Nejčtenější příspěvky

středa 2. září 2015

Líčení do školy či práce - jak vypadá mé běžné denní líčení


Zdravím vás a přeji hezký den. Tento článek bude věnovaný líčení. Prvotní myšlenka byla, že to bude make-up tutoriál, ale zjistila jsem, že napsat ho nebude tak jednoduché jak jsem si původně myslela. Tak to raději nijak pojmenovávat nebudu :-D V líčení sice nováčkem nejsem, ale v blogování ano. Tak prosím omluvte nedostatky, já se pokusím časem zlepšit. Dlouho jsem váhala, zda tento článek uveřejnit, ale pak jsem si řekla, že vlastně o nic nejde a že zkusit se má vše. Jak jsem říkala, původní představa byla dosti odlišná od výsledného díla, ale co se dá dělat. Nikdy bych neřekla, že může být tak těžké vyfotit líčení. Nechápu jak můžou mít blogerky tak hezky vyfocené líčení. Snad se to taky někdy naučím. No a kdyby náhodou ne, tak jsem se alespoň pokusila. A to se taky cení, nebo ne? :-D
Tak jdeme na to :-)

Líčení očí je laděné do hnědých barev a řekla bych, že je vcelku nenápadné a přirozené. Samozřejmě někdy ráda sahám i  po výrazném make-upu, ale jsou i dny, kdy jsem ráda nenápadná. A také nemám po ránu tolik času, abych vytvářela nějaké složitější líčení. Respektive měla bych více času, ale jsem líná dřív vstávat. :-)


Při focení použitých produktů jsem se trochu lekla, kolik toho vlastně potřebuji. Ale přísahám, že déle než čtvrt hodiny mi tohle líčení nezabere. :-)

Nejprve vám ukáži produkty, které jsem na líčení použila

Popíšu je v takovém pořadím v jakém je běžně používám.

Začínám líčením pleti. Nejprve přichází na řadu báze. Pro tentokrát mi jako báze poslouží Remodelační tónovací fluid od Dermacolu. Má SPF 30, takže ideální na letní měsíce. Pak nanesu make- up. Jak jinak než můj oblíbený Matt Control od Dermacolu. Na nedokonalosti pleti použiji Perfect Concealer Od Missha v odstínu Natural Beige. Kruhy pod očima schovám pod tekutý korektor Fit Me! od Maybelline v odstínu 10. Pak vše jen lehce zapudruji matujícím pudrem od Catrice. Dále se přesouvám na oči. Nejprve nanesu též bázi, konkrétně Catrice eyshadow base Prime and Fine. Pak už se vrhám na stíny. Použiji stíny z paletky Essential Mattes od Makeup Revolution. Na watterline použiji světlou tužku na oči Big bright eyes od Essence a na řasy řasenku Studio Lash od Miss Sporty. Obočí upravím gelem od Essence, Make me brow.
Pak už jen lehce vykonturuji obličej mozaikovým pudrem od NYC v odstínu 724A, All Over Bronze Glow. Nanesu drobet tvářenky od značky MOJE v odstínu 03 a lehce rozjasním obličej rozjasňovačem Rival de Loop v odstínu 01 Moon Dust. Pak přichází na řadu rty. Ty lehce orámuji transparentní tužkou na rty od Essence a poté nanesu rtěnku v odstínu 05 opět od Značky MOJE.

Teď by se možná hodilo, ukázat vám štětce, kterými jsem si pomáhala při vytváření líčení. Já už bez nich teď neudělám ani ránu. Upřímně nechápu jak jsem si kdysi mohla vystačit jen s pěnovými aplikátory a jedním štětcem na pudr. 


1) Lehce popravený padýlkovitý štětec od E.l.f.. Používám ho na tuhý korektor.
2) Zkosený štěteček Defining Eye Brush od E.l.f. Použila jsem ho na vykreslení linky kolem linie horních a spodních řas.
3) Blending brush od Essence. Použit na vystínování záhybu oka.
4) Plochý štětec od Brushart, který jsem použila na nanesení nejsvětlejšího stínu na celé pohyblivé víčko.
5) No name štětec z Ebay, kterým zapracovávám tekutý korektor kolem očí.
6) Mini Stipple Brush od E.l.f. používám na vykonturování obličeje.
7) Powder Brush opět od E.l.f. našel uplatnění při nanášení rozjasňovače.
8) Total Face Brush od E.l.f používám pro změnu na tvářenku.
9) Miláček nejmilovanější, štětec na sjednocení líčení od Yves Rocher. Já s ním nanáším make-up.
10) Ebelin štětečkem zapudrovávám obličej.


Líčení očí - postup:
1) Nanesu bázi pod oční stíny
2) Plochým štětcem od Brushart nanesu světlý tělový stín na celé pohyblivé víčko
3) Blending brushem od Essence  vystínuji oční záhyb a vnější koutek oka tmavším teple hnědým stínem .
4) Pomocí zkoseného Defining Eye Brushe od Elfu naberu nejtmavší šedo-hnědý stín a vytvořím s ním tenčí linku kolem horní linie řas a protáhnu ji dále směrem k obočí. Ten samý stín a stětec použiji i na linku kolem linie dolních řas.
5) Na Watterline použiji Big bright eyes jumbo pencil od Essence. Hezky ozvláštní líčení a projasní pohled.
6) Pak pár tahy zvýrazním řasy řasenkou Studio Lash od Miss Sporty
7) Drobet rozjasňovače použiji i k rozjasnění vnitřního očního koutku.


První stín zleva jsem použila na vystínování záhybu a vnějšího okraje oka. Prostřední světlý stín na celé pohyblivé víčko. A posledním, nejtmavším, jsem nakreslila linku.



Tak a to je vše. Doufám, že to nebylo úplně zmatečné a že se vám to alespoň trochu líbilo. Jak říkám, samu mě překvapilo, že popsat postup líčení a vyfotit ho není úplně nejlehčí úkol. Snažila jsem se, aby to bylo podrobné a k něčemu dobré, ovšem nevím jestli to nebylo ve výsledku spíše na škodu. No uvidíme, možná zkusím ještě jeden pokus s nějakým výraznějším líčením a kdyby to náhodou byla znova katastrofa tak slibuji, že už do toho fušovat nebudu a přenechám to zkušenějším. :-D 
Mějte pěkný den a zase někdy. Pa J. :-)







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)