba v Rossmann drogerii. Nějaký zázračný účinek na pleť jsem nezpozorovala, ale trochu přece jen pomohl. Nicméně znovu ho už asi mít nemusím. 

Cien jemné čistící mléko Lotos a hedvábí mi ale vyhovovalo moc. Bylo jemné, nedráždilo a skvěle odličovalo. Občas jsem ho použila i na oční make-up a poradilo si skvěle i s řasenkou. Navíc ani nepálilo v očích. Nezanechávalo na pleti mastný film. Tuším že tohle 250 ml balení stálo kolem 40 korun. Drahé opravdu nebylo. Cien kosmetiku koupíte v Lidlu. Přesně tohle mléko už neseženete, ale mají ho v jiném balení. S růžovou pumpičkou.

Poslední z téhle čtyřky je Ziaja odličovač očí. Má být vhodný i pro uživatele kontaktních čoček. Tohle je přesně ta věc, kterou bych už nikdy víc doma nechtěla a jsem ráda, že už jsem ho spotřebovala. Proti značce Ziaja nic nemám, řadu jejich věcí mám i hodně ráda, ale tohle byl děs. Odlíčení s ním bylo běh na dlouhou trať. Navíc mě pálil v očích a dráždil mi i oční okolí. 


Přesouváme se dále. Začneme vzorečkem micelární vody Puréte Thermale od Vichy. 30 ml balení mi nestačilo k tomu, abych přesně zjistila jak tato vodička funguje ale první a poslední dojmy z ní nebyly špatné. Nedráždila, nelepila, jemně odličovala. Plné balení asi nepotřebuji, ale špatná nebyla. 

Spotřebovala jsem i micelární vodu Sebo Végétal od Yves Rocher. Je určená pro smíšenou až mastnou pleť. Hezky osvěžuje, pleť hezky očistí. Sice s očním make-upem si moc neporadí, ale na to máme jiné věci. Celou tuhle řadu mám velice v oblibě. Myslím, že časem se tato micelárka u mě objeví znovu.

Za vlast padla i moje dlouho nejoblíbenější micelární voda od Mixy. Skvěle odličovala, zvládla si poradit i s očním makeupem. Nepálila, nelepila a příjemně zklidňovala pleť, Balení s pumpičkou bylo také moc fajn. 

Více o micelárkách Mixa a Yves Rocher si můžete přečíst v dřívějším článku ZDE http://jelenovojelenoviny.blogspot.cz/2015/07/posviceno-na-micelarni-vody-ahoj-moji.html 

Přidala jsem sem i pár nekosmetických záležitostí. Jsou mezi nimi oční kapky Systane od Alcon. Vynikající na zvlhčení suchých očí. Doporučuji i všem uživatelům kontaktních čoček.  Cena kolem 260 Kč.

Oční čočky Visiomax běžně dostupné v Dm drogerii pro změnu ale moc nedoporučuji. Je to sice fajn nouzovka, ale na dlouhodobé používání tedy nic pro mě. Často se mi s nimi stává, že mám po pár hodinách jejich nošení pocit suchých očí. To se mi s mými milovanými Biofinity čočkami nestává. Měnit tedy nebudu. Cena čoček Visiomax je 59 Kč/ks.

Roztok na kontaktní čočky Options Multi od Cooper Vision bych zařadila mezi průměrné přípravky. Nevadí mi, je za dostupnou cenu, ale není to ani žádný zázrak. Jeho koupí nic nezkazíte.


Ke krásnému vzhledu patří i krásný úsměv. Takže tu máme i něco ze zubní hygieny. Max White One Optic od Colgate je jedna z mých oblíbených zubních past. To samé platí o ústní vodě Listerine. Jiné si ani nekupuji. Teď používám Listerine Advanced White a je super. 

Dalé tu máme deodorant Lady Speed Stick 24/7. Můj oblíbený deodorant. Sice slibuje, že nedělá bíle stopy na oblečení, to tedy dělá, ale to mu odpustím. Upřímně ještě se mi snad nestalo, že by nějaký bílé stopy nedělal. Ať to slibuje sebevíc. 

Pak tu mám dvě vypotřebované voňavky. Obě jsou z Avonu. V průměru každou koupíte za cca 200 Kč. Záleží na tom jestli jsou v katalogu zrovna v akci nebo ne. Ta s oranžovým víčkem je Summer white sunset. Tahle květino-orientální vůně je moc příjemná, typicky letní vůně. Ve složení najdete břízu, růžový pepř či lotos. Už mám několikáté balení. K mému létu zkrátka patří tahle vůně. Druhá s modrým víčkem je Pur Blanca Elegance. Jestli znáte klasickou Pur Blancu tak tahle je více sladší a taková smyslnější. Hlava této vůně obsahuje jahodu, hrušku a mandarinku. V srdci ucítíte jasmín, orchidej a gardénii a v základu pižmo, vanilku a jantar. Tuhle vůní jsem nejraději používala na podzim a v zimě.


Na dalším fotce můžete vidět Estée Lauder DayWear B.B v odstínu 01 light. Snesla bych i světlejší odstín, ale teď v létě se to celkem dalo. Musím říct, že fakt krásně voněl, i když to není až zase tak důležité. Měl SPF 35 což jsem velice ocenila zejména teď v létě. Chvíli mi trvalo než jsem přišla na způsob jak ho nanést tak, aby byl hezky a rovnoměrně zapracovaný. Když jsem ho nanášela prsty a chtěla ho rozetřít tak se začínal vždy lehce drolit. Je pravda, že podobně bojuji i s jinými BB krémy. Každopádně za mě docela drahá sranda, takže znovu už si ho asi nekoupím.

Transparentní pudr od Essence All about matt! Byl celkem fajn, víc mi tedy asi vyhovuje pudr od Catrice, ale svojí službu plnil zodpovědně. Po čase se mi sice trochu rozpadl obal, ale za těch pár korun, co stál to oželím.
Dál tu máme vzoreček krému SkinPerfection od Loreál. Shodou okolností se mi doma sešly asi čtyři. Nejspíš důkaz jak monstrózní propagační kampaň kolem téhle řady byla. Co se týče krému. Byl lehounký, rychle se vstřebával, dostatečně hydratoval a dělal krásně jemnou pleť. Každopádně mě nějak nepřesvědčil a plné balení jsem si nepořídila. Ale nechala jsem se zlákat sérem z této všemi známé řady. To mám už po druhé, takže je asi vidno, že se mi vyhovuje :-)

Noční krém Balea Soft a Clear už mi nesmí přes práh. :-D Ne tak dobře, tak šílený nebyl. Nějaký ten pupínek i pomohl zlikvidovat, ale opravdu blbě se vstřebával a následně se začal na pleti drolit a nebylo to úplně vončo.

Slupovací maska na černé tečky s 0,5% kyselinou salicylovou od Avonu byla fajn. Sice bych řekla že nejefektivnější způsob jak se zbavit černých teček jsou takové ty strhávací papírky, ale tohle taky trochu pomáhalo. Alespoň to nebylo tak drastické. :-) Sice se mně nikdy nepodařila nanést tak hezky a v takové vrstvě jako to bylo vyfocené v katalogu, ale celkově bych tuto masku hodnotila kladně. Možná, že si ji ještě někdy pořídím.

A jako poslední tu máme 20 ml kabelkové balení krému na ruce Orange Feeling od Lavery. Krásná vůně, dobrá hydratace a rychlé vstřebání. Zároveň ale seženete levnější a stejně dobré přípravky. Takže to je asi jen a jen na vás, zda vyzkoušíte právě tento krém. 50 ml tohoto krému koupíte asi za 96 Kč. Já možná ještě vyzkouším druhou z variant, Divokou růži.


Tak a v poslední trojce máme sprchové gely a suchý šampon. Začnu suchým šamponem Frottee od Swiss O.Par. Je to totiž věc, kterou můžu jednoznačně doporučit. Já vím, že teď všichni milují suché šampony od Batiste, ale já miluji tenhle :-) Podotýkám, že jsem tmavovláska a přesto s ním nemám problém. Některé suché šampony dělají na tmavých vlasech neplechu. Tenhle ne. Funguje skvěle. Stojí tuším něco kolem 80 Kč a balení je 200 ml. Já ho kupuji v Rossmannu. 

No a také jsem konečně trochu zredukovala svou sbírku sprchových gelů. Na to jsem hrozná, pořád syslím další a další a nestačím je spotřebovávat. Každopádně jsem nyní dodělala krémový sprchový gel Asia Tradition od Cien. Moc příjemný, super levný a voňavý sprcháč. Poměrně hodně pění, takže ho stačí jen málo. Nevysušuje pokožku. Já mám celkově Cien sprchové gely ráda. Cenově jsou podobné sprchovým gelů od Balea akorát o chlup lepší, řekla bych. Druhým spotřebovaným sprchovým gelem je zástupce značky Bourjois Paris s názvem Refresh me! Příjemný, osvěžující gel se zvláštní vůní. Dle popisku jde o vodní vůní respektive vůni květů modré laguny :-)  Zkráceně, byl fajn a měl podle mě originální vůni. Jestli už vám lezou na nervy klasické vůně, tak zkuste tenhle.


Tak a tím jsme se probrali všemi těmi vypotřebovanými lahvičkami a tubičkami. Děkuji za přečtění a přeji vám hezký den. Vy mi můžete třeba napsat, jestli jste také něco z tohoto vyzkoušeli a případně jak vám to vyhovuje. Mějte se, paa J. :-)






2 komentáře:

  1. Parádní spotřeba! Já jsem měla jen ten transparentní pudr od essence a mám ho ráda. Jinak micelárku od Yves Rocher mám vzorek, ale ještě jsem ho neotevřela. Jinak Listerine mi nevyhovuje, protože nevydržím to pálení, ale mému muži zase vyhovuje moc.
    Zdravím Tě!
    Lucie LSG z blogu:
    http://lsg-blog-nejen-pro-plnostihle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárka je fajn, tu určitě vyzkoušej. Jj to je pravda, většina Listerine pálí pořádně. Ale třeba teď ta nová bělící podle mě pálí méně. Teda jestli už nemám vypálenou pusu tak, že už to nepoznám :-D

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)