Nejčtenější příspěvky

pátek 11. září 2015

Levná kosmetika z Lidlu aneb Cien po Xté

Hezké páteční odpoledne všem, dnes jsem tu s článkem o mnohými z vás již dobře známe kosmetice Cien. Tuto kosmetiku koupíte v prodejnách Lidl. Jsou to velmi cenově dostupné produkty a řekla bych, že kvalitou jsou některé srovnatelné z mnohem dražšími značkami. Pokud máte chuť experimentovat s levnějšími produkty tak si myslím, že v Lidlu se můžete skvěle realizovat. A navíc možná ještě zjistíte, že to vůbec není špatné. Upřímně, nebýt toho humbuku, který kolem této značky na blozích a na Youtube byl tak bych si asi nikdy nic nepořídila. Ne že bych nakupovala jen high- end kosmetiku, to ne, ale nevěřila jsem, že něco ze supermarketu by vůbec mohlo stát za řeč. Doma se mi od této značky sešla řada jak pečujících výrobků tak i dekorativní kosmetiky a některé z nich mám i dost ráda a tak jsem se rozhodla, že se s vámi podělím o to, jak mi vyhovují. Tak jdeme na to.

Cien - pečující kosmetika


Cien - dekorativní kosmetika




Začnu u pečující kosmetiky a hned mým oblíbencem. Tím oblíbencem mám na mysli jemné čistící pleťové mléko. Obsahuje zvlhčující komplex takže by kromě vyčistění měl pleť i hydratovat. Je vhodný pro všechny typy pleti. Já ho používám vždy jako první krok při večerním odlíčení. Asi tak, jako někdo používá vlhčené ubrousky a až pak sahá po micelárce apod. Já vždy nejprve očistím pleť nějakým čistícím mlékem. Nejčastěji právě tímto a pak až přichází na řadu micelární voda. Mléko nedráždí obličej, nezanechává mastný film na obličeji a jemně odličuje. V očích sice nepálí, ale já ho k odlíčení očního make-upu nepoužívám. Balení s pumpičkou se mi líbí, přijde mi praktické. Nic neotvíráte a jen pumpnete a můžete odličovat. Mám ho už po několikáté a jsem s ním spokojená.

Druhým odličovacím produktem je čistící pleťová voda bez alkoholu pro citlivou pleť. Pořídila jsem si ji hlavně kvůli jejímu dávkovači, ten mě tenkrát hrozně zaujal. Nicméně co se týče produktu jako takového tak nedráždí pleť, je jemný a nelepí. Ale řekla bych že moc dobře nečistí. Možná je jemná až moc. Bohužel tahle věc mě až tak moc nezaujala, ale vyloženě špatná není. Jen většinou sahám rovnou po micelárce, která má poněkud lepší vlastnosti. Oba zmiňované produkty jsou v 250 ml balení a pokud se nemýlím tak stojí jeden 39 Kč.


Dále tu máme noční krém proti vráskám s koenzymem Q10. Tenhle krém moc často nepoužívám. Jednak ještě nemám příliš vrásek, i když to by samo neznamenalo, že není nutno jim předcházet, ale je na mě moc hutný, mastný a dost dlouho se vstřebává. Lehce mě těsně po nanesení na obličej pálí a běda kdyby přišel do blízkosti očí. To bych se vždy uplakala. Nicméně v závěru přináší ovoce. Pleť hezky vyživuje a vyhlazuje i ty moje proradný vrásky na čele. 50 ml tohoto krému koupíte myslím do stovky. 


Ze stejně řady mám i oční krém Q10 a ten mám o poznání raději. Není tak hutný, hezky se vstřebává a oční okolí hezky vyhladí a zhydratuje. Nedráždí oční okolí, nepálí a neslzí mně z něj oči. Opět ho pořídíte do stovky. Můžu ho doporučit. 


Nyní se dostáváme k sprchovým gelům. Cien sprcháčů už jsem si domů nanosila nepřeberné množství. Mám je ráda. Jsou levné, voňavé, moc příjemné a nevysušují pokožku. Dokonce bych řekla, že některé druhy i hydratují. Zkrátka jsou moc příjemné. Sahám po nich mnohem raději než třeba po Balea sprchových gelech. Aktuálně mám nejraději Krémový sprchový gel Almond Oil, který obsahuje mandlový olej a výtažek z meruněk. Má jemně čistit a bohatě hydratovat namáhanou pokožku.  Víceméně bych s tím i souhlasila, opravdu dělá takovou vláčnější pokožku a moc příjemně meruňkově voní. 


Mám tu i jednu věc, kterou ale opravdu nemusím. Je jím Kondicionér s provitaminem B5, který má dodat vlasům viditelnější objem a plnější účes. Má usnadňovat rozčesávání a posilovat vlasy od kořínků až ke konečkům. Něco se mu přece jen musí nechat. Vlasy nezatěžuje a objem taky dělá. Ale má to svá ale. Objem mi to s vlasy udělá opravdu maxi, jenže moc stylové to není. Vlasy mám po něm hrozně rozdivočelé, takže to vypadá jako kdybych se x dní nečesala. Zkrátka jsou strašně rozevláté a nejdou zkrotit. Takže tohle už víckrát ne. Ale možná zkusím jinou řadu. 



SOS Koncentrovaný krém na ruce není vůbec špatný. Je to taková trošku řidší vazelína. V pohodě se roztírá, vstřebává se déle. To se ale vzhledem ke konzistenci dá očekávat. Pro hodně namáhané ruce podle mně super věc. I v zimě myslím dobře poslouží. 


Vůni a vzhled tohoto mýdla Sweet Sixteen jsem si zamilovala natolik, že jsem si musela udělat zásoby. Nedělá nic víc, co ostatní mýdla, ale je hrozně roztomilý. No jako malá jsem :-D


Průměrný odlakovač, který ale vyniká praktickým dávkovačem. Je bez acetonu. Myslím, že alespoň tohle by měl zkusit každý :-) Jen pozor při přenášení. Když ponesete v tašce nádobku nakloněnou nebo naležato dost jednoduše vyteče.



A na závěr tu už mám ještě pár kousků z dekorativky. Začnu lesky na rty. Není to nic světoborného, na druhou stranu jsou i o dost horší a rozhodně nestojí 29 Kč. Pro mladé slečny je to myslím naprosto dostačující věc. Nejsou to takové ty super řídké lesky, co vydrží na rtech sotva pět minut. Nelepily a i trochu rty zabarvily. Používala jsem je v létě, třeba když jsem šla k vodě a posloužily mi dobře. Dále tu ještě mám oční stíny a z těch jsem nadšenější o něco více. Jsou poměrně dobře pigmentované (některé drogerkové stíny jsou daleko horší). Neprášily a s bází měly i docela solidní výdrž. Mám odstín 02 Lavender (fialové) a 03 Turquise Glow (světle modrý).

Tak a to je vše. Přeji hezký víkend a můžete mi dát vědět, který Cien produkt je podle vás ten nejlepší. Pa J. :-)










1 komentář:

  1. To je produktů :) Já tuhle Cien značku ještě nezkoušela, takže až se dostanu do Lidlu, tak ji neodolám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)