Nejčtenější příspěvky

pátek 11. září 2015

Podzimní lakování

Ahoj dámy, v tomto článku bych vám ráda přiblížila barvy laků, respektive laky, které na podzim používám nejčastěji. Na podzim sahám po trošku umírněnějších až usedlejších odstínech laků na nehty. To se nedá říci o létě, to se vždy vyřádím a volím všelijaké výrazné barvy včetně neonek. V zimě, zejména kolem Vánoc, bývám pro změnu za kýčaře a dost často se mi na nehtech objevují třpytkaté  nebo různě efektové laky. Nicméně tento článek bude o odstínech a lacích, které zdobí mé nehty právě na podzim. Už to nebudu protahovat a jdu vám je ukázat. Jo a ještě jen podotýkám, že tohle je čistě můj individuální výběr. Zkrátka jsou to takové barvy, na které mám na podzim nejčastěji náladu. Rozhodně to nejsou barvy, které striktně odpovídají aktuálním trendům.



Začnu třeba u gel laků The Gel Nail Polish od Essence. Nejraději mám odstíny 36 Dare it nude, 10 True love a 13 Forgive me. S příslušným top coatem vydrží i celkem dlouho. Barvičky jsou moc hezké. Pro dokonalý efekt je nutné nanést dvě vrstvy laku. Schnou trošku delší dobu. Aplikátorky jsou fajn. Cena cca 60 Kč/ks


Na podzim také ráda sahám po stříbrných a zlatých lacích. Bohužel stříbrný lak mám jen od Essence z řady Colour and Go.  Barva 141 Icy princess je hezká, ale výdrž laku je doslova tristní. Nevydrží mi v dokonalém stavu pomalu ani jeden den a to opravdu nepřeháním. Zlatý je od Miss Sporty, kryje ve dvou vrstvách a s top coatem i celkem dlouho vydrží. Štěteček také v pohodě. Kupovala jsem ho za 29,90. 



Z laku Gabriella Salvete Matte Effect v odstínu Eleganza 03 jsem naprosto nadšená. Úžasná nude barva, lak kryje v jedné vrstvě, celkem rychle zasychá a dlouho vydrží. Výdrž mě skutečně mile překvapila. Už ho mám na nehtech třetí den a pořád je v super stavu. To se mi bez použití top coatu už dlouho nestalo. Aplikace laku je také bez problému. Za mě super lak. Běžná cena 90 Kč.


Hnědý lak s třpytkami v neznámém odstínu od Makeup Revolution patří mezi laky s ne příliš dobrou krycí schopností. Pokud chcete dosáhnout odstínu jako je v lahvičce je třeba nanést až tři vrstvy. Lepší varianta je nanést ho jako nadlak přes nějaký jiný lak. Déle schne, štěteček by mohl být lépe střižený ale výdrž laku je dobrá. Cena 49,90.  Druhým třpytkatým lakem je Rimmel z řady Coctail Colour in a flash v odstínu 120 Shirley Temple. Kryje ve dvou vrstvách, schne celkem rychle a dobře drží.


Dále tu máme mé oblíbené laky od Rimmelu 60 Seconds. Jak již název vypovídá jedná se o rychleschnoucí laky. S čímž souhlasím, schnou opravdu rychle, Kryjí hezky i v jedné vrstvě. Docela dlouho vydrží i bez nadlaku. Aplikátorek těchto laků mi také vyhovuje. V podzimních měsících nejraději volím odstíny 800 Black Out, 510 Euphoria a 305 Naughty But Nice. Cena těchto laků se pohybuje kolem 47 Kč.


Krásný fialový lak v odstínu 133 je od značky Paese. Bohužel výdrž tohoto laku není úplně nejlepší, top coat mu trochu pomůže ale ne o moc. Štěteček je fajn, lak kryje pěkně i v jedné vrstvě akorát trochu déle usychá. Modrý lak Colorama v odstínu 654 krásně kryje, celkem rychle schne a dlouho vydrží. Jen bez použití podlaku dost zbarvuje nehty.  Cena 64 Kč.


A jako poslední tu mám opět mé hodně oblíbené Rimmel laky. Tentokrát z řady Salon PRO a v odstínech 397 Beige Babe a 712 Rhythm and Blues. Krásně syté barvy. Laky rychle schnou a hezky kryjí, stačí i jen jedna vrstva. Když ale nanesete dvě vrstvy tak už to nemá ani chybičku :-) Mají dlouho výdrž, hezký lesk a s jejich štětečky se mi dobře pracuje. Jsou to jedny z mých nejoblíbenějších laků. Stojí kolem 62 korun.

A to jsou prozatím všechny moje oblíbené podzimní laky. Jak se tak znám tak určitě brzo přibudou další kousky. :-) Já lakům vždycky nějak nemůžu odolat. Mějte se hezky a zatím pa. J. 






3 komentáře:

  1. Pekne odstiny laku.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Také lakům nějak nikdy neodolám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek a moc hezké barvičky laků :) Já si na podzim teď koupila krásný burgundy lak.

    Beauty Wishlist 2015

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)