Nejčtenější příspěvky

úterý 15. září 2015

20 faktů o mně

Všechny vás zdravím a vítám vás u článku věnovanému faktům o mně. To abych tu nebyla úplně inkognito. Když tu drbu kosmetiku tak bych měla zdrbnout i sebe :-D Otázky jsem čerpala z blogu http://tagovky.blogerka.cz/. Provedla jsem v podstatě syntézu dvou tagů. Konkrétně tagu co dělá mě mnou a 15 divných věcí o mně. No něco jsem vynechala, něco trochu upravila a vznikl z toho následující soubor dvaceti otázek. Tak a teď už k otázkám a odpovědím.



1. Kolik měříš? Myslím, že asi 169 cm.


2. Kolik ti je? Je mi 25, uááá, ten čas strašně letí :-) Ale cítím se tak na 18. :-)
3. Kdy ses narodila? Jednoho hezkého červnového dne roku...
4. Jakých trendů se drží většina tvého oblečení? No, drží se toho, co se mi líbí. Řekla bych, že se nedržím striktně jen aktuálních trendů i když do určité míry asi jo. Oblečení nejraději nakupuji v H&Mku, takže se moje oblečení asi nejvíce drží  h&mkových trendů. Tak, a už jsem to vymysela. :-D
5. Máš nějaké piercing či tetování? Piercing nemám, ale kdysi jsem ho hodně chtěla. Tetování mám čtyři a  lehce uvažuji o dalším kousku :-)
6. Jaké jsou tvé záliby? Otřepaná otázka :-D Zálib mám celkem dost. Baví mě číst, baví mě se vzdělávat, baví mě sport. Nejvíc asi pole dance a teď nově crossfit. Baví mě jezdit na výlety, jíst, koukat na filmy. Ráda chodím na procházky s mým hafanem. No a taky mě baví kosmetika a tenhle blog a spousta dalšího. A jako bonus vám řeknu, co je moje antizáliba. Úplně nejvíc nesnáším běh, už jsem se to snažila hodněkrát prolomit, ale nepodařilo se to. Radši ujdu 30 kilometrů pěšky než abych 1 kilometr běžela. :-D
7. Rtěnka vs. lesk? Asi spíš rtěnka.
8. Jaká je tvá pleť? Ráda bych řekla, že normální. Nicméně není to pravda tak nebudu lhát. :-) Moje pleť je spíše mastná, se sklony k akné a je to pěkná mrcha. :-)
9. Máš pihy? Jo, asi miliardu
10. Velikost bot ? Trochu lodě. Většinou 40.


11. Máš nějakou přezdívku, kterou používá jen tvá rodina? Mám, používá jí jen můj bratr, ale je to nezveřejnitelné pojmenování :-D
12. Máš nějaký divný zvyk? Myslím, že jich mám více. Třeba zapíjet bramboráky mlékem, dávat si tatarku dohromady s kečupem ( abych to upřesnila, mně to divný nepřijde, ale dost lidí to zaráží :-D ) Taky jsem puntičkář a když mi někdo přesune věci na stole tak běsním a musím si to hned upravit zpátky :-D No a tak dále a tak dále...
13. Máš nějaké divné fobie? Bojím se hadů, ale to není asi nic moc divného. A taky moc nemusím všechny veřejné věci, jako sprchy v bazénech, všechna veřejné WC, sedačky v MHD atd. Ale tak je to v mezích normy, řekla bych. Jo a ještě jedna věc, dost často mám obavu, že jsem nezamlkla dům nebo auto a tak se občas vracím a musím to znovu vyzkoušet jinak by neměla dušička klid. :-D
14. Jakou písničku si nejraději zpíváš, když jsi sama?
Máme nové auto,
Honzík skáče salto,
pojedeme na výlet,
vyrážíme a to hned!
Písničko-říkanka z hračky pro děti. Když byl můj malý bráška miminko tak si to pořád pouštěl a od té doby to v naší rodině zpívá kde kdo :-D
15. Jaké drobnosti ti nejvíc lezou na nervy?  Asi když krásně vyleštím varnou desku a do deseti minut ji někdo zastříká olejem nebo nějak umaže :-D
16. Co děláš, když jsi nervózní? Když jsem nervózní tak si hraji s prsty a mluvím a mluvím a mluvím, bohužel. :-D
17. Na jaké straně postele spíš? Striktně jen vpravo a běda, když mě chce někdo vyšoupnout. :-)
18. Jakou větu nebo frázi neustále opakuješ? Žádnou větu asi ani neopakuji, ale dost často říkám "COŽE?"
19. Jaká je momentálně tvá nejoblíbenější písnička? V poslední době mě nejvíce pobavila a rozveselila písnička od Báry Polákové - Nafrněná. Ta je prostě boží.


20. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval? Můj první plyšák byl modrý slon jménem Bimbo a stále sedí vedle mé postele a hlídá :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)