Nejčtenější příspěvky

čtvrtek 10. září 2015

Zářijové novinky

Ahoj všichni, máme tu začátek nového měsíce a já tu mám zase pár nových přírůstků do kosmetické sbírky. Tak se jdeme rovnou podívat na to, co tento měsíc zkouším a zkoušet budu. Jo a ještě jedna vsuvka, všem ještě školou povinným přeji úspěšný školní rok a pevné nervy. :-) Tak a to by pro začátek stačilo a teď už se mnou můžete detailněji  prozkoumat ty moje novinky.



Trochu se mi zredukovala moje sbírka voňavek a tak bylo na čase trochu doplnit arzenál. Neodolala jsem toaletní vodě Pur Blanca Charm od Avonu. Stála mě 180 Kč. Podle popisku od výrobce se jedná o ženskou směs tónů konvalinky a magnolie, která probudí váš spontánní šarm a dodá vám eleganci :-) Ve složení mimo jiné můžete cítit i ovocné tóny, pivoňku, frézii či helitrop. Za mě je to příjemná, čistá a květinová vůně. Líbí se mi i barevné provedení flakonku. 



Dále tu mám jednu trochu původně nezamýšlenou novinku. To je tak, když někdo spěchá. Potřebovala jsem si dokoupit maxi odličovací tamponky, měla jsem trochu na spěch a tak jsem sáhla v Rossmannu po prvních, co mi přišly pod ruku. Až doma jsem si všimla, že jsem si nepřinesla jen tak ledajaké, ale rovnou peelingové. Ano peelingové odličovací tamponky. Z jedné strany vypadají jako klasické tamponky a z druhé strany na sobě mají peelingové perly. V balení je 35 kusů a stáli 39 Kč. Mají se používat 1-2 x týdně na vyčištěnou pleť spolu s běžným odličovačem nebo pouze navlhčené vodou. No upřímně, asi to není nic, co bych znovu potřebovala. Ano, je zajímavé peelingovat si obličej odličovacím tamponkem, ale na druhou stranu asi raději použiji klasický peeling. Přece jen má něco navíc. Praktičnost bych v nich viděla například při cestovaní. Pár vatových tamponků na úkor tuby s peelingem je celkem úspora místa. Každopádně nedoporučuji na citlivou pleť, peelingové perly jsou docela dost drsné. 



Barva na vlasy Loreál Wild Ombrés Préférence pro mě není až tak novinkou. Už nedávno jsem měla doma jedno balení. S touto barvou jsem naprosto spokojená. Vytrhla mi doslova trn z paty. Rozhodla jsem se totiž, že své dlouhá léta černé vlasy vyměním za světlejší. Respektive zachtělo se mi mé přirozené barvy vlasů. Což se nakonec ukázalo jako poměrně složitější úkol. Ono černá barva se prostě nevymyje, také ji ničím nepřebarvíte a nechat si ji odrůst? No to také není úplně to nejlepší řešení. Nebo alespoň já jsem metodu odrůstání poměrně rychle zavrhla, protože ten přechod mezi obarvenými černými vlasy a mými přirozenými vlasy byl dost do očí bijící a vypadalo to zkrátka strašně. Touhle barvou se mi podařilo černé vlasy pěkně zesvětlit. Poté už hezky splynuly s mojí přirozenou barvou vlasů a já jsem spokojená :-) . Součástí balení je i jakýsi hřebeno-aplikátor, díky kterému se barva opravdu jednoduše a rovnoměrně nanáší. Barva je trošku dražší, stojí něco přes 200 Kč. 

Pak tu mám opět dva lakovací zástupce. Už trochu zazimovávám, tentokrát jsem vyměnila zářivé barvičky za nude a hnědé.  Nude zástupce je od značky Gabriella Salvete a je to lak s matným efektem. Odstín Eleganza 03 je opravdu moc hezký a přirozeně vypadající lak. Kryje obstojně už v jedné vrstvě, rychle zasychá a k mému údivu i celkem vydrží. 


Druhým lakem je Rimmel Salon Pro v odstínu 397 Beige Babe. Taková studená hnědá až s trochu šedým nádechem. Pro mě ideální podzimní lak. Má dobrou výdrž, rychle schne, a dobře kryje. Já mám laky od Rimmelu asi nejraději.

Pak tu mám ještě dva vzorečky krému od značky Ellie, kterou můžete sehnat v Teta drogerii. Mám vyživující denní krém pro suchou a citlivou pleť a hydratační denní krém pro normální a smíšenou pleť. Zatím jsem ještě nezkoušela, ale jsem moc zvědavá především na ten hydratační. Určitě pak dám vědět jak mi vyhovovaly. 


Tento měsíc jsem také trochu obměnila značku antiperspirantu. Nejčastěli používám Lady Speed Stick, ty mám ozkoušené a vím, že je na ně spolehnutí. Tentokrát jsem sáhla po tuhém antiperspirantu Garnier Mineral InvisiClear 48 h. Má hezké balení, moc příjemně voní, nedělá šmouhy na oblečení (to mě dost překvapil) a zvládl se mnou i náročné cvičení. Takže testem prošel a můžu ho tak s klidným srdcem doporučit.

Další kousek je také od značky Garnier, konkrétně je to dvoufázový 2v1 posilující odličovač očí. Díky obsaženému argininu má vyživit a posílit řasy. Výsledky by měly být vidět již za 4 týdny. No jestli posiluje moje řasy netuším. Nicméně, co vím jistě je, že perfektně odličuje. Navíc neštípe v očích a nedráždí je. Já jsem s ním naprosto spokojená. Koupila jsem ho v akci za 70 Kč, běžně by měl stát  asi 100 Kč. 


Neodpustila jsem si ani koupi nové rtěnky. Už dlouho mě řada nude rtěnek Rimmel Lasting Finish by Kate lákala a teď, když jsem  v Tetě narazila na slevu 25% na všechny Rimmel výrobky bylo jasné, že bude konečně moje. Zvolila jsem odstín 45, což byl z téhle nude řady asi ten nejtmavší. Na fotce je barva trochu zkreslená, je rozhodně světlejší. Více do starorůžova. Nicméně já se do té barvy zamilovala. Asi teď nebudu na rtech nosit nic jiného :-D Hrozně moc se mi líbí i obal. Rtěnka má příjemnou texturu, pěknou pigmentaci a i nějakou tu dobu na rtech vydrží. Jo a taky hezky voní :-D 


Jelikož mi došly skoro všechny noční krémy tak jsem chtěla doplnit řady a nějaké jsem si pořídila. Nově mám  Rozjasňující noční krém Od Avonu. Stál mě tuším 99 Kč. Jeho hydratační složení s komplexem Active Seed a s výtažky ze semen strelície pomáhá redukovat pigmentové nerovnosti, zjemňuje pleť a sjednocuje tón pleti. A teď mé dojmy: balení hezké, lehká příjemná parfemace, na noční krém i poměrně lehká konzistence. Docela rychle se vstřebává, pleť hydratuje a řekla bych, že opravdu rozjasňuje. Pravdou je, že zanechává na pleti trochu lepkavý a mastný film, ale jelikož jde o krém noční tak mi to vůbec nevadí. Až tak mi nezáleží na tom jak  v noci vypadám. :-) 


Druhým nočním krémem je Clearskin noční péče o pleť s 2% kyselinou salicylovou. Tento krém jsem si opravdu netroufla aplikovat na celý obličej, myslím si že to by dobře nedopadlo. Nicméně, používám ho lokálně na problematická místa a  na to si ho nemůžu vynachválit. O pupínek se spolehlivě postará. Má docela hutnou konzistenci a dost dlouho se vstřebává, zvláště pokud aplikujete na pupínek silnější vrstvu. Ale opět se jedná o noční krém takže i to delší vstřebávání mně v podstatě nijak nevadí. Toto 50 ml balení jsem pořídila za 59 Kč.


A jako poslední, jako každý měsíc, další sprchový gel do sbírky. Tedy tentokráté jde o hydratační  sprchový krém Indian Rituals. Dle konzistence bych řekla já, že jde spíše o sprchové mléko než-li krém. Je opravdu hodně tekutý. Hydratační schopnost asi nedokáži moc dobře posoudit. Ono hydratační je dneska kdejaký sprchový gel a pochopitelně to tak ne vždy skutečně je. Každopádně tenhle pokožku nevysušuje a ano, asi ji i trochu hydratuje. Moc hezky voní, tak kořeněně řekla bych. Docela příjemná změna po těch všech letních fresh, exotic a nevím, co ještě sprcháčích. :-)

No a to už je ohledně mých kosmetických novinek vše. Děkuji za přečtení. Mějte se krásně a zase příště. Jo a můžete mi napsat, co teď zkoušíte vy. Ráda si to přečtu. Paa J. :-)





2 komentáře:

  1. Noční krém jsem měla také a byl fajn, sprchový gel od Avonu miluji, poněvadž voní jako kardamon.
    Ta rtěnka vypadá nádherně!

    OdpovědětVymazat
  2. Garnier odlicovac mam take a super
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)